WPF Storyboard 3D animáció: TargetProperty
2018-11-21T23:42:25+01:00
2018-11-22T15:03:57+01:00
2022-08-11T08:15:30+02:00
kaszasneni
Sziasztok!

3D labirintust készítek, és azt szeretném, hogy a labirintus falai ne álljanak fel azonnal a program indításakor, hanem egy animáción keresztül emelkedjenek ki az alapból. (Magasság property változik 0-ról 5-re.)

<ContainerUIElement3D x:Name="WallContainer" />
Ezen keresztül érhető el a labirintus fala, de nem tudom, hogy ezt a Storyboardban hogyan hivatkozzam be, hogy ténylegesen is elérjem a fal magasságának tulajdonságát.

A kameránál működött, mert a XAML kódban ez szerepelt:

<Viewport3D.Camera> <PerspectiveCamera x:Name="Camera" FarPlaneDistance="300" LookDirection="0,-1,1" UpDirection="0,1,0" NearPlaneDistance="1" Position="0,120,-120" FieldOfView="75"/> </Viewport3D.Camera>
Ezért lehetett hivatkozni a Camera elem Position tulajdonságára a Storyboardban:

Storyboard.TargetName="Camera" Storyboard.TargetProperty="Position"
Hogyan lehetne ezen a konténeren keresztül elérni a fal magasságának tulajdonságát?
Mutasd a teljes hozzászólást!

abcd