Porgramozókat keresek!
2003-11-07T19:52:51+01:00
2003-11-12T19:21:05+01:00
2022-07-04T06:41:48+02:00
  • Jah igen es ezt elfelejtettem. Gondoltam esetleg batoritasnak jol johet.
    Pantheon
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szvsz. a 3D-s programokkal a nagyobb baj a modellek, texturak hianya. Egy enginehez sem tartoznak modellek. Azokat kulon kell megirni /pl.: 3D Studio-ban/, vagy ingyeneseket kell beszerezni a netrol, amik viszont ritkan passzolnak egymashoz. Igy ugyebar egy ilyen jellegu projekthez kellene nehany jo modeller es/vagy grafikus. Vagy az ember kibelez egy kesz jatekprogramot es lesheti mikor akasztanak a nyakaba egy pert /bar egy ilyen ingyenes probalkozasnal meg mindig ez tunne a legjobb megoldasnak/.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Én is C++-t javasolnék, és szerintem nézzétek meg a kész motorokat, Pl. a crystal space szvsz (legalábbis a screenshotok alapján) nem rossz darab. A linux sem rossz ötlet, egy gcc + KDevelop3 páros elég ütős kombináció.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nem kell ilyen nagyképűen hozzáállni, hogy az ember csak akkor nyúl a klaviatúrához, ha éppen kedve van betörni 1-ből a világpiacra... Mivel odaírták,hogy lóvé nincs, egyértelmű, hogy nem robbantani akarnak a tőzsdén 2 hét múlva a részvényeikkel...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • HI!

    Nagyon jó öttletnek tartom az egészet,hiszen miből is lehetne jobban tanulni.Csak megfelően össze kell fogni a csapatot.
    Szeritem egyértelműen C++ - t kell használnotok. A 3D-hez pedig OpenGL-t.
    Esetleg platformfüggetlen is lehetne, ahhoz viszont SDL-t ajánlom.Nem nehéz megcsinálni a platformfüggetlenséget.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Mivel ez egy kezdő csapat, ilyen nagy elvárásaik nincsenek. Ráadásul ez a hobbifejlesztés vsz. nem a pénzért készül. (gondolom egyelőre )
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Maximálisan egyetértek!!!

    talán annyit még, hogy ha egy mód van rá, akkor linuxban kezdjétek már a fejlesztést is.. gcc-vel tudtok win-es binárist forditani.. ha már cpp-t választotok.. c-t az ne!! aránytalanul megneheziti a dolgotokat..

    használjatok source managementet (pl cvs), tesztunitokat stb..
    Nem véletlen használják a nagyok is az ilyen toolokat, modszereket.
    Erősen ajánlom az uml-t is, de a lényeg hogy mielőtt kiválasztjátok mit mivel, legyen meg hogy mit vártok tőle.. miért azt választjátok.. ne csak azért mert ez volt otthon a cd-en.. vagy mert ezt ismerem.. egy fejelesztőnek mindig meg kell keresnie, és tanulnia a feladthoz legmegfelelőbb eszközt, nyelvet, módszert.. Csak ehhez tudni kell hogy mit vártok el tőle!


    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nos én az OpenGL-t ajánlom (vagy ha egyszerűbb felület kell akkor SDL), mert ezek platformfüggetlenek, tehát az alkalmazást simán át tudjátok írni akár Linuxra is.

    Hangrendszernek pedig szerintem az Fmod a legjobb választás.

    Nem árt továbbá, ha rögtön GCC fordítóval kezdtek, ugyanis ez is számos platformra elérhető (Windows-on használhatjátok pl. a Dev C++ környezetet)

    Sok sikert!

    Answ -- answ@freemail.hu
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nem rossz, persze, hogy a Lovecrafton, és Lőrincz L. Lászlón edződött beteg agyam jó történetet talált ki.
    Programozási téren, amit tudsz az jó, tehát iyle nkonkrét elvárás nicsn, gogy most DirectX vagy Opengl legyen. Tehát ha valamielyiket kened akkro írj a mélemre.
    Ja és a nyelv. Hát nem ártana c vagy valami hasonló tudású.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • hi!

    Én is game fejlesztő vagyok, és szeretnék megvilágitani egy problémát:

    néhány idézet tőletek:
    - Nincs még kész, összeszokott csapat
    - Nem kell, hogy profi legyen
    - Pénz sincs

    Igen, de akkor még olyan szinten állt a számítástechnikai ipar, hogy egy jó ötlettel és pár dollárral a zsebedben el lehetett indulni...

    Nem oly' rossz ez, a Micro$oft is így kezdte anno

    Ezek mind szépek és jók.. de valójában nem erről szól az egész!
    A lényeg továbbra is uaz, mint régen.. és szerintem ez mindig igy is marad..
    nem az számit milyen jó ötelted van, hanem hogy egy ötletet mennyire jól tudsz megvalósitani. Lehet s*ar ötletből is jól kijönni, és lehet jó ötletet is szarul megcsinálni.. Mindenkinek van sok sok és mégtöbb ötlete.. de az nagyon kevés.. az egész akkor "ér vmit" ha meg is tudod valósitani.. az ms nem azért lett az aki, vagy ami, mert jó volt az ötlete, hanem mert jól valósitották meg.. és uez igaz a többi játékra.. és még sorolhatnánk..

    Ezért a helyett hogy az ötletet fényeznénk, és csak arra öszpontositanánk, a megvalósitás felé kell venni az irányt. Ha végig tudjátok gondolni a legparóbb részletekig, hogy hogyan fogjátok megvalósitani, és az valóban megoldhatónak látszik, akkor hajrá! De amig ez nincs meg, csak bukás lehet belőle.. persze vannak mázlisták is..

    Ma is úgyanúgy lehet egy jó ötlettel sikeressé válni mint régen.. a profik csak a megvalósitásban járnak a kezdők előtt, mivel jóval nagyobb gyakrolatuk van. De ha okosan, végiggondolva csináljátok, akkor uakkora esélyetek van rá..

    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Kezdésnek tényleg nem rossz.Benne is lennék, ha mondanál még töb infót is pl. milyen nyelven lenne, milyen 3D rendszeren (Opengl/DirectX).
    Úgy látom, hogy H. P. Lovecraft munkásságának ismerete is elég jó pontot jelent a játékban.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Huh. Bocs, hogy nem írtam, de elfelejtettem. Tehát akkor infók:
    -a leírtól eltérően egy kaland-horror lesz
    -grafikus motornak olyat képzeltem el,hogy a (3D-s) karakterhez képest 120 fokban van a karkter háta mögött.
    -ha valakit érdekel akkro továbbra is várom a ravy@freemai.hu-ra a jelentkezést.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Tapasztalatszerzésre tényleg jók. Én is voltam hasonló csapat tagja :)))
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szerintem jok ezek a probalkozasok. Nem kell, hogy versenykepes, eladhato programot szuljenek a semmibol. Ha masra nem is, de tapasztalatszerzesre es talan egy kis szerencsevel egy jo team osszekalapalodasara jo lehet.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Csinálj egy lapot, ahol leírod vmilyen szinten kidolgozott elképzeléseidet. Majd add itt meg.

    Ha már lecsó nincs akkor legalább inspirálj minket!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Támogatom az ötletet!
    Még én sem vagyok profi. És valahol el kell kezdeni. Már probáltam egy team-ot összehozni, de a többiek nem igazán vágták a témát.
    Írj több infot!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nem arról van szó, hogy a kicsit nem becsülöm...

    Csak érdekesen néz ki a dolog, és mostanság nagyon sok ilyen topicot látok:

    - Nincs még kész, összeszokott csapat
    - Nem kell, hogy profi legyen
    - Pénz sincs


    Nem látom túl életképesnek az ilyen dolgokat. Ezekből legalább 1 feltételnek teljesülnie kellene, de inkább 2-nek a még koránt sem biztos sikerért.

    Mindezt egy olyan piacon, ahol a nagy gyártók miatt szinte lehetetlen betörni egy sufnitunning játékkal.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Aki a kicsit nem becsüli...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Igen, de akkor még olyan szinten állt a számítástechnikai ipar, hogy egy jó ötlettel és pár dollárral a zsebedben el lehetett indulni...

    Ma a kettő együtt is kevés néha...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nem oly' rossz ez, a Micro$oft is így kezdte anno.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Igazán jó ajánlat :)

    Komoly cég, kiemelkedő fizetés, korszerű környezet, cégautó, stb...

    Miért van ilyen sok mostanság ezekből az ajánlatokból?

    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • AZÉRT NEM BÁNNÁNK HA PÁR INFÓT IS MONDANÁL MILEYN JÁTÉK? 3D 2D VAGY MI? MIBEN IRNÁNK ENGINNEL? ÉS ÍGY TOVÁBB
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Keresek embereket egy sci-fi FPS/RPg-hez, nem szükséges profiság, csak az elhivatottság, és mivel amatőrök vagyunk mindanyian, ezért egyelőre nicns lóvé.
    Jelentkezni lehet:
    ravy@freemail.hu
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd