Android, In-app Billing
2014-11-03T10:34:23+01:00
2014-11-04T12:45:26+01:00
2022-08-09T05:15:28+02:00
VZoli
Sziasztok.

A doksi szerint a lent megírt kóddal próbálok alkalmazáson elüli fizetést csinálni. Az alábbit írja ki a kis fizetőablakba (összeg helyett):
Az alkalmazás jelen verziója nincs megfelelően konfigurálva a Google Playen keresztül történő számlázáshoz. További információért látogass el a Súgóba.

Csatoltan is képet róla.

Mi lehet a gond a lenti kódal?
Google play developer console / szolgáltatások és API-k alatt van egy hosszú Base64 licencekúlcs. Azt hol kell használni?

Köszi.


Vzoli


String sku = "..."; //Google play developer console / Alkalmazáson belüli termékek-nél megadott termékkód
String developerPayload = "...";   //Véletlenszerűen generált karaktersor

int response = mService.isBillingSupported(3, getPackageName(), "inapp");       //VISSZAKAPOTT ÉRTÉK: 0
Bundle buyIntentBundle = mService.getBuyIntent(3, getPackageName(), sku, "inapp", developerPayload);//developerPayload
response = buyIntentBundle.getInt("RESPONSE_CODE");                                    //VISSZAKAPOTT ÉRTÉK: 0
PendingIntent pendingIntent = buyIntentBundle.getParcelable("BUY_INTENT");
startIntentSenderForResult(pendingIntent.getIntentSender(),
1002, new Intent(), Integer.valueOf(0), Integer.valueOf(0),
Integer.valueOf(0));
Mutasd a teljes hozzászólást!
Csatolt állomány
hali,

A base64 kulcsot az appban kell használni, bármelyik tutorialban benne van, például egy jó tutorial:

Integrating Google Play In-app Billing into an Android Application - A Tutorial - Techotopia

A mellékelt hiba, akkor fordul elő:
- ha telefonon lévő app nem ugyannazzal a keystore-ral lett elkészítve mint a store-ban levő
- ha telefonon lévő app verziója más (versionCode) mint a store-ban lévő

üdv
Gábor
Mutasd a teljes hozzászólást!

abcd