Allegro / C++ egyszerű IP kapcsolat létrehozása
2012-01-23T02:50:47+01:00
2012-01-26T22:28:03+01:00
2022-08-05T11:00:32+02:00
subdiaz
Sziasztok,

MS Visual Studio 2010-et használok Windows 7-en. Allegro 4-es verziója alatt dolgozok, amiben sok szép dolog van megírva.

Eljutottam arra a pontra, hogy hálózati funkciókkal bővíteném a programomat. Van egy 3D Morris nevű nagyon egyszerű malmos játék, biztos mindenki ismeri, ebben van multiplayer, 2 játékos között. Mindkettő az internetre csatlakozik, elég ha az egyik beírja a másik IP címét, és már megy is a játék, még chat-elni is lehet játék közben.

Valami ilyesmire gondoltam én is. A lehető legegyszerűbb nekem tökéletes lenne. Az is jó ha folyton elküld egy fájlt, én meg a programommal időnként megnyitom és megnézem mi változott a tartalmában. Bármilyen megoldás tetszik, vagy bármilyen konkrét kódrészlet. Az Allegroban mintha lenne hálózatkezelés, de a dokumentációban nem találtam semmit.

Szóval a kész programom rajta lenne két külön gépen, mindegyik internetre van kötve, az egyiknek adunk egy IP-címet, és létrejön a kapcsolat, erre gondoltam.

*

Másik kérdésem, ami kevésbé fontos, hogy a programom eddig leginkább C nyelven lett megírva, .h és .c fájljaim vannak. Egyebek mellett stdio van include-olva, iostream sehol. Amint beinclude-olom az iostream-et, elkezd reklamálni, hogy a cmath-ban ellentmondások vannak.

Ez most azért van mert át kéne .c-ről térnem .cpp-re? Vagy az Allegro miatt keveredik össze valami? Szeretnék hosszú távon cpp-t használni, nem akarok elesni a lehetőségeitől. (ja és az sem segít ha mindenhol kitörlöm az stdio-kat és helyükre iostream-et include-olok...)

Köszi a segítséget.
Mutasd a teljes hozzászólást!
Mutasd a teljes hozzászólást!

abcd