3d-adatszerkezetek

3d-adatszerkezetek
2006-06-13T17:29:28+02:00
2006-06-14T05:41:40+02:00
2022-10-31T04:42:02+01:00
  • Én is a 3ds-t javaslom, nézz rá erre a library-re, nekem bevált.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Én ITT találtam használható leírást .3DS formátumhoz, de sok más is van.

    A 3DS formátum elég bonyolult első látásra, de ha belegondolsz nem az...
    Egyébként 3DS beolvasáshoz C-ben ITT van egy leírás forrással együtt... bár a wotsit-es jobb.

    .max helyett használj .3DS-t biztos abba is tudsz menteni

    ui.: Ha esetleg kell egy gyors(és kicsi) ParticleSystem az engine-edhez akkor küldj egy üzenetet nekem. ASM-ben írtam de külső DLL-ben van(írok hozzá dokumentációt is ha kell). Persze ez csak felajánlás...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Sziasztok!

    Szeretnék egy 3D engine-t írni, amihez egy kis segítségre volna szükségem.
    Az engine-be mindenképpen szeretnék modellező/animátor programokkal készült modelleket importálni. De nem tudom, honnan lehet letölteni, illetve szerezni ilyen modelleket leíró file-okhoz tartozó file-szerkezet leírást, osztályleírást, adatszerkezetet. Tehát, a kérésem az lenne, hogy ha valaki tudna ilyeneket küldeni, juttasson el hozzám pár ilyen weboldal-címet, esetleg dokumentumot.
    Próbálkozásnak bármilyen modellező-programhoz tartozó specifikációk jók lennének, de leginkább 3DStudioMax 5-ből exportált fileok (*.max, *.chr) szerkezetét szeretném megszerezni.
    A projectet valószínűleg OpenGl(1.2 vagy 2.0) API mellett, C++ nyelven készíteném, Windows XP környezetben. Ez nem feltétlen kikötés, nagyban függ attól, hogy milyen file-leírásokhoz, illetve milyen egyéb segédanyagokhoz sikerül hozzájutnom.


    Köszönök minden segítséget előre is:


    Halmaz
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd