Firebase .Net Core klienssel
2020-10-04T23:25:08+02:00
2020-10-07T08:10:02+02:00
2022-07-20T13:26:46+02:00
  • Az egyetlen probléma hogy nincs mindenhez rest api, ami nekem kell az szerencsére van
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Terrain pluhon van godothoz, bár tény hogy macerásabb és nem annyira jó mint a Unity-s.
    Ha nagyon 3D intenzív a dolog akkor valószínűleg az a jó választás. REST-API-t pedig nem nagy cucc .NET alól hívogatni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Leírom, hogy nekem mik a terveim, csak a kontextus kedvéért:
     - 3D-s játék
     - Extra high-effort belső vicc - nem is adom ki nyilvánosan, csak bizonyos emberek kapják meg
     - Éppen ezért nem nagy probléma, ha időközben kihúzzák alólunk a motort, nem számít
     - Szóval igen, nekem csak egy standalone motor kell

    Most úgy áll a dolog hogy lehet megyek mégis Unity-vel, még talán megnézem a Neoaxis-t (köszi a javaslatot), aztán eldöntöm.

    A godottal (és igazából a stride-al is) az a problémám, hogy nincs meg nekik egy csomó, számomra fontos feature, pl.: terrain stb.

    Firebase persze egyikhez sincs, ebbe már nincs mit tenni
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nekem igazából a stride is szimpatikus volt, bár volt vele alapvetően két bajom: egyrészt az UI veszettül lassú, másrészt a 2D támogatás mondjuk úgy nem a legerősebb. De a legfőbb az, hogy nagyon egyszermélyes dolognak tűnik, ergo ha a csávót elüti a villamos, vagy megnősül és gyereke lesz, akkor nem biztos hogy továbbmegy a dolog.

    Van amúgy egy másik érdekes C#-os motor is amit most néztem a gamefromscratch.com-on, az a neoaxis. De arra amire nekem kellene ha lenne időm és grafikusom/zenészem arra a Godot is elég. Valahogy nem hiszem, hogy egyszemélyben én fejlesztem ki itt szabadidőmben a Skyrim új verzióját

    A godot-tal pedig alapvetően az a bajom, hogy nem tudom egy tetszőleges projektbe beilleszteni. Ebből a szempontból az UhroSharp tetszik, őt akár egy xamarin forms-os mobil app közepébe is be lehet tenni, viszont cserébe nekem voltak vele stabilitási problémáim.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Azért ott is van pár. Nem annyi, mint a godotnál, de van pár

    stride3d/stride

    És ezt úgy mondom hogy valszeg godotot fogok használni
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ha egy olyan nagyságrendű cuccban mint a godot vagy a stride nincs több száz issue az nem annak a jele hogy hibátlan a kód, hanem annak hogy a kutya nem használja. Minden projekt teli van kisebb-nagyobb hibával, ha megnézel bármilyen projektet a githubon, mindegyiken sok-sok nyitott isssue-t találsz.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Stride akarom mondani Xenko akarom mondani Paradox annyira atomstabil. A Godot-ban legalább már írtak játékot és nem egyet.


    Nem azt akartam mondani, csak kérdeztem. Nem mondom, hogy a godot hibája, hogy gány kód lett.

    És én asztali játékot szeretnék fejleszteni, nem mobilosat.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Mindenki mono-t használ aki mobilra fejleszt. A Microsoft is. A Xamarin is mono. Majd valamikor a .NET Core 5+? verziójában lesz mobil. Illetve, talán a Unity-ben lévő C#->C++ megoldás lehet hogy nem mono. Vagy de, az utóbbi pár évben nemigen nézegettem a Unity-t.

    És igen, elvben béta (vagy alfa ?) de ahhoz képest egész jól megy. Másrészt, nem vagyok benne biztos, hogy a Stride akarom mondani Xenko akarom mondani Paradox annyira atomstabil. A Godot-ban legalább már írtak játékot és nem egyet.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • épp ez a baj, az az admin sdk, szerveroldalra való, nekem a client sdk kéne mint pl. webhez
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • csak annyi, hogy a godot as mono-t használ, nem? a monos godot nem béta még egyébként?

    godotot már használtam, de csak gdscripttel, de az nagyon nem tetszett ( valahogy mindig gány lett a kód, könnyebb nem ezt csinálni egy statikusan tipúsos nyelvben.

    Mindenesetre megnézem
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ha jól emlékszem, a Firebase-nek van REST API-ja. Amúgy én ha opensource motort akarnék C# mellett, akkor lehet hogy inkább Godot-ban gondolkodnék, nekem a Stride eléggé egyszemélyes hadseregnek tűnik, míg az utóbbi mögött azért van community, és némi erőforrás is.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Firebase Admin .NET SDK

    Gondolom, vannak nuget csomagok is.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szia.

    Én csak a javascript API-val dolgozam firebase-hez, de érdemes megnézned a Cloud Firestore-t.
    Ez a real time database továbbfejlesztett változata és ahhoz szerintem van .net csomagja a google-nek.
    Üdv,
    Mocsa
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Sziasztok!

    Dolgozom egy kisebb játékon, .Net Core-al, Stride3D, (nem futja Unityre, és nem tetszik a Unity reklám a játék elején), asztali játék lesz.
    Csak hobbiból csinálom, úgyhogy ha nagyon jól sikerül, akkor is max 60 totál játékos lesz, szóval nem
    szeretnék sokat fektetni ebbe.

    Hallottam dolgokat a Firebase-ről, szóval megnéztem. .Net-hez úgytűnik csak Admin API-ja van (vagyis csak szerveroldalra),
    és a Unity-s verzió sem támogatja az asztali fejlesztést. Pedig kényelmesen elfértem volna az ingyenes csomagban.

    A Firebase-es cuccok közül nekem kell (vagy legalábbis jó lenne):
     - Realtime Database (bárki hostolhatna játékszervert multiplayerhez, és ezeknek a listáját szeretném szinkronizálni)
     - Authentication (nem hinném hogy részleteznem kéne miért szeretném ezt)
     - Storage (profilképek és hasonlók)
     - Cloud Function (játékbeli pénz kezelése)

    Ha valaki tudja hogy ezeket hogy tudnám használni .Net Core-ból, vagy tud egy megfelelő alternatívát (ha lehet, akkor hostolt változatban).

    Köszönöm előre is a segítséget!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd