MMORPG készítése
2008-08-14T17:45:43+02:00
2008-08-15T22:59:15+02:00
2022-07-25T21:57:24+02:00
  • Aki keres talal... Azert akad ezeknek a mukodesehez is leiras. Igaz magyar nyelven en sem nagyon talaltam de angol nyelven vannak leirasok illetve otletek:) Mi is belefogtunk valami ilyensmibe:) igaz a prog-rol senki nem jelentkezett a csapatba... de szerencsere mashol kicsit nagyobb sikerrel jartunk:) amugy koszonjuk a biztatast meg az utba igazitast, h h NE csinaljuk:) igazatok volt... amugy meg ajanlom figyelmetekbe a distributed servereket:) es akadnak opensource cuccok jo szamban... bar sztem jobban jartok ha magatok irjatok meg azt is... az biztos h rengeteg munka de megis jobbnak tartom mint a mar meglevoket piszkalni sok sikert es kitartast a tovabbiakban.

    u.i.: a munkaelosztas, meg a hangulat sztem meg a csapatvezetokon mulik:P nagyreszt:P
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ez amúgy nem olyan vicces. Elképesztő mennyit szenved egy GP-ben a modellező egy vacak ládával, vagy egyszerűbb pálya elemmel, a többit már meg se említem. A programozó orra alá meg odatolok egy UML ábrát ijedtében elszalad. Nem jellemző, hogy szakemberek GP-zgetnek, vagy legalább olyan valaki, aki kompetens is a témához. Nem sok olyan elvakult emberke van aki egy vadidegen internetes toborzásra felfigyel és komolyan is veszi, komolyan bele is dolgozik.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • ez is jo

    miert nem kigyos progit csinalnak az biztos menne XD najo sok sikert az elszantsag dicseretes
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • "Sajnos webet nemtudok mutatni, de a programozónk már írt egy fps-t magának."
    Na az már nagyon komoly. Szerintem pár ilyen refet villanthatnátok, hogy egyáltalán tudják a csatlakozók kikkel kell kooperálni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • world of warcraft-hoz folyamatosan készül egy nyíltforrású szerver "alternatíva" (c++, sql). svn-ról húzható a friss trunk.

    infó: mangos project

    nem doksi, de aki ért c++hoz, biztos talál benne egy két okosságot.

    Üdv.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Sajnos webet nemtudok mutatni, de a programozónk már írt egy fps-t magának.
    Nem ketten vagyunk, csak még kellenek meberek, ugyanis csak egy programozónk van (+egy aki majd az adatbázist, és a webet majd ha készlesz megcsinálja). Illetve hang/zenékre is, meg mindenre van emberkénk, csak kevés, a meló pedig sok egy ilyen game-nél.
    Illetve arról szó nem volt, h nyílt forráskódú lesz, csak ingyenes lesz a játék. Legfeljebb havidíjjas lesz, de az se lesz majd sok...
    Illetve ha már nagyjából kész van, páran megmaradunk akik csak frissítik a játékot.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ma már egy komolyabb sakk programot se lehet befektetés nélkül összehozni és ezt most halál komolyan mondom! Megjártam már sok GP-t volt, hogy én toboroztam, volt, hogy én csatlakoztam. Sose jutottunk egyről a kettőre. GP szinten nincs értelme belefogni nemhogy MMO-ba, de még egy amőbába se nagyon. Az emberek nagy része két hétnél tovább nem bírja. Aki marad az meg hónapokig elszüttyög egy kis pályával, figurával. Volt olyan űrhajós project ahol nagy csindarattával toborztak open source meg minden, aztán a grafikusok csak ültek a modelleken semmi haladás. (Modellezzek én programozó létemre.) Aki meg komolyabban értett hozzá az meg azért nem csinált semmit, mert nem haladtak a többiek. Áh nem is folytatom tovább...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • MuOnline

    1999-es, DiabloII koppintás, elég csúnya grafikával, mégis viszonylag nagy közösség áll mögötte.
    Őszintén szólva nem hiszem, hogy egy ilyen szintű dolgot össze tudnátok hozni befektetés nélkül, de azért hajrá...

    Engem érdekelne egy ilyen MMORPG működése, főleg a szerver-kliens kapcsolat, az adatbázis struktúrája meg ilyesmik, de doksit nem nagyon találni hozzá...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nagyjából Quake 3-as szint. Ez nagyon messzi van a mostani játékoktól. Mi értelme egy ilyet összerakni?
    Az elhatározás jó, csak azért más ha az ember ingyen elbohóckodik hónapokig egy pályával és más ha egy komolyabb emberke egy hétvége alatt lenyomja komoly szinten. Itt nagyon gyorsan elavulnak a dolgok, nem lehet tökölni. Egy MMO-t én tudok elképzelni minimum Oblivion szint nélkül, ahogy FPS-t se minimum Doom 3 szint nélkül. Vannak nagyon jó kisebb kategóriák is, amit komoly szinten meg lehet oldani sokkal kisebb csapattal. Szerintem inkább legyen egy profi szintű kis űrhajós shooter játék, vagy ehhez hasonló, mint egy Quake 3 szintű MMO. Mondjuk ez nem néz ki rosszul.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • UFO: Alien Invasion

    Még nem volt időm komolyabban belefogni (tart a Mass Effect láz), de nagyon jó kis program ez. Szóval lehet, csak elhatározás kérdése.

    Persze az MMORPG tényleg sok elsőre, főleg, hogy vas is kell alá rendesen.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Túl nagy ez ahhoz, hogy ingyen be is fejezzék, nem sok értelmét látom. Ingyen örül az ember, ha egy kisebb logikai játékot össze tud kalapálni. Hiába mondják, hogy vannak open source projectek LINUX meg minden, gigantikus open source profi játékot még nem láttam és nem is lesz ilyen.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Eloszor talan inkabb neveldevel kene kezdeni, utana johet az MMORPG meg 3d OS!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ti ketten mik vagytok?(Prog? Desing? Egyéb?)

    és én is... miért pont MMO?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Valami weboldal az eddigi befejezett projectekről, vagy valami? Ha ez az első, miért pont MMO?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Van egy elhatározásunk, amihez kellene egy nagy adag segítség és szerencse.
    Az elhatározásunk pedig a következő: ingyenes MMORPG készítése, sok-sok egyedi ötlettel.

    Ehhez kellene a segítség, mégpedig a következő témakörökben:

    "Programozás" (Visual C++)
    "Textúrázás" (Textúrák készítéséhez később lessz majd szükségünk)
    "és mégtöbb programozás" (Főleg visual C++ és DirectX)
    Illetve ötleteket is várunk(ötletből sosem elég), valamint egy-két emberkét küldetések gyártására is "felvehetünk". (Legalább a stáblistában benne lessz

    Ha úgy érzed, hogy valamelyik posztot be tudnád tölteni, keress fel minket, és megbeszéljük a dolgokat.

    Dbacskai => dbacskai17 kukac hotmail pont com (MSN)
    ZyRiX => zyrix kukac citromail pont hu (e-mail,ICQ)

    A játék ingyenes lesz, és semmi anyagi hasznunk nem lesz belőlle, illetve a munkákért sem tudunk fizetni, tehát úgy gondold meg.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd