Ha igy egyenkent elkuldom mindenkinek,akar ki is irhatnam ide....
Sajna nem en dontom el mit publikalhatunk,ebben kizarolag a kiadonk dont,es eleg szigoruak
Kaphatok enis egy kis referencia anyagot? :)))
Milyen jatekot fejlesztesz? Erdekelne. Van valahol oldal esetleg valami info, amit lehet tudni? :) Magam is jatekot irnek OpenGL C++ Windows/Linux Kliens/Server. Szivesen latnek egy magyar fejlesztogardat, akik hasonlokeppen dolgoznak. :)
Csak szeretnek...
Sajnos ra vagyok kenyszerulve hogy dx-ben irjak, mivel tobb eve ebben fejlesztjuk a jatekainkat.Emiatt lemaradtam az opengl-bol./Utolso ogl progim 3 eves/
Asszem ugy, hogy minel kevesebb vertex-buffert rajzolnak fel.Ezt ugy erik el,hogy egy texturaba tobb object texturaja is belekerul,igy pl.dx-ben egy DrawPrimitive-vel fel lehet rajzolni tobb mindent.
Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy hogyan csinálják a nagyok a profi játékoknál (pl. Opengl, DirectX)
azt, hogy egy egész területet iszonyat gyorsan betexturáznak nagyon sok texturával?
Pl. stratégiai játéknál vagy Quake3 stb...
Előre is kösz, csá