UDP használata
2015-03-31T17:59:50+02:00
2015-03-31T17:59:50+02:00
2022-06-29T14:26:19+02:00
bluediam
Van egy opensource project és van benne egy UDP kapcsolat.
A lényege, hogy a programot lehet vezérelni UDP kapcsolaton keresztül.
(Vezérlendő szoftver kódja)
A kód alapján a program indítása után kapcsolódik. Üzenetet nem kaptam, de amikor pl kiléptem akkor a távvezérlő alkalmazásom (ami csak figyeli az adott portot és kiírja amit kapott) szépen kiírta kétszer is, hogy action=disconnect.
Vagyis a kapcsolat megvan, de az nem világos, hogy én a távvezérlő szoftverrel hogyan tudok üzenetet küldeni. Lehet kihagyta a program készítője, hogy a program indításakor küldjön egy üzenetet a program IP címével és portjával?
Vagy nekem kellett volna valamit csinálnom az elején és nem csak várni a csomagokra?

Az android programom:

private class MyDatagramReceiver extends Thread { private boolean bKeepRunning = true; private String lastMessage = ""; public DatagramSocket socket; public void run() { String message; byte[] lmessage = new byte[MAX_UDP_DATAGRAM_LEN]; DatagramPacket packet = new DatagramPacket(lmessage, lmessage.length); try { socket = new DatagramSocket(UDP_SERVER_PORT); while(bKeepRunning) { socket.receive(packet); message = new String(lmessage, 0, packet.getLength()); lastMessage = message; System.out.println("Received: " + message); //runOnUiThread(updateTextMessage); } if (socket != null) { socket.close(); } } catch (Throwable e) { e.printStackTrace(); } } public void kill() { bKeepRunning = false; } public String getLastMessage() { return lastMessage; } }
Mutasd a teljes hozzászólást!

Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd