Properties.Settings.Default.save() hiba
2012-04-30T12:51:20+02:00
2012-04-30T13:13:23+02:00
2022-07-19T11:00:44+02:00
szen papa
Sziasztok!

A minap elakadtam 1 kicsit és nem értem igazából a problémát. 1 patchert kezdtem el írni, ami nagy vonalakban úgy működik, hogy elküldi a verziószámot a szervernek, az pedig visszaküldi, hogy kell-e patchelni és ha igen akkor melyik fileket kell leszedni és melyik mappába kell tenni. Majd ha végzett a művelettel, akkor a Properties.Settings.Default.verzio változóba eltárolja az új verzió számot és el is menti. A dolog egészen a mentésig sikeres is, de utána akárhogy karatézok nem akarja az igazságot :(

A kód:


void startGame() { //játék indítása: try { string start = Properties.Settings.Default.start; System.Diagnostics.Process.Start(@"" + start); } catch (Exception ex) { MessageBox.Show("Hiba történt! \n" + ex.Message); } finally { Properties.Settings.Default.verzio = ujVerzio; Properties.Settings.Default.Save(); } this.Close(); }

Azt is próbáltam már, hogy a finnaly {} blockot kiveszem és a try elé írom a mentést de semmi. Ha kiíratom az ujVerzio értékét akkor az megfelel annak aminek kell. de elmenteni nem akarja :(

Ha valaki tud, segítsen légyszi!
Mutasd a teljes hozzászólást!
Ezt már nézted? Olvasd el a megoldásként elfogadott hozzászóláshoz adott kommentet is!
Mutasd a teljes hozzászólást!

Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd