Java - Kép + hang eseménykezelő osztály
2015-06-06T13:46:51+02:00
2015-06-06T13:46:51+02:00
2022-07-22T08:26:34+02:00
  • Helló Emberek,

    Szeretnék egy olyan osztályt létrehozni, majd ebből példányokat, amelybe elhelyezek egy képet, és egy hangot, és arra utasítom, hogy odébb bírjam mozgatni, és ha rákattintok, akkor szólaljon meg egy hangminta. Ez az osztályom úgy nézne ki, hogy tárolja a kép nevét, pozícióját és a hangmintát, ezen adatokhoz pedig tartozza az értékadó és kiolvasó metódusokat. Továbbá úgy képzeltem el, hogy a főprogram létrehozna ezekből több példányt, majd úgy gondoltam, hogy a képernyőn egérrel ide-oda lehessen pakolni. Ha pedig klickelünk egy képen, akkor "megszólaljon" a hozzárendelt hang lejátszásának segítségével.
    A problémát főleg az okozza számomra, hogy az objektum leírását az osztáy tartalmazza, de a grafikus képernőt a főprogramban hozom létre., és az objektumoknak erre kell majd hivatkozniuk.

    Még valami, az objektumokat majd a main-ben egy listára fűzve hozom létre.

    Az osztály UML-je a mellékletben.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
    Csatolt állomány
Címkék
abcd