Android, Hogyan lehet lendülettel forgatni?

Android, Hogyan lehet lendülettel forgatni?
2011-11-09T13:33:24+01:00
2011-11-16T14:32:41+01:00
2022-11-23T17:50:42+01:00
Hawaii
Sziasztok!
Egy openGl-es alkalmazást készítek, ahol szeretnék 3Ds objektumokat lendülettel megfogtani. A Scrollernek van fling(int startX, int startY, int velocityX, int velocityY, int minX, int maxX, int minY, int maxY) metódusa, de még nem jöttem rá hogyan kell használni. Tundna valaki példát mutatni rá, vagy esetleg lenne ötletetek más módon lendülettel forgatásra?
Mutasd a teljes hozzászólást!
Pedig a javadoc-ban szépen le van írva:
startX - kezdő x koordináta
startY - kezdő y koordináta
velocityX - sebesség x tengelyen (pixel/másodperc)
velocityY - sebesség y tengelyen (pixel/másodperc)

A minX és maxX azt jelöli, hogy az x tengelyen mely pontok közé kell érkeznie a komponensnek. Azaz sebességtől függetlenül legalább minX-ig, de maximum maxX-ig halad. Y tengelyen ugyanígy.
Erre amiatt van szükség, mert a bejárt út függ a sebességtől, lévén hogy a fling egy kezdő sebességből lassuló folyamatos görgetést jelent.
Mutasd a teljes hozzászólást!

Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd