Textúra nem rakja ki a képet a háromszögre

Textúra nem rakja ki a képet a háromszögre
2018-04-14T16:51:52+02:00
2018-04-15T01:30:05+02:00
2022-10-15T21:35:39+02:00
mixfix
Csatolok egy képet róla, hogy néz ki a dolog. A texturám tégla lenne piramisbarna színű, de helyette csak barnára festi az egészet.

A piramisom koordinátái:

// index array unsigned int indices[] = { 0, 1, 2, // elulso oldal 0, 3, 1, // bal oldal 0, 4, 3, // hatso oldal 0, 2, 4, // jobb oldal 1, 3, 4, // alap 1 4, 2, 1 // alap 2 }; // shape float pyramid[] = { 0.0f, 1.0f, 0.0f, /* csucs */ 0.5f, 0.7f, // texmap -1.0f, -1.0f, 1.0f, /* bal elulso */ 0.0f, 0.0f, 1.0f, -1.0f, 1.0f, /* jobb elulso */ 1.0f, 0.0f, -1.0f, -1.0f, -1.0f, /* bal hatso */ 1.0f, 0.0f, 1.0f, -1.0f, -1.0f, /* jobb hatso */ 0.0f, 1.0f, };
Vertex attributes:

glVertexAttribPointer(0, 3, GL_FLOAT, GL_FALSE, 5 * sizeof(float), 0); glEnableVertexAttribArray(0); glVertexAttribPointer(1, 2, GL_FLOAT, GL_FALSE, 5 * sizeof(float), (void *)3); glEnableVertexAttribArray(1);

A kódom, ahogy létrehozom a textúrát:

glGenTextures(1, &texture); glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture); glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_WRAP_S, GL_REPEAT); glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_WRAP_T, GL_REPEAT); glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MIN_FILTER, GL_LINEAR); glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MAG_FILTER, GL_LINEAR); glTexImage2D(GL_TEXTURE_2D, 0, GL_RGB, tex_width, tex_height, 0, GL_RGB, GL_UNSIGNED_BYTE, tex_data);

És maga a renderelés:

glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT); glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture); glBindVertexArray(vao); (GL_TRIANGLES, 18, GL_UNSIGNED_INT, 0);

Hát nem tudom, látjátok-e benne hol a hiba?
Mutasd a teljes hozzászólást!
Csatolt állomány
Ha a location-nél 0-t adsz meg, akkor már alakul. Lehet, hog az UV-zésnél van a gond.
Mutasd a teljes hozzászólást!

Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd