Blender beágyazása a C++-ba.

Blender beágyazása a C++-ba.
2013-05-15T16:12:31+02:00
2013-05-16T16:19:16+02:00
2022-11-29T01:30:38+01:00
*deleted_22730485
Sziasztok!
Azon gondolkodtam, hogy blenderben megrajzolok egy pályát, vagy valamit, és ahhoz a kamera mozgást meg mindent c++ -ban írom meg.
Ez lehetséges?
Vagy C++-hoz csak a directx meg az opengl tartozik?
Kérlek segítsetek.
Üdv!
Mutasd a teljes hozzászólást!
Hogy kicsit többet is eláruljunk:
Gondolom, valami 3D-s játékban gondolkozol.
A Blenderrel a pályát is megtervezheted és az objektumokat is, amelyek a pályán mozognak. Ezekre textúrákat feszítesz, amit valaelyimk rajz programmal csinálsz.
A Blenderben készült modelleket kiexportálod, hogy fel tud használni a programodban. A pályához a textúrákat csinálod meg.
Aztán nem tudom, hogy DirektX, vagy OpenGL kell neked, mert nem írtál platformot. Azok valamelyike kell, hogy a grafikus kártya képességeit kihasználva megjelenítsd amiket elkészítettél.
Youtube-on van egy tutorial sorozat, erre keress rá: FPS game (OpenGL,SDL,C++) tutorial.
Mutasd a teljes hozzászólást!

Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd