OpenGL multisampling
2016-12-17T17:59:29+01:00
2016-12-17T19:19:20+01:00
2022-07-19T07:21:01+02:00
real_het
Hi,

A NeHe alapjan a multisampling engedelyezese a kovetkezo folyamatbol all:

1. createwindow
2. setpixelformat hagyomanyos choosepixelformat-al, multisampling nelkul.
3. wglCreateContext
4. wglChoosePixelFormat elérése
5. wglChoosePixelFormat-al kerni egy pixelformatot, amiben van multisampling
6. destroywindow
7. createwindow
8. setpixelformat, de most mar az uj multisamplingos pixelformat-ra.

Erre így 2016-ban azt mondanám, hogy -> retarded.
Nincs erre valami kulturaltabb megoldas?

(megj: Main bufferbe szeretnek renderelni, nem FBO-ba.)
(megj2: utoljara olyan 8 eve babraltam ezzel, de akkor még a multisamplingot a driverbol is lehetett eroltetni es egy glEnable(gl_multisampling)-al meg lehetett uszni, most viszont ezzel a radeon crimson driverrel mar nem.)

thx!
Mutasd a teljes hozzászólást!
GLFW tud multisampling-ot trükközés nélkül, de a Qt is simán.
Mutasd a teljes hozzászólást!

  • Most neztem meg, hogy ez a GLFW3 hogy csinalja: lathatatlan dummy ablakban csinal egy multisample nelkuli contextet, amibol kiszedi tobbek kozott a wglChoosePixelFormat cimet, amelynek segitsevevel a tenyleges ablakban már képes bekapcsolni a multisamplingot. Sajnos ez valoban retarded. :D

    A nyomravezeresert pedig jar a pont.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd