C# OpenTK/OpenGL zaj effect

C# OpenTK/OpenGL zaj effect
2013-03-31T22:27:39+02:00
2013-04-01T15:19:03+02:00
2022-11-28T16:35:34+01:00
Prototype
Üdv!
Van rá valami mód, hogy zaj effektet jelenítsek meg (mint mikor túl zajos a jel és a TV vibrál). Tehát mondjuk van egy kockám és a kép így megnyúljon, meg kicsit szétjöjjön.
Ilyesmit szeretnék, mint a videóban.
Mutasd a teljes hozzászólást!
Attól is függ, mit használsz: shaderek vagy fixed function főleg?
Előbbivel könnyen megoldható: első lépésben egy textúrába belerendereled a képet (ez közös a következővel is), majd egy teljesképernyős quad-ra ráfeszited, fragment (pixel) shader-ben pedig eljátszadozol a textúra pozicióval.
Ha nem shader-ből akarod, akkor pedig ugyanez, csak egy quad helyett hálót renderelsz a képernyőre, erre teszed a textúrát, és a vertexeket "tologatod" az animációhoz. Ilyesmire gondolok.
Rémlik, hogy itt a prog.hu-n volt már iylen kérdés, és ott a Max Payne-t hozták fel példaként (volt valami bedrogozott jelenet, óóhh, újra kellene játszani már )
Mutasd a teljes hozzászólást!

Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd