JS game
2009-01-17T02:56:12+01:00
2009-01-18T04:39:59+01:00
2022-07-10T21:31:47+02:00
  • Először is köszönöm, hogy ránéztetek!

    Igazából ezek csak motor alapok és kb egy éve dobáltam össze őket, természetesen meg lehet csinálni, hogy "minden" böngészőben fussanak, csak egy kis hiba javítás kell, egyébként nekem IE7 van ezen a gépen és egy két f5, meg plugin engedélyezés után már ment is, bár egyszer full befagyott

    Szóval ezeket csak azért készítetem, hogy lássam mit produkálnak JS alatt és mennyire nehéz portolni. Az eredmény, hogy könnyebb volt mint hittem. Igen a grafika nehéz, de pont itt lenne a lényeg:
    - Szerintem egy játékban a legfontosabb a hangulat!
    - Utána jön a szavatosság
    - Utána a kezelhetőség és a grafika.
    Nos ha jól van szervezve a játék, akkor nagyon sok mindent le lehet csalni
    PL 3D-s animátorral karakterek, mozgás fázisai, képenként lementeni, vagy belerakni egy gif-be, 3d-hatás megvan. Háttereket meg lehet rajzolni

    A kérdés, hogy a flash mellet van-e ennek létjogosultsága?




    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hát.. szerintem ha "online verekedős játék" akkor bőven elegendő a 2D.
    Max annyit lehet mondani, hogy maga a verekedős játék kategória "ment ki a divatból". Bár ezen lehetne vitázni. Én régen a Golden Axe-szerű játékokat szerettem, és azon gondolkodom néha, hogy hová tünt ez a stilus? Aztán megnézem az újabb játékokat és látom, hogy jó részük most is ugyanazt a sémát követi, max. a grafika lett 3D-s (és csúnyább).
    A webes játékok meg annak is örülnének, ha azt a szinvonalat elérnék (egyszer), mint amit a régi 16Bites Snes meg Megadrive játékok. (Grafikailag már elérik ezt a szintet, de tartalmilag..)

    Amúgy egy verekedős játékban nem kell feltétlenül nagy intelligencia. Elég, ha az ellenfél véletlenszerűen elereszt egy-egy támadást. Nehezebb fokozaton meg annyi hogy gyakrabban támad, esetleg erősebb támadásokat ereszt (meg varázsol össze-vissza).

    Verekedős játékban amúgy a szereplők "megrajzolása" a legnehezebb, meg a háttér. Hozott (lopott) anyagból könnyű épitkezni, de próbálja meg valaki megcsinálni egy szereplő mozgását (rajzait) úgy, ahogy a SF2-ben van, vagy pixelenként rajzolni egy szép hátteret. A háttér még könnyű is, de 5-10 képet késziteni a szereplőről úgy, hogy mind passzol a másikhoz, mindegyiken felismerhető, ugyanolyan méretű stb.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ja hát igen a street fighterben nem a kinézet a nehéz, hanem az nmy leprogramozása. Egyébként jsben a megjelenítés és a mozgatás, ami elég lassú, de egy mostani átlag géppel sztem simán lehet 2d street fightert csinálni, más kérdés az, hogy mondjuk 10-20 éve volt divat az ilyesmi.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szerintem nem rosszak. Azt sem mondanám, hogy IE7 alatt hiba nélkül működnek, de ha működnének hiba nélkül (van erre esély?), illetve kicsit még bővitve lennének, hogy egy teljes játék benyomását keltsék, akkor egész jók lehetnek. Bár nem tudom a JS meddig birja a tempót.

    Szerintem mindkét progit bővitsd még kicsit. Az űrhajósban lehessen pontot gyűjteni, meg meghalni.
    A "Street Fighter"-ben meg legyen egy ellenfél akit néha lecsaphatunk, vagy ő csap le minket. Akkor meggyőzőbb lesz a dolog.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Sziasztok!

    Azt mondják nem lehet JS-ben gamét írni... Talán mégis a flash-t nem szeretem. tudom abban egyszerűbb 8))

    Nos véleményeket várnék az alábbi két game alappal kapcsolatban

    Egyenlőre IE6 ra van optimalizálva...

    Galaxy
    csak egér kell.

    Fatál fájt

    kurzor: előre hátra
    a,y üt rúg
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd