Bár a játékkiadó cégek már közel két évtized (nagyjából a Doom megjelenése) óta első körben 3D-sítéssel próbálják meg újra éleszteni és modernizálni egykor népszerű játék-franchise-jaikat, az ilyen új kiadások elkészítése hagyományosan rendkívül idő- és munkaigényes tevékenységnek bizonyul.
Egy fejlesztő azonban kidolgozott egy olyan módszert, amivel igen jó hatásfokkal lehet gyakorlatilag teljesen automatikusan "FPS-esíteni" szinte bármilyen, eredetileg színtisztán 2D-s, a Nintendo NES konzoljára készült játékot. Ehhez számos rendkívül ravasz ötletet és megfigyelést használ fel - amiket a fenti videóban mutat be.
Utóbbiak miatt a közel negyedórás bemutató megtekintését azok számára is javasoljuk, akiket maguk a retro játékok témaköre nem nyűgöz le, mert a videóban ennek ellenére jó példáját láthatják a fejlesztői leleményességnek, és annak, hogy milyen fantasztikus eredményeket is lehet néhány jó ötlettel elérni.