Flash játék szerkesztőt keresünk!
2007-02-15T14:46:35+01:00
2007-11-04T09:01:45+01:00
2022-07-19T04:18:12+02:00
  • csatlakozom Ond-hoz, 10 pontos a hsz-ed abigail...

    annyit tennék hozzá:

    de egy játékot gondolom pár óra alatt meg lehet csinálni.


    nosza témaindító, dobd össze... ha mégsem lenne pár óra, akkor rá fogsz jönni, hogy a magasabb ár nem a munkaidőt jelenti, nem azt fizeted meg, hanem a munka mögötti (véres verejtékkel, napok, hetek, hónapok, évek alatt) megszerzett tudást.

    ami nekünk (lehet) pár óra, az neked valószínűleg fényévekben mérhető távolság időben... tehát a tudást és az ez által megspórolt időt jelenti egy magasabb ár

    de ha neked a tesco-occcccssssssóóóóé copypaste kiddie munkaerő kell, nosza... tutira lemaradsz, lecsúszol a flash játék piacon

    Wiz
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Abszolúte jogos.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Teljesen egyetértek! Az 5000 Ft egy flash játékhoz abszolut pofátlan! Szerintem sincs tisztába az illető a költségekről.. Vagy azt hitte a hirdető, hogy itt a proh.hu-n kap komoly szakembereket ennyi pénzért?! Javaslom én is az extra.hu-t, amit már az előttem felszólaló kolléga meg is tett.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szerintem nem kell itt mellébeszélni, 5000 forint nevetségesen kevés, ennek semmi köze semmilyen oktatáshoz. Ennyiért a grafikáját sem csinálnám meg, pedig nem lenne Bejeweled szintű, mert egy olyat talán 50 körül. (már ha adod hozzá az összes háttéranyagot, ergó nekem nekem kell utánaolvasnom, milyen cirádákat használtak az aztékok, vagy mik voltak benne.)

    Flame nélkül, de szerintem elég homályos fogalmaid vannak róla, mi mögött mennyi munka áll, a fejlesztőeszközök áráról nem is beszélve. (mert ugye a 'fleset azt megvetted hozzá, teljesen biztosra veszem, hogy neked is egyértelmű volt, hogy ez legyen az első lépés... UGYE? :))

    A 40+áfa viszonylag reális, és visszafogott ár volt egy ilyen játékért. Gondolom az illető úgy képzelte, hogy jó kis állatpolgár módjára adózik utána, meg még enni is akar legalább egyszer két játék között. Villanyra már nem fussa belőle, de a jó számítógép imával is elzakatol, csak hinni kell benne erősen.

    Egyébként meg, ha ment egyedül, mi a baj? Csinálgassad, és belejössz szépen. Amúgy meg mi az, hogy 'ingyenes tutorialok'? Lehet hogy meglepődsz, de a tutorial nem azért van, hogy kimásolod a kódot, és örülsz neki, hogy valami idióta ingyér megcsinálta helyetted, hanem hogy működő példákkal mutassák be dolgok működését.
    Normális esetben letöltöd, kipróbálod, és ha megy, nem ülsz a kis sggeden boldogan, hogy micsoda okos gyerek is vagy te, hanem átgondolod miért működik, ezen az alapon hogy működne másvalami, ha nem, akkor vajon miért nem, közben meg tanulsz belőle, stb.

    Ezért TUTORial a neve, és nem free kód.

    Amúgy az utolsó 'nemingyenes' tutorial, amit láttam (akinél láttam, az is csak úgy lopta valahonnan) már nem tudom mennyi volt, de 10 évvel ezelőtt is hatszámjegyű.
    Innentől viszont nem értem, mi a fenét akarsz a vacak ötezreddel.

    (én meg de okos voltam megint )
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Az ad-hoc csapatok hamar felbomlanak, ahogyan a gyűrű szövetsége is, szvsz a diktatúrán kívül semmi sem működőképes. Ahhoz valós munkahely kell (főnökkel stb.), pénz formájában meglévő erős tőkével. Önszerveződő csapatoknál az önmegvalósítási motiváció hamar elhal. Pénzügyi motiváció meg ugye nincs is.


    És a demo csapatokról mi a véleményed???!!! Ugyanis azok az emberek, akik 64K vagy akár 4K-s demókat irogatnak - csak úgy kedvtelésből -, azok abszolut szórakozásból kezdték el, s csinálják a mai napig is. És azért kis hazánk büszkélkedhet pár ASM vilégbajnokkal. Ismerek is párat közülük, mivel a széles baráti körömbe tartoznak...
    Nem kell egy csapat felállításához sem pénz, sem főnök, csak akarat és elszántság. Mert ehhez a szakmához ez bőven elég!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Senki nem dolgozik először ingyen, akkor sem, ha utána kap érte 500 000 -et. Mert mindenki fél.

    Aki mégis, az hlye.

    Senki nem áll össze csapatba, hogy ...

    Az ad-hoc csapatok hamar felbomlanak, ahogyan a gyűrű szövetsége is, szvsz a diktatúrán kívül semmi sem működőképes. Ahhoz valós munkahely kell (főnökkel stb.), pénz formájában meglévő erős tőkével. Önszerveződő csapatoknál az önmegvalósítási motiváció hamar elhal. Pénzügyi motiváció meg ugye nincs is.

    40+áfát akartak kérni

    Piacgazdaság van.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Az OKJ-s és a főiskolai/egyetemi IT képzéssel kapcsolatos gondolataiddal egyetértek. Persze itt is vannak kivételek egyetemi szinten (2), de a többi télleg egy fabatkát sem ér.
    Viszont az nagyon fontos, hogy senki se akarjon az egyetem alatt megtanulni programozni. Ha nem fektet bele enegriát az illető egyetem előtt/alatt/után, akkor nem lesz belőle jó programozó. Ez pontosan egy olyan szakma, amivel ha foglalkozol, sok energiát és időt (nem pénzt!) beleölsz, akkor lehetsz jó szakember. Ez pontosan az a szakma, amit életet végéig tanulnod kell, mivel a világ legdinamikusabban fejlődő szakma a mienk. Nem egy fordászat, ahol betanulod a figurákat (gyk technikákat), aztán akár életed végégig is megélsz a 15-18 éves korodig megtanult módszerekből...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • El mondom mi a helyzet OKJ és felsőoktatás szinten mert sikerült bele kóstolnom és talán meg érted miért ilyen sok ember amit le írtál , mert valós dolgokat írtál.

    OKJ: (programozó a szakmám)
    A képzés siralmas majdnem katasztrofális. Pascalt tanítanak, C-t, HTML-t, Visual Basicet, Delphit, SQL-t papíron. A képzés ideje 2 év. Namost egy programnyelv teljes megértéséhez is kevés 2 év nem hogy ennyihez, és még vannak mellette elméleti oktatások is.

    A gond ott van, hogy nem oktatnak olyan algoritmusokat ami valóban hasznos, és valós piaci igényeket elégítene ki. Helyette van alapok, meg talán kis adatbázis és ennyi. Azt is mondhatnám , nincs értelme.

    Főiskola: Nagyjából ugyan ez, csak mellé még társul az alacsony óraszám, és olykor a hozzá nem értő, vagy besavanyodott óraadó, így ebből megint csak nem fog sok hasznos dolog kisülni.

    Egyetem: A tanuló fejét telenyomják iszonyat sok információval, ha 10%-a megmarad akkor már el fog vele boldogulni, de itt is sokszor lehet találkozni olyan témákkal ami vagy nem korszerű, vagy nem valós igényeket elégít ki.

    Mi hát a megoldás? Az ember fia, ahogy te is tetted, ha magától tanul valamilyen tematika alapján programozni, sokkal többet érhet el jóval olcsóbban és gyorsabban mint ha 3-4 évet végig kínlódna.

    Én most ott tartok, hogy 5 hónapot dolgoztam a Sun microsystems-nél 4 műszakba "fillérekért"(hála Isten már csak 1 hétig), előtte egy okj-s programozó tanfolyamot végeztem , utána fél évet jártam egyetemre, de nem tettszett, hogy elavult technológiákat tanulunk és az embert le se x_arják, most távoktatásban főiskolára járok, hátha valamire jó lesz a papír bár egyáltalán nem bízok benne, kiútnak csak az önszorgalomból való tanulást látom, és a nyelvtanulást(mind idegen mind programnyelv szinten).

    A jó programozó sok pénzt kér és nem sír. Aki sír az meg vagy nem jó programozó(nem profi) vagy nem látja meg a lehetőségeket, az sírdogál, de több helyen el mondták minden piacnak megvan a felvevő köre.

    Az hogy nincs olyan programozó aki ezekre a feladatokra ugrik és gyorsan meg csinálja egyre inkább így lesz, látva a felsőoktatást....ha nem tanítanak hasznos dolgokat, nem lesz szakember.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • hát szép általánosítások, csak kár, hogy nem igazak.
    mondjuk inkább azt, hogy te ilyenekkel találkoztál és most a keserűség szól belőled :)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Minden programozónak sír a szája, hogy keveset kap, de ha megkapná a pénzt amit kér egy egyszerű feladatért, akkor meg nem tudja rendesen megcsinálni. Én is kerestem itt a prog.hu-n programozókat, először egy egyszerű szarért amit utána megcsináltam ingyenes tutorialok alapján(!!) 40+áfát akartak kérni. Amikor mondtam nekik, hogy mi lenne a feladat (egy bejeweled szintű játék) akkor mindenki behúzott farokkal távozott. (ÉS nem azért mert keveset adtam volna!!)
    Amit sok flash-hez értő tehetséges programozó nem lát be az az, hogy legtöbbjüknek Qra nincs fogalma a játéktervezésről, a grafikáról, a vizuális izlésről, a hangról, a zenéről és a marketingről. És ami mégrosszabb, hogy a programozásról sem :( (tisztelet a kivételnek) Ezért voltam kénytelen az első játékomat magam programozni, amellett, hogy a grafikát, a zenét, a hangeffekteket, és a tervezést is én csináltam. Sajnos azonban ez nem egy egyemberes munka, ezért érződik rajta, hogy
    "befejezetlen". Egy rendes programozóval csapatban sokkal több lehetett volna.

    Elmondom mit csinál mindenki: Egyedül kuncsorog a freelance munkákért és sír, hogy kevés a pénz. VAGY Elmegy egy céghez, ahol halálra dolgozza magát egy kicsivel több pénzért, de közben totál agymosáson megy át.

    Mit nem csinál senki:Senki nem áll össze csapatba, hogy a szabadidejükben SAJÁT projekten dolgozzanak a SAJÁT hasznukra, ahelyett, hogy mások zsebét tömnék. Senki nem csinál olyan játékot ami érdekes lenne 25 másodpercen túl is. Senki nem dolgozik először ingyen, akkor sem, ha utána kap érte 500 000 -et. Mert mindenki fél.

    Hát akkor féljetek és sírjatok.


    játék:
    narobiyu.blogspot.com
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szia!

    Nem tudom szükség van-e még munkásembörre. Szívesen bütykölgetnék.

    sipos.gergo81@gmail.com

    és/vagy

    70/323-92-68
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • privát ment.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szia!

    Megcsináljuk.
    Kérlek hívj fel,vagy küldj egy elérhetőséget!

    info@demo2026.hu

    20/4358800

    a részleteket megbeszéljük

    K.Laszlo

    www.demo2026.hu/demo.html
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • légyszi ide is írjatok, ha belenéztek ebbe a témába, ne csak privátba, mert így eltűnik a téma.. :)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • szóval még mindig szükségem lenne játék szerkesztőre...
    megvan az alap grafika, motor, már csak össze kéne rakni néhány játékot...
    1 játékért 5000 Ft-ot fizetnék, és kb. 2 hetente kéne új játék..
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • A trapéznak mindössze annyi a lényege, hogy a teteje kisebb mint az alja. Így, az oldalai ferdék, és ahogy lefelé csúszol ellöknek maguktól. Végülis lényegtelen, mert shape alapján is meg lehet csinálni a vizsgálatot. És ez szintén nem látszik a kutyás játékból.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hm. Erről a "széléről leesés", "trapéz ütközés vizsgálatról" honnan tudhatok meg többet? Egyébként, azt a játékot kell "mutálni", amit te készítettél?

    (Amúgy a Jack Flipper király , de azt már a jf.hu-n is elmondtam :D)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Azt már megcsináltam. A Farönkökben, stb. van ütközésvizsgálat. Csak leklónozod és már entity is. Árnyékkal, ütközéssel, mindennel. Ráadásul "trapéz ütközés" van. A széléről lecsúszik ha úgy van paraméterezve.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Az, hogy az elsőben csak a csont volt, a másodikban pedig már van akadály... Ennyire egyszerű.

    Amiről beszélsz, azt collision detection/reaction-nek hívják, és szükség van hozzá "entity"-kre is a pályán (ami eddig csak a csont volt). Persze ezt a flash-ben részben már megoldották (hitTest), de ettől függetlenül tudni kell, hogy minek mentük neki (entity és collision detection), és mi történjen miután neki mentünk (collision reaction - játékos helyére tétele, esetleg gameover, life--, stb.)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Bocsánat, nem néztem meg tüzetesen a játékot.. :) Akkor mondjuk a programozás legyen 24 óra -> össz. kb. 100.000 Ft.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ez sosem volt kérdéses.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • áruld el mi a különbség a között, ha csontot kell visszahozni egy helyről (lehet benne ugrálni), és a között amikor ugyanúgy arra kell menni, csak át kell ugrálni az akadályokat.
    Mindössze bele kell tenni kb. 3 megrajzolt akadályt, és be kell állítani, hogy ha hozzáér, akkor meghaljon.
    Mivel az első már megvan, ez kb. 20 perc, de ha úgy számoljuk hogy 1 óra, akkor is 10 óráért kapsz 50,000 Ft-ot...
    Nem lehülyézem az embereket, csak megmutatom hogy kell kiszámolni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • elárulom, én ugyanaz az ember vagyok.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • hmm hát ez nem hangzik valami jól

    meg 0000000 -nál ezek az ajánlatok "adok vizet és élelmet cserébe csináljatok néhány gamét stb"
    és ezekután még le is hülyézi az embereket, nagyon szép magatartás

    kb mintha etiópiában lennénk és néhány forintos órabérért csinálnánk 20 E Ft Nike cipőket
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • ez nagyon durva
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Mindíg fölveszi az, ha megnyomod a le gombot csak nem előte meg mögötte kell állni (térben) hanem rajta. De az is jó, ha elkapod a levegőben.

    Pedig a programozás munka volt több idő. Rengeteg dolog van benne ami így elsőre nem látszik. Inkább nem mondom meg mennyi munkám volt vele.
    De azért fölsorolok párat:
    -mozgás (+oldalazás)
    -dinamika
    -lábnyomok
    -árnyék
    -animáció (viselkedés: ugrás, pitizés, bukfenc)
    -pontozás
    -toplista
    -menü
    -ütközésvizsgálatok
    -Z rendezés
    -további effektek

    +domborzatkövetés, de ebből a játékból kivettem.

    De tapasztalatszerzésnek jó volt.

    Így sikerült megcsinálnom ezt a másik játékot, egy versenyre.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • No, azért gondolkodtam rajta egy picit, és a következőre jutottam:
    - A grafikai és programozói munkák általában 5000 Ft-ba kerülnek óránként (cégeknél)
    - Ha ebből levesszük az ilyen-olyan költségeket, akkor marad nagyjából 2000 Ft (számla nélküli változat).
    - Nem tudom, hogy mennyi idő volt a kutyát, a fiút, a hátteret megrajzolni és animálni, de ha kb. 24 órát mondok, szerintem nem mondtam sokat, tehát a grafika 24 * 2000 = 48.000 Ft.
    - A programozás már nem lehetett ennyire sok, mivel nem tűnik nagy feladatnak, legyen mondjuk 8 óra = 16.000 Ft.

    Nagyon egyszerű számítással, a játék összesen 64.000 Ft-ba kerül. Szerintem ez így nagyjából reális. Természetesen ez csak a grafikai/programozói munka, nincs benne se áfa, se más, mert tegyük fel, hogy számla nélküli ajánlatról beszélünk.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hát, az árát nem tudnám megmondani (új vagyok én még flash terén), de azt megmondanád, hogy hogy tudom felvenni a csontot?

    Szerk: néha felveszi, néha nem...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • DéjáVu

    Én elvállaltam neki tavaj 13e ért.
    De azóta konkurenssé vált az oldala ezért nem csináltam neki többet. Így jártam.
    Most válaszra sem méltat. Csak azt nem értem, hogy minek akar játékot az oldalára amikor még az oldala sem működik rendesen.

    Sebaj, referenciának jó.

    Csak az oldalán lehet elérni a játékot, de most itt kipróbálhatjátok: Játék
    A grafika is saját.

    Amúgy szerintetek mennyit ér?

    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • szóval...
    érdekel valakit?
    10 apró hasonló működésű játék 50,000 Ft-ért?
    (azaz pontosabban amennyit akar, folyamatosan kellenek a játékok, kb. 2 hetente.. aminek az alap grafikája és működése már megvan swf-ben asszem..)
    btp: többen is vannak akik elvállalták, akit érdekel megmutatom miket csináltak.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd