C# játék consolba

C# játék consolba
2013-04-29T16:31:28+02:00
2013-05-02T20:28:33+02:00
2022-11-28T23:15:35+01:00
djkerep
Üdv! A közismert Minstrom nevű játékot kell leprogramoznom consolba. Eddig hibátlanul működik, már csak az a része hiányzik, hogy azt is kiírja, hogy jó számot adtam meg, de rossz helyen van. Valami ciklussal kellene végig vizsgáltatni, de nem tudom hogyan.

using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace ConsoleApplication1 { class Program { static string[] sTomb = new string[4]; static void Main(string[] args) { int darab = 0; string x,y; Random rnd = new Random(); for (int i = 0; i < 4; i++) { sTomb[i] = Convert.ToString(rnd.Next(0, 9)); } Console.WriteLine("Véletlen számok legenerálva"); Console.WriteLine("10* próbálkozhatsz"); do { string[] szamokTomb = new string[4]; x = sTomb[0] + sTomb[1] + sTomb[2] + sTomb[3]; Console.WriteLine(); Console.WriteLine("Add meg az 1. számot"); int szam1 = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("Add meg a 2. számot!"); int szam2 = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("Adja meg a 3. számot!"); int szam3 = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("Adja meg a 4. számot!"); int szam4 = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); if (Convert.ToString(szam1) == sTomb[0]) { Console.WriteLine("Az első szám egyezik!"); } else { Console.WriteLine("A első szám nem egyezik!"); } if (Convert.ToString(szam2) == sTomb[1]) { Console.WriteLine("A Második szám egyezik!"); } else { Console.WriteLine("A Második szám nem egyezik!"); } if (Convert.ToString(szam3) == sTomb[2]) { Console.WriteLine("A Harmadik szám egyezik!"); } else { Console.WriteLine("A Harmadik szám nem egyezik!"); } if (Convert.ToString(szam4) == sTomb[3]) { Console.WriteLine("A negyedik szám egyezik!"); } else { Console.WriteLine("A negyedik szám nem egyezik!"); } szamokTomb[0] = Convert.ToString(szam1); szamokTomb[1] = Convert.ToString(szam2); szamokTomb[2] = Convert.ToString(szam3); szamokTomb[3] = Convert.ToString(szam4); y = szamokTomb[0] + szamokTomb[1] + szamokTomb[2] + szamokTomb[3]; darab++; if (darab == 10) { Console.WriteLine("Vége!"); break; } Console.WriteLine(darab + ".Próbálkozás!"); } while (Convert.ToInt32(x) != Convert.ToInt32(y)); } } }
Mutasd a teljes hozzászólást!
Ilyenkor jönne célszerűen a debug. De 4 számot kell eltalálni te pedig azt figyeled, hogy a talalat == 3-mal.

De itt megint összekavarodás van. Felvettél egy kilép bool változót. Ez jó. De akkor azt vizsgáld a while ciklus feltételében. Ha pedig talalat == 4 esetén belép a blokkba, akkor kiírja hogy "Kitaláltad, ügyes vagy!", vár egy billentyű leütésére és fut tovább a program. Ha valamikorra eléred a darab = 10-et, akkor fog neked kiírni, hogy "Vége!," kilép a ciklusból és kiírja hogy "Nem nyertél", holott már korábban nyertél, de már ki kellett volna lépni a ciklusból.

if (darab == 10) { kilep = true; } if (kilep) { System.Threading.Thread.Sleep(1500); } if (darab == 10) { Console.WriteLine("Vége!"); break; }

Ez itt nagyon túl van bonyolítva. Két helyen is vizsgálod ugyan azt a feltételt és az egyikben csak a kilep változót állítod igazra, majd következőnek sleep-elsz ha az igaz és a végén kiírod, hogy "Vége!"
Egyszerűbben:

if (darab == 10) { kilep = true; System.Threading.Thread.Sleep(1500); Console.WriteLine("Vége!"); break; }

Azt nem tudom, hogy mennyi idő múlva kell készen lennie a programnak, de azt látom, hogy nagyon kapkodsz. Ebből aztán egy csomó hiba ered. Használd a debugot és szépen haladj lépésről lépésre.

int[] szamokTomb = new int[4];

Ezt a tömböt itt sehol nem használod fel(fölösleges).

A FindIndex-es ciklusig rendben van ott kiértékeled.

darab++ is jó, mert megnöveled.

Utána lehetne berakni két feltételt.

bool kitalalta; if(darab == 10) { kilep = true; } if(talalat == bekert.Length) { kilep = true; kitalalta = true; }

Két feltétel esetén lépünk ki a ciklusból. Ha már mind a 4 számot eltalálta és nyert. Vagy a lehetőségek számát elérte a tippek száma.

Bevezettem egy pluszt kitalalta változót, hogy meg tudd nézni, hogy amiatt léptünk ki a ciklusból, mert vesztett vagy éppen ellenkezőleg.

A cikluson kívül pedig már csak annyi dolgunk van hogy:
Console.WriteLine("Vége!"); if(kitalalta) { Console.WriteLine("Kitaláltad, ügyes vagy!"); } else { Console.WriteLine("Nem nyertél"); } Console.ReadKey();

Persze a feltételeket össze is lehet vonni a while ciklus feltételébe:

do { ... kitalalta = talalat == bekert.Length; } while ((!kitalalta)&&(darab < 10));
Mutasd a teljes hozzászólást!

  • Le tudod irni pontosan mit szeretnél mit csináljon a program?

    Mihez kéne ciklus?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Itt az eredeti játék
    A számok színeket jelentenek. Egy véletlen szám generátor előállítja a véletlen színeket. Bekérek 4 számot, amit összehasonlíttatok a véletlen színekkel. Meg kell vizsgálni, hogy a megegyezik-e a bekért a véletlennel. Ha megegyezik, akkor írja ki, hogy jó szín, jó helyen. Ha nem egyezik meg, akkor vizsgálja azt is meg, hogy egyáltalán az a szín szerepel-e a véletlen számok között. Ha szerepel, akkor írja ki, hogy a szám jó, de nincs jó helyen.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • string[] szamokTomb = new string[4];

    int szam1 = Convert.ToInt32(Console.ReadLine());

    if (Convert.ToString(szam1) == sTomb[0])

    Én mondjuk azt nem értem, hogyha stringként adod meg a tömböt és stringként is hasonlítasz össze, akkor miért alakítod át int -té a bekért számot?

    Célszerűbb lenne string tömbbe kérni be a számokat, akkor ciklussal végig tudsz lépkedni a bekért számokon (szam1, szam2 szam3m szam4 helyett) illetve a véletlen számokon és össze tudod hasonlítani.

    stb.

    A mi a játékot illeti, 2 dolog van, az egyik, hogy van-e az adott szín, a másik pedig, hogyha van, akkor a helyén van-e.

    (miért számokkal csinálod, miért nem színekkel?)

    egyelőre ennyi, a többi részét majd ...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Rendben, erre figyelek.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nincs adott szín, számokkal tudok csak dolgozni, azzal is megfelel. 9 féle szín van, aminek a helyét a véletlen generátor adja.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Én értem, hogy Console-ban nincs grafika, de esetleg egy kis furfanggal fel lehet dobni a programot. A játékos számára is jobban felfogható, ha használsz színeket.

    ConsoleColors

    A golyókat pedig szimbolizálhatod "O" betűvel vagy nullával esetleg valami más biztonságosan használható ASCII karakterrel.

    Felveszel ebből egy listát vagy egy tömböt ami tárolja a használható színeket:
    List<ConsoleColor> allowedBallColors = new List<ConsoleColor>(); //vagy ConsoleColor[] allowedBallColors = new ConsoleColor[15] { /*kitoltod a szinekkel*/ };

    Ugye a játék alapból azzal indul hogy legenerálja a színeket.

    Ezt te meg is írtad. 0 és 8 között kigenerálod a színt vagyis a számértéket.

    Ott sem lenne másképp:
    ConsoleColor[] sTomb = new ConsoleColor[4]; Random rnd = new Random(); for(int i=0;i<sTomb.Length;i++) { sTomb[i] = allowedBallColors[rnd.Next(0,9)]; }

    Nem tudom a játék megkívánja-e, de logikailag szerintem nem helyén való hogy kettő ugyan olyan színt engedsz generálni. Beleraknék még egy ellenőrzést, hogy két ugyanolyan színű golyót ne engedjen legenerálni.

    Ezek után ugye bekéred a játékos tippjeit.

    Nos itt nem akarnék belemenni nagyon az OOP-ba, hogy csinálj Ball osztályt, meg egy párat, mert lehet hogy nincs is rá szükség, de esetleg egy Linq-val meg lehetne próbálkozni az egyszerűbb feldolgozás érdekében.

    Veszed a betippelt első elemet. FindIndex-xel megnézném, hogy egyáltalán szerepel-e a szín az sTomb-ben. Ha -1-gyel tér vissza a függvény akkor nincs benne. Kiírsz pirossal mondjuk egy 'X'-et, különben megvan benne, így tovább vizsgálod, hogy ha a visszatért érték megegyezik az általad bekért tömb i-edik elemével, akkor zöld pipát írsz ki hogy azt eltalálta a felhasználó, különben meg egy sárga akármicsodát, hogy a színt eltalálta csak a pozíciót nem. Aztán ezzel a módszerrel végigmész a felhasználó által betippelt tömb elemein.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Végül is csak eltértem én is a színektől, mert már nem akartam sokat húzni az időt, de használtam néhány helyen az enumot. Ilyen esetben hasznos lehet, ha kifejezetten konkrét értékekről van szó(hét napjai, színek, stb.) és nem pedig csak felhasználó név beviteléről van szó. Megpróbálhatod ezzel színesebbé tenni a programot . Elég keszekusza kód ( siettem), remélem ki tudod hámozni belőle ami neked kell.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
    Csatolt állomány
  • Köszönöm a segítséged. Ez a színes dolog számomra nagyon bonyolultnak tűnik, nekem csak a működése a fontos.
    Idáig jutottam el, de nem tudom a Find index függvényem miért hibás.

    using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace ConsoleApplication1 { class Program { static int[] iTomb = new int[4]; static int[] bekert = new int[4]; static void Main(string[] args) { int darab = 0; int x,y; Random rnd = new Random(); for (int i = 0; i < 4; i++) { iTomb[i] =rnd.Next(0, 9); } Console.WriteLine("Véletlen számok legenerálva"); Console.WriteLine("10* próbálkozhatsz"); do { string[] szamokTomb = new string[4]; x = iTomb[0] + iTomb[1] + iTomb[2] + iTomb[3]; Console.WriteLine(); for(int i=0;i<bekert.Length;i++) { Console.WriteLine("Add meg a(z) " + (i+1) + " . számot!"); bekert[i] = Convert.ToInt16(Console.ReadLine()); } if (bekert[0] == iTomb[0]) { Console.WriteLine("Az Első szám egyezik!"); } else { Console.WriteLine("A Első szám nem egyezik!"); } if (bekert[1] == iTomb[1]) { Console.WriteLine("A Második szám egyezik!"); } else { Console.WriteLine("A Második szám nem egyezik!"); } if (bekert[2] == iTomb[2]) { Console.WriteLine("A Harmadik szám egyezik!"); } else { Console.WriteLine("A Harmadik szám nem egyezik!"); } if (bekert[3] == iTomb[3]) { Console.WriteLine("A negyedik szám egyezik!"); } else { Console.WriteLine("A negyedik szám nem egyezik!"); } Console.WriteLine("X- nincs benne\nV- jó szín jó helyen\n!-Jó szín rossz helyen"); for (int i = 0; i < iTomb.Length; i++) { int g = iTomb.FindIndex(c => c == bekert[i]); if (g == -1) { Console.Write("X"); } else { if (g == j) { Console.Write("V"); } else { Console.Write("!"); } } y = bekert[0]+bekert[1]+bekert[2]+bekert[3]; darab++; if (darab == 10) { Console.WriteLine("Vége!"); break; } Console.WriteLine(darab + ".Próbálkozás!"); } while (x != y); } } }
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Azért mert az iTomb változód tömb. FindIndex függvényt csak a listának talál. Használj listát helyette vagy .ToList()
    int g = iTomb.ToList().FindIndex(c => c == bekert[i]);

    Pár dolgot nem értek a kódodban.

    A közepéből az a sok if-else esetében nem vagyok biztos hogy az kell oda. Értem, hogy ki akarod íratni én meg csak azokat a jeleket vittem fel, de szerintem az kifejező, főleg hogy helyesen oda írtad, mi mit jelent. Ha jó helyen van akkor V-t kap, ha rossz helyen és nincs is olyan szín benne, akkor X. Ha meg jó színt választott ki csak rossz helyre akkor meg !.

    y = bekert[0]+bekert[1]+bekert[2]+bekert[3];

    Ezt lehetne úgy egyszerűsíteni, hogy:
    y = bekert.Sum();

    Hasonlóan az x kiszámításához.

    De nem értem a ciklus feltételed.
    while (x != y);

    Addig fut a ciklus míg a kettő összege nem válik egyenlővé?

    Bár a kapcsos zárójelezést sem találja jónak a fordító, de véleményem szerint annak a do-while ciklusnak 10x kellene lefutnia, ahányszor tippelhet a játékos és nem addig megy míg a generált számok és a betippelt számok összege egyenlő nem lesz.

    A program generálja az 5 2 4 8 -as szám négyest összege: 19
    Te meg betippeled, hogy 8 7 1 3 összege szintén 19

    Erre a fordítónak 3 darab X-et és 1 darab ! jelet kéne kiadnia. A 8-ast eltaláltad csak éppen rossz helyen van.
    Ekkor lép ki a ciklusból és voltaképp a programból is, aztán a felhasználó les, hogy mi újság.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Már kezd egész jól kinézni, de még nem hibátlan.
    using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace ConsoleApplication1 { class Program { static int[] iTomb = new int[4]; static int[] bekert = new int[4]; static int x,y; static void Main(string[] args) { int darab = 0; // int x, y; Random rnd = new Random(); for (int i = 0; i < 4; i++) { iTomb[i] = rnd.Next(0, 9); } Console.WriteLine("Véletlen számok legenerálva"); Console.WriteLine("10* próbálkozhatsz"); for (int k = 0; k < 10; k++) { string[] szamokTomb = new string[4]; // x = iTomb.Sum(); Console.WriteLine(); for (int i = 0; i < bekert.Length; i++) { Console.WriteLine("Add meg a(z) " + (i + 1) + " . számot!"); bekert[i] = Convert.ToInt16(Console.ReadLine()); } Console.WriteLine("X- nincs benne\nV- jó szín jó helyen\n!-Jó szín rossz helyen"); for (int i = 0; i < iTomb.Length; i++) { int g = iTomb.ToList().FindIndex(c => c == bekert[i]); if (g == -1) { Console.Write("X"); } else { if (g == i) { Console.Write("V"); } else { Console.Write("!"); } } // y = bekert.Sum(); darab++; if (darab == 10) { Console.WriteLine("Vége!"); break; } Console.WriteLine("\n"+darab + ".Próbálkozás!"); } } } } }
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Úgy látszik sikerült téged alaposan összezavarnom a kódommal, amit írtam. Ne haragudj. Ha az eredeti kódodból csak a kiértékelés hiányzik ciklussal, akkor csak azt a FindIndex-es ciklust használd rá:

    for (int i = 0; i < iTomb.Length; i++) { int g = iTomb.ToList().FindIndex(c => c == bekert[i]); if (g == -1) { Console.Write("X"); } else { if (g == i) { Console.Write("V"); } else { Console.Write("!"); } }

    Mondjuk ezt így veszélyes használni. Te a generált tömb Lengthjéig futtatod a ciklust, de a bekert tömb i-edik elemével vizsgálod. Ha a két tömb elemszáma eltérne akkor kapnál rá hibát.

    Az én kódomban így szerepel:

    for (int j = 0; j < inputTomb.Length; j++) { int g = sTomb.FindIndex(c => c == inputTomb[j]); if (g == -1) { Console.Write("X"); } else { if (g == j) { Console.Write("V"); talalat++; } else { Console.Write("!"); } } }
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Az eredetit átdolgoztam, de a zárójelekkel hiba van, és nem tudok rájönni, hogy hol. Nem tudom addig lefuttatni sem.
    using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace ConsoleApplication1 { class Program { static int[] iTomb = new int[4]; static int[] bekert=new int[4]; static int x,y,talalat; static void Main(string[] args) { int darab = 0; Random rnd = new Random(); for (int i = 0; i < 4; i++) { iTomb[i] = (rnd.Next(0, 9)); } Console.WriteLine("Véletlen számok legenerálva"); Console.WriteLine("10* próbálkozhatsz"); do { int[] szamokTomb = new int[4]; x = iTomb.Sum(); Console.WriteLine(); for(int i=0;i<bekert.Length;i++) { Console.WriteLine("Add meg a(z) " + (i+1) + " . számot!"); bekert[i] = Convert.ToInt16(Console.ReadLine()); } Console.WriteLine("X- nincs benne\nV- jó szín jó helyen\n!-Jó szín rossz helyen"); for (int i = 0; i < iTomb.Length; i++) { int g = iTomb.ToList().FindIndex(c => c == bekert[i]); if (g == -1) { Console.Write("X"); } else { if (g == i) { Console.Write("V"); talalat++; } else { Console.Write("!"); } } y = bekert.Sum(); darab++; if (talalat == 3) { Console.WriteLine("Kitaláltad, ügyes vagy!"); Console.ReadKey(); } if (darab == 10) { Console.WriteLine("Vége!"); break; } Console.WriteLine(darab + ".Próbálkozás!"); } while (x != y); } } }
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • y = bekert.Sum();

    Ezen sor elé tegyél be egy '{' zárójelet, ami lezárja neked az előtte levő legelső for ciklust.

    Ez a megoldásod már egész jó, a kiértékelés helyes, csak a
    while(x!= y)

    sorral van gond. Ha csalok és kiolvasom a számokat(0,4,5,1) és én pl az utolsó két elemet felcserélve tippelem be(0,4,1,5) akkor helyesen kiértékeli, hogy az első két helyen V-van utána pedig !! aztán kilép a programból.

    Ott azt írd át.

    Valamint, hogy ne engedjen többször ugyan azt a számot generálni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ugyanaz a szám szerepelhet többször is.
    Akkor a hátultesztelő ciklus meddig mennyen? Amíg a találat !=3-al?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ez inkább legyen egy középen tesztelős ciklus. A ciklus feltétel legyen: próbálkozások száma < 10

    Ha kilépsz a ciklusból akkor írd ki hogy nem nyertél, a megoldás :

    A ciklus belsejében pedig ha eltalátad a 4 számot akkor kiírod hogy nyertél és return.

    Ez egy csúnya megoldás. Hozz létre egy bool változót amitől függ a ciklus. Ha a próbálkozások száma elérte a lehetőségeket vagy kitalálta a feladatot akkor falsera állítod és kilépsz
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szépen lefut, kiírja ha nem találtam ki, de már nem írja ki, ha mind a 4 számot eltaláltam, csak UUUU-t ír.
    using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace ConsoleApplication1 { class Program { static int[] iTomb = new int[4]; static int[] bekert=new int[4]; static bool kilep; static int talalat; static void Main(string[] args) { int darab = 0; Random rnd = new Random(); for (int i = 0; i < 4; i++) { iTomb[i] = (rnd.Next(0, 9)); } Console.WriteLine("Véletlen számok legenerálva"); Console.WriteLine("10* próbálkozhatsz"); do { int[] szamokTomb = new int[4]; Console.WriteLine(); for(int i=0;i<bekert.Length;i++) { Console.WriteLine("Add meg a(z) " + (i+1) + " . számot!"); bekert[i] = Convert.ToInt16(Console.ReadLine()); } Console.WriteLine("X- nincs benne\nV- jó szín jó helyen\n!-Jó szín rossz helyen"); for (int i = 0; i < iTomb.Length; i++) { int g = iTomb.ToList().FindIndex(c => c == bekert[i]); if (g == -1) { Console.Write("X"); } else { if (g == i) { Console.Write("V"); talalat++; } else { Console.Write("!"); } } } darab++; if (talalat == 3) { Console.WriteLine("Kitaláltad, ügyes vagy!"); // return; Console.ReadKey(); } if (darab == 10) { kilep = true; } if (kilep) { System.Threading.Thread.Sleep(1500); } if (darab == 10) { Console.WriteLine("Vége!"); break; } Console.WriteLine("\n"+darab + ".Próbálkozás!"); } while (darab<10); Console.WriteLine("Nem nyertél"); } } }
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ilyenkor jönne célszerűen a debug. De 4 számot kell eltalálni te pedig azt figyeled, hogy a talalat == 3-mal.

    De itt megint összekavarodás van. Felvettél egy kilép bool változót. Ez jó. De akkor azt vizsgáld a while ciklus feltételében. Ha pedig talalat == 4 esetén belép a blokkba, akkor kiírja hogy "Kitaláltad, ügyes vagy!", vár egy billentyű leütésére és fut tovább a program. Ha valamikorra eléred a darab = 10-et, akkor fog neked kiírni, hogy "Vége!," kilép a ciklusból és kiírja hogy "Nem nyertél", holott már korábban nyertél, de már ki kellett volna lépni a ciklusból.

    if (darab == 10) { kilep = true; } if (kilep) { System.Threading.Thread.Sleep(1500); } if (darab == 10) { Console.WriteLine("Vége!"); break; }

    Ez itt nagyon túl van bonyolítva. Két helyen is vizsgálod ugyan azt a feltételt és az egyikben csak a kilep változót állítod igazra, majd következőnek sleep-elsz ha az igaz és a végén kiírod, hogy "Vége!"
    Egyszerűbben:

    if (darab == 10) { kilep = true; System.Threading.Thread.Sleep(1500); Console.WriteLine("Vége!"); break; }

    Azt nem tudom, hogy mennyi idő múlva kell készen lennie a programnak, de azt látom, hogy nagyon kapkodsz. Ebből aztán egy csomó hiba ered. Használd a debugot és szépen haladj lépésről lépésre.

    int[] szamokTomb = new int[4];

    Ezt a tömböt itt sehol nem használod fel(fölösleges).

    A FindIndex-es ciklusig rendben van ott kiértékeled.

    darab++ is jó, mert megnöveled.

    Utána lehetne berakni két feltételt.

    bool kitalalta; if(darab == 10) { kilep = true; } if(talalat == bekert.Length) { kilep = true; kitalalta = true; }

    Két feltétel esetén lépünk ki a ciklusból. Ha már mind a 4 számot eltalálta és nyert. Vagy a lehetőségek számát elérte a tippek száma.

    Bevezettem egy pluszt kitalalta változót, hogy meg tudd nézni, hogy amiatt léptünk ki a ciklusból, mert vesztett vagy éppen ellenkezőleg.

    A cikluson kívül pedig már csak annyi dolgunk van hogy:
    Console.WriteLine("Vége!"); if(kitalalta) { Console.WriteLine("Kitaláltad, ügyes vagy!"); } else { Console.WriteLine("Nem nyertél"); } Console.ReadKey();

    Persze a feltételeket össze is lehet vonni a while ciklus feltételébe:

    do { ... kitalalta = talalat == bekert.Length; } while ((!kitalalta)&&(darab < 10));
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Azért itt még érdemes lenne 1-2 variáción elgondolkodni, mert van még pár tucat. Ezzel a feladattal igencsak le lehet tesztelni, hogy mennyire érti valaki a c#(vagy egy adott nyelv) alapjainak nagy részét...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Számomra elég ennyi, suliba kellett ez is :D
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Az oké, hogy Neked elég ennyi, de attól még ha valaki ide téved, elgondolkodhat rajta...

    Az, hogy olyannal foglalkozol, ami nem érdekel, az nem az én problémám, és nem is azé, aki esetlegesen megnézi ezt a topicot(mivel "nyilvános" fórumon van).
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Igazad van, eleinte érdekelt a dolog, de mostanra elég monotonná vált.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd