Space Shooter AI - á la Tie Fighter
2005-02-15T14:03:04+01:00
2005-02-16T08:08:56+01:00
2022-07-27T05:41:11+02:00
  • Van egy hasonló nyílt forráskódú progi a Vega Strike. Mondjuk amikor utoljára néztem még nem volt AI-ja de most már van, esetleg megnézheted hogy hogy műxik. Mondjuk a legegyszerűbb dolog szvsz az amit az Elite csinált anno a régi szép időkben - a hajók egyszerűen rádrepültek és közben lőttek. Ma persze már nem árt picit okosabb AI, de ha jön ellened 8-10 ilyen rárepülős egyszerre az is elég kellemetlenné tud váln
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hat pl. ha az agens olyannal talalkozik aki gyengebb, akkor tamadas, ha erosebb akkor menekules.
    Kikerules lehetoleg abba az iranyba amerre biztosabb a tuleles.
    Ha meg mar ugyis mindegy akkor legalabb kamikaze.
    Es meg lehetne sorolni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Heló emberek!

    Írtam egy progit OpenGL-ben,majdnem kész van,mindenki lövözdözik a másikra 3D-ben,mindenféle fegyverekkel,űrhajókban.

    Vannak wingmaneid és cél a másik banda minden hajójának kilövése.

    Stb,stb.

    Gond:

    Még sosem írtam AI-t,és nem tom hogy tegyem élvezetessé ezzel a játékot.
    Pl. mikor mit tegyen egy bot-fighter? Meneküljön,ha mögötte van az ellen,vagy továbbra is üldözze a célpontját?
    Hogyan válassza ki a célpontját,és hogyan kerülje el az ütközéseket a többi hajóval?

    Ha linket tudtok ilyen AI-s témával,jöhet az is.
    /hajók ilyen parancsokat tudnak fogadni: forduljon egy adott irányba,ill. menjen adott helyre,ill. tűz/

    Minden helpet kösz.

    Ha érdekel a cucc:
    forgamedev@yahoo.com
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd