3D megjelenítés VC++-ban (fizetös munka)
2008-10-29T12:44:08+01:00
2008-11-03T21:37:27+01:00
2022-07-25T19:51:22+02:00
  • No, van már meber, aki nyomja? Ha nem léátszükséglet a natív bohóckodás, akkor XNA-ban valami diák pár nap alatt lezavarhatja a projectet ennyiért.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szerintem ehhez bőven elég az XNA,de C++ ban se pure API-ra írnám, hanem mondjuk OGRE motorral.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Windows platform lenne. A programot jelenleg C++-ban írják.

    Az XNA-t már néztem, de igazából én nem értek hozzá. Mellékeltem egy látványképed a berendezésröl, de ezeket egy tervezö szoftverben csináltam. Szerintem ennyire azért nem kell részletesen megjeleníteni, mert azt a számítógépnek gyöznie is kell megjeleníteni.

    Nem tudtok valakit, aki ezen rézsét meg tudná csinálni?! Hajlandó lennék olyan 50-75 ezer forinot fizetni érte!

    Akit érdekel, az kérem írjon az attila_nagy@hotmail.com -ra, s s akkor küldök bövebb infókat.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
    Csatolt állomány
  • Platform?

    linux, windows, dos, etc...?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • s.addam: Pont jó embertől kérdezed.

    hacona: Egyébként esetlegesen C# XNA fel sem merül? Nem űbergiga projecthez talán hatékonyabb lenne. XNA speedcoding
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Bevallom, elég jól ismerem az elkövetőt.

    (Amúgy "Grafika és játékprogramozás DirectX-szel". Januárban jön a folytatás. )
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Olvastam egy könyvet... DirectX - 3D grafika és játékfejlesztés, vagy hasonló címmel. Nem tutod ki írta?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hűha, ez aztán tömör, és főleg hathatós segítség volt! :) Megy ez, mint a karikacsapás! Egy kis OpenGL vagy DirectX, valami 3D progi, és már kész is! (Amennyiben esetleg egy Windows-szerű operációs rendszert szeretnél fejleszteni, akkor használj C++-t, meg Paint-et. )

    Egy apróságot kihagytál: előfeltétel, hogy az illető tudja, mi az a VWPMatrix, hogyan kell FPS-kamerát létrehozni és mozgatni, mik azok a megvilágítási modellek, és egyáltalán eszik vagy isszák a számítógépes képszintézist...

    Olyasvalakinek, aki foglalkozik 3D-grafikával, ezek valóban egyértelmű dolgok. Azonban a témanyitó nem tette volna fel a kérdéseit, ha legfőbb problémája a grafikus API csomag kiválasztása lenne...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szia,

    én OpenGL grafikai könyvtárat használnék, vagy Qt-t.

    OpenGL segítségével megjelenítheted.

    Valami 3d progival meglehet tervezni a berendezéseket,és azokat be lehet tölteni és megjeleníteni OpenGL segítségével.

    van kamera, textúrázás, fények, stb...

    de lehet directx-et is használni, meg számtalan mást...

    sok sikert!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Sziasztok!

    Olyan valakit keresek, aki egy VC++-ban írt programhoz tudna nekem készíteni 3D-s megjelenítéseket (játékfejlesztéshez hasonlóan, de nem az). Ez a program egy berendezés vezérlését végzi és azt szeretném, hogy a képernyön pontosan az látszon, amit a berendezés pont csinál. A C++-ban vannak a jelek/paraméterek/változók, ami alapján létre jönnének a modellek, azok megfelelöen mozognának, valamint lehetne állítani a kamera szögét/pozícíját és zoom-olni is lehetne.

    Akit érdekel a dolog vagy kérdése van, kérem írjon nekem egy e-mailt az attila_nagy@hotmail.com -ra.
    Azt is megköszönném, ha tudnátok valakit ajánlani, vagy tanácsot adni, hogy ezt mivel lehetne a legjobban megoldani!

    Ja..., természetesen fizetnék érte!

    Üdv.
    Attila
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd