Univerzális Windows 10 támogatással itt az új Unity 5.2
2015-09-10T07:36:39+02:00
2015-09-10T14:29:38+02:00
2022-07-22T05:45:29+02:00
  • De már a 4.x-es verziók mellett is használható volt a visual studio, csak nem az volt megadva gyárinak. Unityben meg lehetett adni a visual studio-t editornak a VS-hez pedig lehetett letölteni unity plugint.
    Az egyetlen amit nem lehetett benne, az a futás idejű kód szerkesztés.. de lehet az is csak debug módban...de azt tudom hogy ilyenkor a visualstudio nem engedett  a kódhoz nyúlni, a monodeveloppal ellentétben...de ez elhanyagolható részlet volt.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nem rossz a monodevelop, nekem pont elég. Bár én ha kell a vim-mel is elvagyok. A lényeg a code completition, illetve jó ha debuggolni is tudsz, de anélkül elvan az ember.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ofc, nyilván ki fogom próbálni 5.2-vel, habár ez a maces és linuxos emberkéken nem segít.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Idézem: "Ezen kívül a Unity javított a platform Visual Studio-integrációján is, aminek köszönhetően a szkriptek immár alapból is Microsoft fejlesztőkörnyezetében nyílnak meg, ahol a nyomkövetés is egyszerűbbé vált."

    S mivel a VS a 2013.4 óta a Community Editionnel szinte kompromisszum mentesen ingyenes lett, mi akadályoz meg benne, hogy azzal használd?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Kivághatnák már a kukába azt a használhatatlan MonoDevelop-ot... multiplatform, C#, meg minden, de egy JetBrains IDE után rémálom vele dolgozni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd