Quake oszcilloszkópon

Quake oszcilloszkópon
2022-06-05T12:26:34+02:00
2022-06-21T01:54:35+02:00
2022-10-15T21:21:31+02:00
moha21
Sziasztok!

Kezdeném azzal, hogy villamosmérnök vagyok ( erősáramú területen ), nem nagyon foglalkozom programozással ( sőt egyáltalán nem ). Ettől függetlenül kisebb scriptek stb. dolgokat azért meg tudok csinálni.

Találkoztam ezzel a videóval : quake1 oszcilloszkópon. És én ugyan a 3. részére , de meg akartam csinálni.

Elvielg itt elérhető a kód : kód illetve utasítások is hogyan lehet lefordítani. Már a portaudióval is voltak nehézségek ( visual studiót használok én is több verzót is próbáltam )

Igazából több helyen fájlnevek nem stimmelnek pl. hivatkozik ilyenre hogy : "asiosdk\asiosdk.vcxproj"

de semmi ilyet nem találtam. helyette a portaudio.vcxproj-al próbálkoztam.
így továbbmegy a fordító, de a következő hibát dobja : 

van egy audio_asio.cpp file audio_asio.cpp ahol a következő két sort találja hibának: 

ASIOConvertSamples::float32toInt32inPlace((float*) left, samples);
  ASIOConvertSamples::float32toInt32inPlace((float*) right, samples);



fordítás után ezt írja rá : 

audio_asio.cpp(116): error C2352: 'ASIOConvertSamples::float32toInt32inPlace' : illegal call of non-static member function
1>        d:\gpusyn\ASIOConvertSamples.h(59) : see declaration of 'ASIOConvertSamples::float32toInt32inPlace'
1>audio_asio.cpp(117): error C2352: 'ASIOConvertSamples::float32toInt32inPlace' : illegal call of non-static member function
1>        d:\gpusyn\ASIOConvertSamples.h(59) : see declaration of 'ASIOConvertSamples::float32toInt32inPlace'
1>Done building project "gpusyn.vcxproj" -- FAILED.



Megkerestem a gyári ide hivatkozó ASIOConvertSamples.h-t, de nem értem mi lehet a baj. Aztán persze, lehet ha ez a hiba megoldódik lesz még több is, de egyelőre itt megakadtam.
Mutasd a teljes hozzászólást!

  • Download ASIO SDK 2.3 and extract it to asiosdk/ directory. Because of license restrictions this can't be distributed with the repository.

    Ezt megcsináltad? Konkrétan az első lépés...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Igen, természetesen meg. REleaseMindependency modban ( de próbáltam már többféleképpen is. )
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • A közvetlen hiba az, amit neked a fordító ír, hogy az

    ASIOConvertSamples.h 59-edik sorában deklarált tagfüggvény:

    void float32toInt16inPlace(float* buffer, long frames);

    nem statikus (osztályfüggvény), hanem sima példány-metódus, emiatt nem hívható példány (objektum) nélkül, ahogy az a audio_asio.cpp 116-os és 117-es sorában szerepel.

    Itt meg lehet próbálni mókolni, pl. megpróbálni létrehozni neki egy ilyen ASIOConvertSamples objektumot, de a fő gond szerintem az, hogy amit letöltöttél, az nem az a verzió, amit a scoperender írója használt. 

    Hogy konkrétan azt a verziót hol lehet megtalálni, azt nem tudom.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd