Opengl BMP fájl kirajzolása lassú.
2016-10-06T10:17:54+02:00
2016-10-06T10:39:34+02:00
2022-08-18T15:05:34+02:00
tuzvolte
Sziasztok!

C++-ban írtam egy programot ami egy *.bmp fájlt beolvasva, azt a screenre, pixelről-pixelre kirajzolja opengl pixelrajzolással. Ehhez semilyen lib-et nem használok, fájl beolvasása, 2 for ciklus és coordináta alapján pixelről pixelre rajzolás.

Azt gyanítom, hogy a pixel rajzolás lehet lassú,de hogyan máshogyan lehetne ezt megoldani? :/
Előre is köszönöm! :)

Dávid
Mutasd a teljes hozzászólást!
Nem pont ez a megfelelo irany. :D
(En emlékszem, hogy még 20 éve a bios putpixel sem volt az, de az tunt eloszor a legkezenfekvobbnek.)

A bitmapot fel kell kuldeni texturába es 2darab 3szogre ráfeszíteni.
Tele van a net ilyen tutorialokkal, pl: NeHe Productions: Texture Mapping
Mutasd a teljes hozzászólást!

Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd