Rejtély az Apple Developer Program feliratkozásál
2020-11-08T11:12:02+01:00
2020-11-10T14:17:05+01:00
2022-07-20T12:56:50+02:00
  • Megoldódott!

    De halvány lila gőzöm sincs miért..
    Próbáltam egyébként pont hogy ékezetekre átírni az Apple fiókomban a nevemet (alapból ékezetek nélkül volt), mivel a developer feliratkozásnál ékezetekkel írtam (kivéve amikor ki kellett tölteni alatta romanized nem tudom mi, ahol ékezetek nélkül lehetett csak), de ez sem oldotta meg a problémát. Hozzátenném, hogy a developer feliratkozásánál megadott adatokat már nem tudom módosítani.

    Naponta ha unatkozok azért 2-3-szor megpróbáltam, addig is míg vártam az Apple válaszát, válasz nem jött, de a legnagyobb meglepetésemre most egyszerűen továbbengedett és kérte a fizetési információkat.. Semmit sem csináltam mióta tegnap utoljára próbálkoztam. Kifizetést is engedte, már minden oké, tag vagyok. :)

    Egyértelmű tehát, hogy náluk volt a hiba, de hogy mi, úgy néz ki örök rejtély marad.
    Mindenesetre köszönöm a segítségeket! :)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szia!

    nekem egy ugyfelemnel volt hasonlo, amin aztan hosszadalmas levelezes utan tuljutott rajta (ceges fiok), de utana egy certificate generalasa is ugyanilyen hibara futott....

    Szerintem a problema a magyar ekezetes betukkel lesz, az tudja kiakasztani a rendszert. Probald meg lecserelni az apple id-hoz tartozo adataidban az ekezeteket, vagy egy teszt fiokot hozz letre ekezetek nelkul es ugy probald meg.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Köszönöm a választ, itt kicsit más a helyzet, nem tudom a pénzt mikor akarná levonni, de az ÁSZF elfogadását kipipálom és a továbbra kattintok ez a hibaüzenet jelenik meg nagy betűkkel, hogy "Your enrollment could not be completed.", alatta pedig ugyanez hozzárakva, hogy "at this time"...

    De ha a pénzt akarná levonni, akkor is nyugodtan megtehetné, amióta az első iPhone 4-esem van azóta ugyanazt az Apple fiókot használom és az Icloudért is fizetek havonta azzal az egyetlen bankkártyámmal amit használok.

    Szóval elképzelni nem tudom, mi lehet a probléma.. És tényleg tanácstalan vagyok, ha az említett mondatot beírjátok google-be, akkor ugyanez a jelenség sok mindenkinél fent áll. Valaki több különböző országból is próbálkozott új Apple ID-vel, új bankkártyával - reménytelenül...
    És inkább a megoldás kéne, mielőtt nekiállnék sorra regisztrálgatni, mert ha jövőre tényleg létrehozok egy céget és azzal szeretnék regisztrálni, nem szeretnék ugyanezzel a problémával szembesülni és hogy netán azzal a céggel már ne is tudjak majd regisztrálni.. Mert azért hobbiból nem fogok új cégeket létrehozni..

    Mindenesetre köszönöm a választ, még több tapasztalat érdekel másoktól is, addig is egyelőre megvárom mit válaszol az Apple, ha nem jutok előrébb akkor pedig a megadott számon fogok érdeklődni valaki segítségével aki jól beszél angolul is meg is érti amit mondanak telefonon. :))

    Esetleg tapasztalat, hogy a napokban hetekben valakinek sikerült gond nélkül regisztrálnia??
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • nalam is volt hasonlo par eve, de ott a developer program dijanak kifizetesekor

    - kesobb kiderult, hogy a ceges bankkartyat nem fogadta el valami miatt a fizetesi rendszer, de errol nem jott egyertelmu hibauzenet
    - az emailes supporttal semmi ertelmesre nem jutottam. a telefonos ugyfelszolgalatnal viszonylag sok telefonalas utan sikerult megkapni az irorszagi kozponti support telszamat (angolul beszelnek csak). Ez: +353 (1) 248 0047
    - itt kb 30 perc elo beszelgetes alatt sikerult utananezni a gondnak, aktivaltak a fiokot (2 honapra ingyen) es mondtak, h probaljuk meg kifizietni 2-3 het mulva (es akkor sikerult).
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Sziasztok!

    update: bocsánat tudom elírtam a címet, feliratkozásánál* 

    Egy nagyon érdekes dolgot tapasztaltam az Apple rendszerében, aminek a megoldását senki (maga az Apple sem) tudja, legalábbis az ügyfélszolgálat nem, vagy nem ad ki információt, tehát az egészet homály fedi.

    Mielőtt regisztrálni szerettem volna az Apple Developer Programba, előtte megkérdeztem az ügyfélszolgálatot, hogy ha most magánszemélyként regisztrálok (tesztelések, push értesítések miatt, de a játékot még csak jövőre tervezem majd kiadni), akkor később van-e lehetőségem módosítani cégre a fiókomat. Ahogy korábban megszokhattam, nagyon kedves ügyfélszolgálat, elmondták, hogy igen van lehetőség, szuper. Tehát megpróbáltam regisztrálni magánszemélyként.

    A jelenség pedig a következő:
    Start your enrollment -> adatok kitöltése -> individual -> ÁSZF -> Your enrollment could not be completed.

    Magyarázat:
    Your enrollment in the Apple Developer Program could not be completed at this time.

    Mivan? kérdem én.. Szóval semmi használható információt nem mond, csak hogy most nem sikerült.. örülök. 
    Persze nem ez az első fórum ahol járok, google-ben ha bárki rákeres, rengeteg embernél előfordul ez a hiba, de senki sem tudja a megoldást. Többen írtak az Apple-nek levelet, fel is hívták (én telefonálni nem telefonáltam, mert az angol nyelvtudásom írni olvasni oké, de a beszélgetésben nem biztos hogy toppon lennék.)

    A válaszok az ügyfélszolgálattól a következőek átlagosan (magyarra fordítva):
    - A legtöbb amit mondhatok, hogy a feliratkozás az Apple Developer Programba most nem sikerült.
    - Mit nem értesz azon, hogy a feliratkozás az Apple Developer Programba most nem sikerült?
    - Nem tudjuk mi lehet a gond, még nem tapasztaltunk ilyet senkinél.
    - Az utóbbi időben sok mindenkinél tapasztaltuk, de nem láttunk feljegyzést erre vonatkozóan. Próbálja meg új apple id-vel.

    Én is írtam nekik természetesen levelet, ahol a kedves ügyfélszolgálat már eltűnt.
    A válaszuk: 

    Thank you for your email. I understand that you are receiving an error when submitting your Apple Developer Program enrollment. For one or more reasons, your enrollment in the Apple Developer Program could not be completed. We are unable to continue with your enrollment at this time.Should you have any further questions, please don’t hesitate to contact us.

    Írtam nekik további segítség reményében, de még nem kaptam választ, de valószínű, hogy nem is leszek sokkal okosabb.

    A kérdésem, hogy valaki más tapasztalt e ilyet Magyarországról? Vagy akinek simán ment, mit csinált másképp? :D
    Valami rejtélyes szűrő rendszerük van, hogy na ennyi elég volt Magyarországról, több információt meg nem adunk ki?
    Vagy valami adatot hibásan észlel és kitilt a rendszer és ezért nem is foglalkoznak veled, mert ha kitiltott akkor annak biztos oka van?
    (Azért is gondolok ilyesmire, mert amit a feliratkozáskor megadtam adatokat, azokat ha újra próbálkozok többször már nem kérdi, azt csak egyszer tudtam kitölteni..)
    Teljes mértékben a valós adataimat adtam meg, talán azon gondolkodtam, hogy két helyen kellett megadni a nevet címet, az egyiknél engedett ékezeteket, a másik "Romanized ..." ott nem engedte, tehát az egyiknél ékezetekkel írtam a nevem címem, a másiknál nem.. Vagy még anno x éve amikor regisztráltam az Apple fiókot és a bankkártyám stb, lehet hogy azt adtam meg hogy xy utca, most pedig angolosan írtam be hogy xy street ... Ezek miatt az eltérések miatt kitilthat? Dehát minden ugyanaz.. És vicc, hogy az Apple ügyfélszolgálata ennyire nem foglalkozik az emberekkel, holott fejlesztők nélkül az Apple sem menne semmire..

    Bárki bármilyen információval tud segíteni megköszönöm, de az is jó, ha többen összegyűlünk akiknek ez a jelenség áll fent.
    (Új Apple ID-vel még nem próbálkoztam, mert ugyanaz a név lakcím, nem akarom, hogy esetleg a rendszer kijátszása miatt tiltson ki véglegesen..)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd