CRM rendszer

CRM rendszer
2006-08-28T16:32:56+02:00
2006-08-29T15:37:31+02:00
2022-10-31T01:10:38+01:00
  • Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Cégünk ügyfélszolgálatához asztali (jellemzően nem webes) CRM rendszert keres. Erre várunk vagy jól konfigurálható dobozos termék telepítésére, vagy egyedi szoftver fejlesztésére hozzávetőleges ajánlatot. Az itt felmerülő ajánlatok csupán az érdeklődést, előzetes piacfelérést szolgálják, sem a feladatkiírás, sem a válaszként küldött ajánlatok nem minősülnek semmilyen szempontból hivatalosnak.

    Dobozos termék ajánlása esetén a várt információk (külön, tételesen):
    1: A termék ára 1 szerver és 50 felhasználó esetén
    2: 1 hónapos aktív tanácsadás/konfigurálás az egyedi igényekhez (napi jelenléttel) költsége
    3: További 3 hónap konfigurálási/support rendelkezésre állás költsége
    4: A termék bevezetéséhez szükséges rendszerkövetelmények (szerver és kliens hardver/szoftver)
    5: A teljes beüzemeléshez szükséges időtartam.

    Egyedi szoftver fejlesztése esetén a fejlesztő választja meg a platformot. A kívánt információk hasonlóak:
    1: A fejlesztés teljes költsége
    2: A fejlesztés előtti/közbeni 1 hónapos aktív tanácsadás/az egyedi igények felmérésének/megfogalmazásának, menedzselésének költsége
    3: További 3 hónap konfigurálási/support rendelkezésre állás költsége
    4: A termék bevezetéséhez szükséges rendszerkövetelmények (szerver és kliens hardver/szoftver)
    5: A teljes fejlesztéshez/beüzemeléshez szükséges időtartam.

    A rendszernek az alábbi funkciókat kell ellátnia:

    1: ügyfelek regisztrálása, alapadatok rögzítése
    2: többszintű ügyfél események/esemény típusok konfigurálása, ügyfélhez rendelése, részletes leírás beviteli lehetősége
    3: kapcsolati típusok elkülöníthető kezelése (személyes, telefon, e-mail)
    4: ügy fontossági/sürgősségi szintjének jelölése
    5: ügyfél gyors kikeresése alapadatok/részinformációk alapján
    6: ügyféltörténet gyors megjelenítése
    7: színkódok/kiemelések segítségével az információk áttekinthetőségének növelése
    8: ügy átadása a háttériroda részére
    9: háttérirodai munkafolyamatok felviteli lehetősége, tetszőleges konfigurálhatósága
    10: előzetesen megadott határidők leteltére figyelmeztetés a feladathoz kapcsolt csoport számára
    11: legyűjtések, riportok: események, várakozási idők, terheltség, teljesítmény stb. elemzése
    12: adatexportálási lehetőség XML és Excel formátumba
    13: elkülönült felhasználói jogosultságok (csoportvezető, háttérirodai munkatárs, ügyfélszolg munkatárs stb)

    Külön kérünk ajánlatot az alábbi funkciókra:
    14: XML formában megadott események importálása, hozzáfűzése az ügyféltörténethez
    15: kimenő/bejövő (marketing) akció-modul: szabadon szerkeszthető üzletkötésvezérlő adatrögzítő formok, szöveges, pipás, opciós adatok bevitelétől függően vezérelhető végrehajtási szál, teljes legyűjtési lehetőség

    A várható rögzítendő adatmennyiség: 30e ügyfél, 80e kapcsolati esemény, 40e háttérirodai bejegyzés évi szinten.

    Hozzávetőleges ajánlatokat (kérdéseket) 2006.szeptember 1-ig várok, az alábbi e-mail címre:

    vargakft@gmail.com

    Köszönöm!
    Varga Zoltán
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd