Unreal Engine 4 layered bend per bone C++ alatt
2016-09-20T14:16:49+02:00
2016-09-20T14:16:50+02:00
2022-08-10T08:10:30+02:00
Drider
Sziasztok!

Mostanában Unreal Engine 4-gyel foglalkozok, amit C++-ban programozok. Van egy olyan lehetőség az engine-ben, hogy 2 vagy több animációt rétegenként össze lehet adni. Pl.: van egy karakterünk, megvan a felső test mozgása és a lábak mozgása külön, majd az alsó csontokra pl.: a futás animációját, a felső testre pedig valamely kézmozdulatot helyezzük. Van egy nagyon jó tutorial is erre (3rd Person Game with Blueprints - 20 - Using Slot Nodes and Branch Points kb. a 6. perctől), de az blueprint alapú. Hogyan lehetne ezt beállítani a c++-os character class-ban?

A válaszokat előre is köszönöm!
Mutasd a teljes hozzászólást!

abcd