Billentyuzetrol erkezo karakterek beolvasasa C-ben

Billentyuzetrol erkezo karakterek beolvasasa C-ben
2015-10-11T23:42:55+02:00
2016-08-02T11:40:31+02:00
2022-10-15T23:16:26+02:00
nagymato31
Sziasztok,

A problemam a kovetkezo, talan tudtok segiteni, amiert elore is nagyon halas vagyok!
C-ben (Codeblocks, GNU-GCC, WinXP) szeretnek egy olyan rutint, amely var nehany masodpercig, majd ha ezalatt nem erkezik billentyuleutes akkor tovabblep egy valtozo eredeti eretekevel, ha pedig az idozites alatt karakterbevitelt hajtottak vegre, akkor a valtozo erteket felulirva befejezi a varakozast es azonnal tovabblep.
Sok mindent elolvastam a neten, szamomra a timeout tunik megoldasnak, de ennek hasznalatarol nagyon keveset talalok.
Hasznalt mar valaki hasonlo programreszletet esetleg?

Udv
Nmato
Mutasd a teljes hozzászólást!
Szerintem most jött el a jó öreg TurboC ideje: abban van kbhit, getch meg delay... Mondjuk megegyezel magaddal, hogy a játék magja egy végtelen ciklus, amiben mindig 100ms várakozás van:

for (leave=0; !leave;) { delay (100); if (kbhit) { /* user input feldolgozása: getch */ } /* ellenfelek/egyebek mozgatása */ }
Mutasd a teljes hozzászólást!

Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd