Hol szerezhetek játékfejlesztői papírt?

Hol szerezhetek játékfejlesztői papírt?
2007-01-03T19:17:43+01:00
2007-01-04T22:04:29+01:00
2022-10-30T18:41:53+01:00
  • Kösz neked habár örök optimistaként idei évet még anyira sme láttom biztatónak mint a tavalyit de ez már az én gondom. Ajnálom figyelmedbe a fentebb emlitet tanfolyamos lapon a maya ingyenes verzióját. maya Érdemes lehet kipróbálni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • 3D animáció - modellezés témakörében szerintem a legjobb magyar iskola a Leonardo SNS. Elmélet és gyakorlat is van náluk, viszonylag megfizethető áron: tanfolyamok. És ők tényleg profik, nem átverés.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Köszönöm szépen a sok jó információt!!!
    jah és Boldog Újévet nektek! Az enyém kezd alakulni

    bye all!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ha a modelezése lakarsz foglalkozni akkor vagy 3s max-al kezdj el foglalkozni vagy mayaval. Az angol sajnos itt is elengedhetetlen szóval mindenkép tanuld meg már csak azért is mert az összes modelező program angol nyelvű. Könyvet pedig itt nézd meg: www.kiskapu.hu
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hát igen!
    Köszi szépen a sok jótanácsot, meg persze hogy ennyien elég gyorsan reagáltatok.
    Dogbert
    Nem derült ki számomra, hogy a játékfejlesztés melyik területe érdekel. A programozás vagy inkább a művészibb része érdekel (játék tervezés, modelek/texturák készitése.).

    Hát igen inkább a művészibb része érdekel, mert egy millió gondolatom lenne grafikák és modellek készítésére.
    Egy éve a suli mellet egy cégnél dolgozok ahhol a Photoshop ismerete alapvető kitétel volt, meg persze a php uh ezekkel nincs gond, igaz php re itt nem nagyon van szükség.
    Ahogy olvastam tanácsaitokat akkor inkább először sajátmagam szórakoztatására kellene fordítani az egészet, ez nem probléma, csak akkor légyszíves írjatok már olyan progikat amivel jó lenne elkezdeni foglalkozni a célom elérése érdekében. No meg persze merre találok hozzájuk egy kis infót a használatról, mert a szakmai angol nem az erősségem.

    THX
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ilyen papir a vilagon nincsen is (amelyik suli ezzel csalogat, az ugyanugy atveres, mint a pl. a kommunikacio szak).

    Egy jatekfejleszto csapatba CSAK ugy kerulhecc be, ha van ertekelheto referenciad. Referenciat ugy szerezhecc, ha jaccas hejett jatekokat keszitessz, esetleg beszallsz egy demoscene csapatba.
    Ha az oneletrajzodban van egy-ket URL, ahonnan letolthetok es kipobalhatok az eddigi munkaid, az mar felsiker.
    Soha senki nem fogja azt kerdezni, hogy a BME-n vagy az ELTE-n tanultad-e az OpenGL-t.
    (ha egy cegnel megis ezt kerdeznek, az gaz, oda ne lepj be!)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Esetleg olvasd el ezt Sok hasznos információ van benne!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nem derült ki számomra, hogy a játékfejlesztés melyik területe érdekel. A programozás vagy inkább a művészibb része érdekel (játék tervezés, modelek/texturák készitése.). Persze ettől függetlenül teljes bizonyosággal elmondhatom neked, hogy Mo.-n nincs ilyen képzés csak valahol francia országban van egy suli de ott ha jól tudom egy fél év kb 2 millió ftbe kerül. De attól mert a papírodra nem azt fogják írni, hogy játék programozó hanem programozó matematikus attól még nyugodtan lediplomázhatsz legfeljebb orientálodsz a grafikus programozás felé. Ha meg a vizuális oldala és nem a programozás érdekel akkor lehet jobban jártál hogy abba hagytad a prog matot, akkor inkább menj el egy művészeti suliba tanuld meg mellette a 3ds maxot. photoshopot használni és probálja meg elhelyezkedni mint grafikus (nem tom mienek a szakmának a pontos neve, ezért lehet rosszat írtam.)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • ehh.. ha a listán található összes cummót tanítják OKJ-s képzésen eskü én is otthagyom az egyetemet

    amúgy nem kell papír hogyha igazán értessz vmihez, max a műveltségedet lehet vele mérni. az infó területen meg pláne, ha megnézed a prog.hu-s hírdetések nagy többségét, nem azzal kezdik, h mit végeztél hanem, hogy mit tudsz ...

    de az adott tudás elsajátítása mellett bőven belefér 1 ( vagy akár több ) diploma, ha már ugyis azzal foglalkozol amit szeretsz csinálni a suli is megy mellette...

    jelenleg hagyom abba a Miskolci egyetemen a Programozó-matematikus szakot


    mentél volna át másik szakra.. azért nem kell abbahagyni ..
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nem a papír teszi a fejlesztőt. Ez általánosságban igaz szvsz. (pls. no flame, nem azért mondtam)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szia!

    Bár én csak nemrég érettségiztem és most vagyok OKJ-s képzésen, szerintem nincs ilyen papír, ami bizonyítja, hogy játékfejlesztő vagy. Véleményem szerint ha te játékfejlesztő cégnél szeretnél dolgozni, akkor oda papír mellett REFERENCIA is kell, ami bizonyítja, hogy te foglalkozol a 3D-megjelenítéssel és nagy tapasztalatod van benne (feltéve, ha ezzel akarsz foglalkozni).
    Amúgy fél éve hallottam, hogy Európában elsőként nyílt egy suli, ami kifejezetten játékfejlesztés köré épül.

    Érdekesség: http://www.gamedev.net/reference/business/features/schools1/

    Ennyit tudok hozzászólni. Szóval szerintem a cégeket a suli adta papír mellett főleg a referencia érdekli, hogy miket csináltál idáig.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hello!

    Elvégeztem egy OKJ-s programozó iskolát, jelenleg hagyom abba a Miskolci egyetemen a Programozó-matematikus szakot, mert rá kellett döbbennem, hogy ez nem nekem való. Anno úgy gondoltam, hogy elég lesz megszerezni a diplomát programozásból, majd fejleszthetek játékokat is. Az a gáz, hogy engem inkább a vizuális része érdekel, azaz inkább az köt le igazán. 3D studióval, meg Flash-ekkel foglalkoztam már, de én ezt tanulni akarom úgy, hogy papírom is legyen róla. Azoktól az emberektől várnék egy kis segítséget akiknek tudomásuk van arról, hogy merre lehetne itthon ilyen szakirányt, vagy akár technikus képzés találni.

    Előre is köszönöm segítségeteket!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd