Lemez vagy hálózati hiba

Ez a téma lezárásra került a moderátor által. A lezárás oka: Hozz�sz�l�somban...
Lemez vagy hálózati hiba
2007-12-20T10:11:01+01:00
2007-12-20T15:22:33+01:00
2022-10-30T03:41:57+01:00
  • Hali!

    Figyelem! Ha kérdésed nem kifejezetten a fejlesztéshez kapcsolódik, inkább az általános informatikai témák megvitatására létrehozott PC Fórum-on vesd fel azt!


    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Sziasztok!

    Egy céges problémám van amivel nem tudok boldogulni.

    A cégnél lévő szoft. környezet: 1 W2003SBS (DNS, DHCP, RRAS, ISA2004, Exchange2003, Norton Endpint Prot. 11, Ms Access DB Office2000)
    + 1 Terminal Srv. (W2003SE), XP SP2 kliensek.

    A jelenség a következő: Teljesen véletlenszerűen (időben, kliensen) az Access kliens alkalmazás: Lemez vagy hálózati hibát ad. Ha a kliens gépet nem kapcsoljuk ki rögtön, akkor a többi kliens gépen is ez a hibaüzenet jelenik meg egy pár perc után és a teljes hálózati rendszer összeomlik. Ha a kliens gépet kikapcsoljuk rögtön, akkor a rendszerben lehet tovább dolgozni (és a kliens újraindítása után az is tud tovább dolgozni).

    Hibanaplóban: a klienseken: 1525 Userenv, Win32Time bejegyzés van, illetve 3019 MrxSmb figyelmeztetés jelenik meg.

    Az Access DB-ben összesen több mint 0,5 millió rec van.

    Ha rákeresek Neten erre a hibára, akkor azt mondja hogy tulajdonképpen bármi lehet.
    Már sokféle tippet kipróbáltam, de eddig egyik sem jött be.

    Ha valaki találkozott már ilyen jellegű hibával és tudta orvosolni vagy van valakinek ötlete, az legyen szíves segítsen!!!

    Előre is köszönöm!

    Tamás
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Ez a téma lezárásra került a moderátor által. A lezárás oka: Hozz�sz�l�somban...
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd