Fejlesztő Csoport alakulna.(RPG - Talizmán)
2007-04-25T16:04:18+02:00
2008-11-04T19:53:17+01:00
2022-07-19T04:47:32+02:00
  • A weboldal szép, teccik!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Helló mindenkinek! :)

    Több mint egy teljes év után ismét írok ebbe a témába.
    Valaki azt gondolná, kihaltunk. De ez téves. Ó jaj, dehogy. Sőt!

    El sem tudnám mondani mennyi minden megváltozott azóta. Kicsiny csapatom széthullott :(
    Mindenki arra ment amerre látott. Sajnos :(

    De! Én nem adtam fel. Folyattam a keresést, kutatást. Nem csak magyarok között, de nemzetközi szinten. Angol nyelvtudásom szinte tökéletesre csiszolódott az angolul való komunikációnak köszönhetően. Belefogtam a programozásba, és e idő alatt egész sokat fejlődtem. Php, html, java, css, c++, NVIDIA physX kezelés. Az egész világot szinte teljesen átírtam (történetbelileg). A játék engine szinte már meg is van.

    Új csapatom neve Indigo Illusions lett, és 2 amerikai kis csapattal társultunk "Warshop Studios" és "Condemned Entertainment". Jelenleg dolgozunk az RPG-n, és hamarosan egy nyilvános (Angol nyelvű perpill) fórum és weblap lesz elérhető.

    Az engine/játék projectetel regisztrálva vagyunk NVIDIA-nal is.

    Természetesen, még most is szivesen látunk olyan embereket akik szivesen vesznek részt a fejlesztésben. :)

    Ha érdekelne a dolog, írjatok, és beszélünk.

    Új e-mail címem:
    tripx 'kukac' indigo-illusions 'pont' com

    Új MSN címem:
    tripx 'kukac' indigo-illusions 'pont' com

    A weblap címe (még nem teljesen kész):
    www.indigo-illusions.com

    A fórum címe (ez is még kidolgozás alatt):
    www.indigo-illusions.foruminute.com

    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • És, ismét frissítés következzék. :)

    Nem, még nem haltunk ki! Sőt!

    Jelenlegi munkálatunk a gravitáció és azzal kapcsolatos fizikai szimuláció felé irányul.

    Környezetlakotás elég szépen megy.

    Hála az egyik tagunknak, aki nagyon jó fizikus, ő és én kidolgoztnunk 1 szép kis fizikai képletrendszert ami a fizikai gravitáció/zuhanás/sebződés rendszerre tökéletesen megfelel.

    A programozása részben megkezdőtött.

    Miánts meglesz valami kézhezfogható Demó, a csapatunk azt befogja mutatni.

    Addig is, még mindig szivesen fogadunk be programozókat Ogree 3D-re



    Sziasztok!

    Norbert.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hopp - Hopp !
    Frissites

    Egesz szepen haladunk, csatlakoztak nagyon rendes modellezok, nagy hala neki

    A jatekban leszukitettuk a jatszhato fajok es kasztok szamat mivel igy nagyobb kidolgozast kapnak. Igy is lesz minimum 8 faj es kaszt amit a jatekosok elvezhetnek maj.

    Azert meg mindig kersunk erdeklodo 3D programozokat akik ertenek az Ogre 3D - hez C++ ban.

    Nah, addig is...

    Hello mindenkinek

    Norbert.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Amit én javasolni tudo a "kezdő" programozóknak:
    -ne rettenjenek meg a feladatoktól, főleg ha ilyen megértőek a project vezetők.
    - ami fontos legyetek NAGYON érdeklődőek a szoftveres dolgok iránt, és ne rettenjetek vissza ha angol tutorialokat, szakkönyveket, fórumokat, vagy idegen forrásokat kell bugászni.
    Ha ez megy, akkor egy ilyen project alatt rendgeteget tudtok fejlődni. Szóval csak fel a fejjel és nyugottan vágjatok bele!

    (Amúgy ez tapasztalat. Én is egy ilyen projecten kupálódtam elég sokat!)

    Szóval csak előre!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Engem is érdekelne a dolog...

    A gond az, hogy külfőldi vagyok (Erdély, Románia) és a nyár elején elfoglalt vagyok(érettségi), de utána, valamilyen formában lehet, hogy be tudnék kapcsolódni.

    Írással(Novellák, versek) , Grafikával (kézi és PS), programozzással foglalkozom. Értek a modelezéshez is..
    Ismerem a C# és pascal nyelveket. Itt láthattok néhány modelt, amelyet én készítettem. A programozás terén csak közepes szinten állok...

    Viszont, ami a lényeg egy éve én is saját asztali rpg rendszeren dolgozom. De azt a kukába is rakhatnám, lévén , hogy nincs társam ki segítene. Az ötletetek tetszik.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hmm....

    Ez igaz, ertem.

    Akkor megvaltoztassuk
    Az legyen a legkisebb gond.

    Nem tudtam, pedig epp keresetem hogy ilyen gondok ne legyenek.

    Kosz szepen.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • ... tipikus bika alkat, alacsony mozgas es inteligencia
    Ennek a fajnak a neve az a "q" betűs.
    Csak azért ugrott be, mert pont itt van az asztalon egy katalógusuk. (Egy éve forgószéket vettünk tőlük, ajándék digitális fényképezőgéppel. Azóta mindig küldik az aktuális katalógust.)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nem kell idegeskedni, mindenkinek megvan a maga tehetsega valamiben.
    Mindenki tanul es fejlodik... errol szol az elet.

    sonka_vac majd neez el msn-re vagy a forumunkra

    http://talizmanrpg.19.forumer.com/
    nocka999@freemail.hu

    es majd beszelunk - meglatod, nalunk mindenkibol kihozzuk a legjobbat.

    Itt nem arrol van szo hogy a legprofibbak legyeneka csapatban, hanem az hogy mindenki fejlodjo, tanuljon... es a legfontosabb
    hogy Szorakozzunk!!!!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Az a "q" betus micsoda? :)

    Nos, hogy megmagyarazzam a kifejezeseket :

    Evocation - igen felidez, de mit is?

    Az evocation ba tartoznak azok a magiak amiket a magus az elementalis erokbol merit, felidezi a tuzet (Fire Ball) vagy a jeget (Frost Bolt) stb.. stb...

    Abjuration - vedelmi magiak...

    mint a kulonbozo magiapajzsok es hasonlok...



    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nagyon jó, hogy ennyire alapos tervvel rendelkeztek!

    Viszont volna két megjegyzésesm, ami semmit nem von le a terv értékéből, csak két apróság.

    1. A SZTAKI szótára alapján:
    evocation = felidézés <--> pusztító
    abjuration = esküvel való tagadás/lemondás <--> fenntartó
    Bár nem vagyok jártas a szerepjátékos zsargonban, de ez a két ellentmondás talán zavaró lehet egyes játékosoknak.

    2. Az a q betűs név egyben egy irodaszereket forgalmazó csomagküldő cég neve is. Vigyázzatok, nehogy jogi bonyodalmak forrása legyen ez! Volt már probléma a tetris névvel kapcsolatban is. Itt, a prog.hu-n olvashattunk róla.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hogy én hogy beszálnék az ilyen dolgokba
    A baj csak az, hogy még nem tartok olyan szinten, hogy hasznos legyek
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Persze...

    mindenkit szeivesen latunk. :)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • sziasztok
    elolvastam az irományaitokat, és megtetszett a dolog igaz nem vagyok szerepjátékos, de talán tudok segíteni
    egy éve kezdtem a c#-ot tanulni (előtte 4 év pascal), szal kezdő vagyok még
    az az igazság hogy nem tudom, milyen lesz a nyaram, de egyet igérhetek, ha lesz egy két hetem mindenképp rádírok msn-en, hogy van-e olyan feladat, amit én is meg tudok csinálni:thumbup
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hellóka... ez még nem halt ki, csak egy kis frissités :
    A játékocska rövid története...

    "Szét lett tépve...
    A történetek majd egybefolynak,
    Egy napon.
    Egyszer, amikor mindenki együtt éllt,
    Csak egymásért!
    A háború sugarai tépték szét,
    A darabokat egyesíteni kell
    Hogy a fény újra beboríthassa,
    Az átkozott vidéket..."

    Sylver ame Teu,
    Sárkány Tanonca,
    A Sas 1127-ik éve

    " És megtörtént... amikor ezeket a földeket a sötétség uralta, Geona, a sors Istennője döntést hozott. Segíteni akart a népeken, segíteni az életen. A Talizmán megjelent... Ezen dicső ereklye megjelenésével, a Szomorúság évei véget értek, és a Tisztaság korszaka lépett be a küszöbön. A Talizán ereje erős volt, vagy... talán túl erős. Majdnem 2.000 évig, az emberek békében és bodlogságban éltek kisebb nagyobb gondokkal de semmi sem zavarta meg az élet harmóniáját. De az ereklye magához vonzotta ahataloméheseket, és 2.000 év után után a háború ismét felütötte fejét, belökve igy a Dilogust, a nagy kontinest a Sas évadába. A háború éveken át tartott... mindent pusztítva az útjában . A háborúk kezdetén a Talizmánt az Anorea toronyba vitték, az Azarthosi mágusok védelme alá, hogy erős mágiával védjék meg az érte harcolóktól. De ez sem segített. A háború ott is elérte - gonosz varázslók kezüket tették rá és ismét a világ a harmónia elvesztésének peremére került. Egyedüli remény csak az istenektől származhatott... A Sas 1127-ik éve volt a szétvállálasztás kora. Mielőtt bármit is tehettek volna a Talizmánt az Istenek 7 részre szakították, mindegyik egy - egy jellemző alapján és darabonként a bolygó más - más részein lettek elrejtve. A darabok összegyüjtésével és egy helyre hozásával újra összeegyesíthető ez az Ereklye, azért hogy véget érjenek a Sötét évek és a világon urát vegye a harmónia. Ki , vagy kik lesznek azok a bátor és okos teremtmények akik összegyójtik a részeket és megpóbálják megsegíteni a bolygót? Majd meglátjuk!"


    Sziasztok!

    Még mindig lehet jelentkezni, akit érdekli persze a dolog.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hat igen.
    A vilag lenyege a magia erejenek a fentartasa, persze hogy sok van belolve :)

    Nos, ahogy mondod - a kasztok legnagyobb resze maskent alkalmazza es mastol fugg naluk a magi ereje es hatasa.

    Peldaul, az Inkant Archer Focus pontokk bizonyos mennyisege hian nem tud varazsolni, de viszont a Battle Mage -nek Rage is kell mint egy harcosnak.

    3 fo reszre oszthatok a magiak -

    vokalis - Vocal
    verbalis - Verbal
    anyagi - Material

    ezen belul pedig a kovetkezokre -

    elemetalis - Elemental
    szent - Divine
    nekromacia - Necromancy
    pusztito - Evocation
    fentarto - Abjuration
    atalakito - Transmutation
    iluziok - Ilusion

    ----

    Nos ennyit errol - ezen kivul, kicsit mesterkedtem , feldobtam 1 jo kis forumocskat a csapatunknak ma reggel, itt a cim :

    Click IDE a Talizman RPG forumra valo belefesre
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • No vége a pihenőmnek, sajna msn egyenlőre nincs, csak mail-ben értek el.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ahogy nézem eléggé erős a mágia vonal a világban.
    Az egyes kasztok eltérő módon is használják a mágiát?
    Mármint máshogy magyarázzák, vagy másképpen is csinálják?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Okes, latom nem sok az erdeklodo ezert ugy dontottem 1 kicsit meg talalok nektek a tervekbol.

    A jatekban kulonbozo fajok es kasztok jelennek meg.
    Jelenleg a nem programozott vilagban a kovetkezo fajok elnek :

    Kritt'h - 4 kezu, akrobatikus alkatu lenyek.

    Quill - tipikus bika alkat, alacsony mozgas es inteligencia

    Dargon - eloholt horda (lenyegeben)

    Tallos - sasszarnyakkal rendelkezo emberalkatu lenyek.

    Drow - sotetelfek. :)

    Goblin - kis, zold, ugyes leneyek

    Begol - hulloszeru emberalaktu lenyek

    --

    Gnome - kis, alacsony, emberszeru lenyek - okosak.

    Human - a tipikus ember

    Azarthian - ember kinezetu, de az ereikben a magia folyik

    Elf - hat, elfek :)

    Brong - magas termetu, szeles testu lenyek, melyek ejtjeiben egy kulonleges Beroeng fem van.

    Dwarf - torpok

    Asher - emberalkatu lenyek, a sivatagok lakosai

    -----------

    Roviden ennyi a fajokrol.
    A jatekban valoszinuleg kevesebben lennenek. :)
    -----------

    Kasztok :

    - Elementalist: Elemek mestere

    - Cursemaster: Atkokkal szorja be az ellenfeles vonalakat

    - Manipulator: A kornyezetet manipulalja... ez az o fegyvere

    - Necromancer: Az eloholtak mestere es a pusztitas lenye.

    - Stormlord: Az idojaras, viharok mestere..

    - Druid: Druida - a termeszet ore.

    - Phantom: Egy harcos, ameny iluziokkal amitsa el ellenfeleit

    - Paladin: Egy harcos, mely a joert es igazsagert harcol

    - Cleric: Az elsodleges gyogyito, egy paplovag

    - Death Knight: Halallovag - gyengiti ellenfeleit es ugy csap le

    - Barbarian: Csak sajat erejeben bizva az egyik legverszomjasabb harcos.

    - Knight: Fengylo pancezlat, kenyeztetett viselet ... a gazagokert harcol

    - Thief: &#8220;ha nem tudsz vigyazni a penzedre, gyere majd segitek"- Sador- thief

    - Assassin: az arnyakban megbujva tamad varatlanul aldozataira

    - Vanus: A pusztakezi harc mestere

    - Fighter: Egy sima harcos... bar, nem mindenki olyan egyszeru

    - Archer: tapasztalt az ijjal es minden tavharci fegyverrel

    - Shapeshifter: &#8220;miert kinlodjak kizarni az ajtot, amikor amaszhatok a kulcslyukon?"- Quemon Tarin- Shapeshifter

    - Shaman: A vad nepek gyogyitoja, erositesek mestere

    - Sorcerer: tipikus magiahasznalo

    - Pyromancer: a tuz mestere, meg az tuz elementalistatol is hatalmasabb

    - Incant Archer: olyan kasztok, emelyek az ijukon keresztul hasznaljak magiaikat

    - Battle Mage: csatamagus.. harcos es varazslo


    -----

    Oke, ennyi mostanra... es mint ahogy a fajokra is mondtam, az ossz kaszt semm lenne az elso jatekban.

    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nah, rendben akkor.

    Meg mindig nyitva vagyunk minden erdekeltnek.

    Nazgrel, kontaktalnal msn-en?

    nocka999@freemail.hu

    Koszi.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Megszállott fantasy rajongó vagyok, érdekel a téma, szóval igen!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • "miants" - marmint : " rogton amikor "

    Modulok lekodolasa... hmm. Persze hogy.

    Ezen kivul pedig hozzatennem.
    frissites a csapat allapotarol :

    - Csatlakozott 1 Modellezo.
    - Csatlakozott 1 Iro (a magiarandszerre)

    - Nergal1977 szamithatunk rad?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Gondolkodj! Csak kimaradt egy szóköz: "mi ants" azaz szorgosan dolgozunk, mint a hangyák. :)))

    Mondanám, hogy szívesen beszállnék, de egyenlőre csak modulok lekódolását tudnám vállalni, az agyam mostanság túl van terhelve. Ha ilyenre lesz szükség, szóljatok bátran.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Én csak örülnék egy jó RPG-nek! Sok sikert hozzá! De mit jelent az, hogy
    "miants"
    ? Ezt a szót még nem hallottam.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • A jo szervezes... hmm, en mindent beleadok, persze ha masok elfogadjak.

    Nem optimistan allok hozza csak nem akarok senkit sem ijesztgetni... ... de azert nem art egy kis optimizmus sem...

    Szoval, ami van az :

    Tortenetirasban nem vagyunk hianyban.
    A leaderek megbeszelese azonyomban megkezdodik miants megvannak a jelentkezok.

    Artwork... hmm, dizajnerem van, de konkret Artwork... ez meg fel van vetve.

    3D modellezok.. nos van 1 ismerosom de o viszont elegge kezdo.
    Erre szukseg van.

    3D es egyebb programozokra pedig a legnagyobb szukseg van.

    Es hogy fenttartsuk a lelkesedest...
    Nos erre van 1 par lehetoseg, mint peladul a talalkozok, megbeszelesek rendezese, valamint az aktiv kapcsolattartas es a jutalmazas.

    Mint ahogy mondtam, miants mukodokepes dolog van a kezunkben, a csapat relativ tamogatast nyerhet 90 % biztossaggal...
    A maradek 10 % pedig hogy legalabb valami alap tamogatasban lesz reszunk.

    Ha mas nem intezkedek par cegnel itt hogy megsegitsen bennunket...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ebben igazat kell adnom. Szerintem sincs semmi értelme egy eltúlzott és csodás 3d-nek, ha a hangulat nem jön át.
    Pl: WOW... a sziklák egy nagyon kis részben módosított kockák, jó textúrákkal.

    Persze mi most nagyon optimistán és pozitívan álunk hozzá a dologhoz, azonban fel kell hívni a figyelmet a buktatókra.

    Véleményem szerinte az ilyen project sikere, a fix elhatározásokon, és az éredklődés fentartásán múlik! Azonban minden oldalról rendgeteg a buktató.
    Nyilván nem véletlen vannak min 20-an egy projecten a nagy cégeknél.

    Nah nem akarok sokat hablatyolni. Tényleg a szervezésen múlik. Legyenek Leader-ek akiket a többiek is elfogadnak. Kellenek Artwork készítők, történetírók, modellezők, 3d programozók, és egyéb programozók.

    Egy saját 3d engine megírása pedíg igen komoly feladat. Jó csapattal is min. 1 év.

    És prog téren fontos a tervezés.

    ( Nah jó persze kövezzetek meg. Ezek csak saját tapasztalatok, nyilván nem csak nekem vannak ilyenek, szóval mindenki előre! )
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Errol van a szo.

    A hangulattol fuggoen a gravika nem muszaj sohasem hogy a maximum legyen. Soha sem volt fontos. (szerintem)

    Es nem rossz gondolat a dolog, de akkor szerintem First Personban kellene megoldani a dolgot. Ez hozza ki a lenyeget...

    Mate12345 - a lenyegesebb munk ugyis nyaron kezdodne el, ez teny.
    Szoval ha meg van kedved csatlakozni, csak nyugodtan.
    Az msn cimem megadtam, kontaktalj es beszelunk.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hy. Akkor előző postom tárgytalan.
    A grafikáról lenne egy tanácsom:
    Van a Doom1.
    Ennek a "3D grafikája" olyan, hogy pascalban meg tudnám csinálni ha direktben írnám a videókártyát és a 600/480(?)-as felbontás már sok. Ettől függetlenül marha jó a játék. A grafika pedig nem zavaró, mert valahogy illik a hangulatba. Tökéletesen meg lett csinálva. Művészien.

    Egy lelkes csapat átírta a pájákat OpenGL-be modernebb grafikával. Most már nem pikszeles, de elveszett a játéknak a varázsa. Sőt! Én a Doom3-ban sem éreztem azt a hangulatot, amit a Doom1-ben. A mai napig játszok vele.
    Ennél a játéknál használjatok csak OpenGL-t, de nem baj, ha pixelesek a szereplők. Nem értek a rajzhoz, de ha el van találva a hangulatnak megfelelő figura meg a többi, akkor hangulatosabb tud lenni, mint egy dinamikus árnyékolást felmutató remekmű.
    Én azt mondom, hogy vagy legyen nagyon élethű, vagy legyen pixeles. De ez csak én vagyok, meg már fáradt is, úgyhogy kissé összefüggéstelen lehet az irományom.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Elnezest az ekezetmentessegert!

    Nos, ahogy latom vannak akik erre fele neztek.
    A kerdesekre megporbalok valaszokni, remelem kielegitoen.


    Mint 1.. nem, hehe, nem takaritokrol van szo.
    A dolog igen komoly, es nem ugy kell felfogni ...
    Mar 1 eve dolgozunk a dolgon, azelott pedig kb 2 eveig csak tervezgettunk, jegyzeteltunk.
    A kapcsolatteremtes nem az info e-mail, es ha a nagy cegeknek adnam le az ottletem abbol nem szereznek olyan oromot sem magamnak sem tarsaimnka sem... a sajat alkotas mindig edesebb.

    Nem vagy szkeptikus, megertem azt ha valaki igy reagal.

    Mik azok a reszek amik meg lettek programozva es elkeszitve :
    - nos javaban nem sok, mint ahogy mondtam, csapatom tagjai javaban nem nagy programozok, ezert nem sokra mentunk.
    Ezert is keresek programozokat. amikkel kiserleteztunk azok a vezeny alkogritmusok, hogy mikor mi kell hogy tortenjen, es hogy annak hatasara mi tortenik es mi tortenhet.
    Ezzel hapcsolatban nagyon sokat tundek irni, ezert most nem fogok neki - de hozzateszem hogy igen reszletsen atragtuk a dolgokat es pesze hogy reszletesre dolgoztuk ki.
    A rendszert meg nem nagyon irtuk, mert meg nem lett meghatarozva a konkret programnyelv amiben irodna.

    Miket tunak a tagok :

    En lenyegeben nem vagyok imsemrt a programozassal, de viszont annal inkabb vagyok jartas a szervezesben es rendszerezesben.
    Ezen kivul versiro valamint novella es regenyirassal foglalkozom es ez altal reszletes fogalmazas, tortenetiras , fordulatos kalandalkotas az en nagy mestersegeim egyik fo reszlegese.
    A folytatasban szeleskoru nyelvismeretem van, beleertve az angol nyelvvizsgamat is. A vilagmekalkotasban en voltam a fokezdemenyezo es jelenleg is a vezetoje vagyok.

    A tobbi tag :

    Nos a tagok kozott van 1 nagyon ugyes grafikus/rajzolo amit biztosan hasznositani lehet valamint nemet nyelvvizsgaval rendelkezik. (a nyelvek mindig fontosak ha vilagszemszogbol fejleszunk.) Ezen kivul 2 tag ugyszinten talalekony es ugyes fogalmazokessegel rendelkezik.

    Programozoi szemszogbol ugyszolvan kozep szinten vagyunk, nem sokat foglalkoztunk programozassa (ezert is keresunk benneteket )

    A grafika (OpenGL / DirecX) , nos az 1ik programozom konkretan az OpenGL-t gondolta alkalmazni, es mint ahogy latom egyesek erdeklodenk is iranta. Ebbol a pontobl arra kovetkeztetek hogy a jatek grafikajanak iranyzata az OpenGL-re fog iranyulni, hacsak nem akad mas gondolat.

    Es igen, nem feltelenul kovetelmeny a 3D es igen!!! fontosabb a tortenet mint a kullem, mert ha mar a tortenet jo, akkor a jatek is jo tudd lenni. (ez tapasztalatbol mondom, ez az en velemenyem...)
    Meg hat, ha mar alakitunk ki valamit, ha nem is lesz olyan full extras grafikaval, akkor is mar magunkra tujuk hivni a figyelemt, es ez mar + pont es ezek utan tamogatasra is tehetek szert par intezmenyen keresztul (mint pl tehetseggondozok vagy nalunk a cc3 progamozok)

    A tortenet nem titok, nem orizzuk 7 pecset alatt, csak nincs valami nagy ihletem felrakni 1 forumra ahol ilyen nagy szamban megfordulnak. Sajnos rosz tapasztalataim vannak.


    Nos, ideirnam hogy aki kapcsolatba szeretni velem, kerem jelentkezzen MSN-en:

    nocka999@freemail.hu

    es beszelgethetunk...

    Megegyszer is elnezest hogy nem irtam ekezeteket, de ezen a Linuxos laptopon sajnos nem allt rendelkezesemben hogy megtegyem... es ugy ereztem mi elobb valaszolnom kell a keredeseitekre is... :)

    Nos... varom a kivancsiakat ...

    Tisztelettel.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • gondolom nem feltétlen full 3d-re gondolt, hanem esetleg valami izometrikus 2,5D vagy 2d...
    Érzéesem szerinte nekik fontosabb az RPG mint a küllem.

    Újabb piros pont!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd