Elképesztő mennyi játékot készítenek manapság a Unity-vel

Elképesztő mennyi játékot készítenek manapság a Unity-vel
2015-09-22T15:19:09+02:00
2015-09-23T09:44:29+02:00
2022-10-21T05:50:33+02:00
  • Viszont az tetszik magát a játékot olyan gyorsan el tudtad készíteni.

    nem egy atomreaktor volt :) :)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Én nem ismerem egyiket sem. Nem vagyok a Maker-ek híve, jobban szeretem én magam leprogramozni (pl. SFML vagy LOVE2D). Viszont most a Game Maker-t megvettem mert ilyen olcsó, meg kíváncsi vagyok hogy hogyan működik, és hogy mitől vannak úgy oda érte. :)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Gondolom itt is igaz hogy minél általánosabb és absztraktabb, annál lassabb. :) Viszont az tetszik magát a játékot olyan gyorsan el tudtad készíteni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Azért a Game Maker se egy leányálom. Sokkal inkább dolgoznék unity-el mint GM-el.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nálam borzasztóan optimalizálatlan volt az összes Unity-s játék, amit idáig kipróbáltam.


    az egyetlen game amit unity-ben összedobtam elég gyorsan megvolt.
    Maga a játék logikája, grafikája, vezérlése konkrétan egy délután volt WPF-ben
    Aztán már csak portolás

    A tesztelés, optimlizálás(tizedmásodpercekről van szó) kb 4 hónapomat emésztette fel (még jó, hogy a metrón tudtam játszani)
    A végén már úgy toltam fel, hogy akkor ez most már így marad b+
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nálam borzasztóan optimalizálatlan volt az összes Unity-s játék, amit idáig kipróbáltam. A legtöbbször szaggatás, néhány esetben pedig fagyás is volt. Jut eszembe, a Game Maker most potom árért megkapható, akit érdekel az látogasson el ide: https://www.humblebundle.com/weekly
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • konkrétan azt, hogy életemben az az összesen négy unitys PC játék, aimt futtatni akartam, nem működött, kettő lefagyott indításnál, egyben nem voltak textúrák, egytől pedig újraindult a gép 10 perc után. wtf.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • nálam legutoljára az ori magic forest volt a nyerő
    bár a felsoroltaknak a fele nem kimondottan mobil játék

    geri
    a stabilitás alatt nem tudom mit értettél, az engine szvsz jó, főleg, hogy még ezeréves droidokat is támogat. Ha arra gondoltál, hogy a játékfejlesztők mit művelnek.... :)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ez a nem unityvel írt játékokra is igaz, sőt... Néha sajnos elképesztő dolgokat adnak el a playen. Két "kedvencem": Heroes of Might and Magic HD ami tök jó, csak az irányítás miatt játszhatatlan. A másik a Defender Of the Crown ugyanez... De számos más érdekes mű is van a playen, amin elfilózik az ember, hogy ezt most mégis hogy gondolta a költő...

    Másrészt azért unityvel is csináltak pár jó dolgot. Pl Oddworld New and Tasty, Temple Run, Pillars of Ethernity, Angry Birds 2, stb...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • persze, hogy alacsony, ugyanis sajnos abból a 174-ezerből 173990 abból áll, hogy jön egy modellező, aki játékfejlesztőnek hiszi magát, csinál pár szép modellt, szép reklámvideót a fantasztikus játékához, ami kb annyiból áll, hogy WASD-vel repkedni lehet egy pályán, és akkor ráírja, hogy ,,játék''. game makerben is sokkal játszhatóbb dolgok születtek, mint unityben. ha látom telón, hogy egy játékot unityben írtak, inkább már le sem töltöm, vagy ha csak utólag derül ki, akkor már közel 100%-os eséllyel ki lehet jelenteni, hogy kacat lesz. ami mégroszabb, hogy azon kívül, hogy semmitérő ezen játékok nagy része, még a stabilitás is hagy némi kívánnivalót maga után. szóval szerintem az a 4% is túl sok.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd