Főállású C++ programozókat keresünk játékfejlesztésre
2006-03-23T09:33:34+01:00
2006-03-23T09:33:34+01:00
2022-07-26T19:41:20+02:00
  • A Neocore kft. főállású programozói munkakörökbe új munkatársakat keres:

    Általános információ:
    A cégről és az aktuális projektről bővebb információk:
    www.neocoregames.com
    A munkarendről és körülményekről:
    - heti 5*8 órás főállású munkakör
    - kultúrált munkakörnyezet belvárosi, könnyen megközelíthető irodaházban (Deák térhez közel)
    - kimagasló színvonalú termékek fejlesztése, folyamatos szakmai kihívás, fejlődés
    - játékfejlesztői vagy játékosi tapasztalat nem elvárás
    Jelentkezés:
    A jelentkezéseket, mellékelt szakmai önéletrajzzal, referencia-megjelöléssel, a jobs@neocoregames.com e-mail címre várjuk.

    Meghirdetett posztok:
    Rendszerprogramozó:
    A rendszerprogramozó elsődlegesen a játékok rendszeri felépítésével foglalkozik, a játék egyedi mechanikájának programozásától az általánosabb AI, útkeresési feladatokon át az egyszerűbb pálya specifikus scriptekig.
    Előnyös, ha egy rendszerprogramozónak kiemelkedő a problémamegoldó és a rendszer átlátó képessége, ami nagyban segít az elméleti játékkoncepciók programozói megvalósításában.
    A jelenleg meghirdetett posztra kiemelten előnyös, ha rendelkezik hálózati programozási tapasztalattal.
    Feladatok:
    - Hálózati programozás
    - AI programozása
    - Scriptrendszer programozása
    - Egyéb rendszerkomponensek programozása
    - Saját készítésű, gyártást segítő toolokhoz új funkciók, komponensek készítése
    Elvárások:
    - C++ programozási gyakorlat
    - Átlátható, világos, Unicode-kompatibilis kód készítése
    Előny:
    - MS Visual Studio .NET gyakorlott használata
    - MSDN használatában gyakorlat
    - AI programozási gyakorlat
    - Hálózati programozási gyakorlat
    - MFC ismerete
    - hangrendszerek programozásában tapasztalat
    - DirectX, Direct3D programozási gyakorlat




    Grafikai megjelenítés programozó:
    Kutatás-fejlesztési munkakör, ami a játék és 3D grafikai iparban megjelenő új technológiai eljárások és önálló fejlesztések egységes megjelenítési enginbe integrálásából áll.
    A munkakörhöz nélkülözhetetlen a kreativitás és a játékpiaci technológiai fejlesztések iránti érdeklődés. Kiemelten előnyös, ha valaki magas szintű matematikai háttérrel rendelkezik.
    Feladatok:
    - 3d-s grafikus engine fejlesztése
    - Animációs rendszer fejlesztése
    - Fizikai rendszer fejlesztése
    - Saját készítésű, gyártást segítő toolokhoz új funkciók, komponensek készítése
    - Kezelőfelületi komponensek fejlesztése, kezelőfelület készítése
    Elvárások:
    - C++ programozási gyakorlat
    - Átlátható, világos, Unicode-kompatibilis kód készítése
    Előny:
    - MS Visual Studio .NET gyakorlott használata
    - MSDN használatában gyakorlat
    - Magas szintű jártasság a matematika következő ágaiban: diszkrét matematika, koordináta geometria, lineáris algebra
    - DirectX, Direct3D programozási gyakorlat
    - OpenGL programozási gyakorlat
    - valós idejű fizikai szimuláció programozásában tapasztalat
    - MFC ismerete

    Support coder
    A support coder munkája végigköveti a teljes fejlesztési folyamatot. Kezdetben a kezelőfelület kialakításában és a grafikai segédprogramok kifejlesztésében vesz részt, majd segíti a játék feltöltését, javítja a felmerülő bugokat, és kisebb fejlesztéseket hajt végre a toolokon. A játék megjelenése körül/után egyértelműen bug javítási és patch készítési feladatot lát el.
    Feladatok:
    - A játék tesztelése során felmerült bugok javítása
    - A saját készítésű, gyártást segítő toolok használata során felmerült bugok javítása
    - Új funkciók, komponensek készítése a toolokhoz
    - Kezelőfelületi komponensek fejlesztése, kezelőfelület készítése
    Elvárások:
    - C++ programozási gyakorlat
    - Átlátható, világos, Unicode-kompatibilis kód készítése
    Előny:
    - MS Visual Studio .NET gyakorlott használata
    - MSDN használatában gyakorlat
    - MFC ismerete
    - Debuggolasi gyakorlat
    - készség általános felhasználható kezelőfelület létrehozására (melyekkel gyorsan és hatékonyan tudnak dolgozni nem csak programozók, de pl. grafikusok is)
    - DirectX, Direct3D programozási gyakorlat
    - hálózati programozási tapasztalat
    - hangrendszerek programozásában tapasztalat
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd