Nyílt forrású UI-val és x86-os Android támogatással itt az új Unity 4.6
2014-11-27T14:46:55+01:00
2014-11-28T07:43:16+01:00
2022-07-22T14:29:05+02:00
  • Passz, utána kéne nézni (azaz inkább ki kéne próbálni)
    Egyébiránt, ha van felesleges 20 dollárod, akkor szerintem egy próbát megér a dolog
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Köszi a választ, hasznos volt!



    Bár váltani nem fogok de azért elgondolkodtam rajta, hogy talán unreal-t kellett volna inkább választani...mondjuk nekem egyenlőre 2d-s játékok a téma...arra van unreal támogatás? mármint persze 3dből biztos összelehet kattolni 2d-nek ható dolgot, de van mondjuk külön 2d kameratámogatás vagy erre épülő fizika?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Van itt olyan aki próbálkozott már unity-vel és unrealengine-el? Érdekelne a minőségbeli különbség..mit melyikkel könnyebb összedobni.

    konkrét válasszal nem fogok tudni szolgálni, de...

    kb 1 hónapot próbáltam Unityvel, most pont 1 hónapja nézem az unrealt.
    Már most látom, hogy ez utóbbi nyert nálam (ezt valahogy rögtön elkaptam)

    Az editorban hirtelen vészes különbséget nem tudnék mondani, aki használt valaha is bármilyen 3d modellezőt, az ezekben is elnavigál.

    Material editor: Személy szerint zavart a Unity shader rendszere, ráadásul hardkódolni kellett mindent. Nem is tudnám összehasonlítani az unreal node based rendszerével

    Programvezérlés: BluePrint és C++ vs C#
    Ezt döntetlenre hoznám ki. A blueprint nagyon kényelmes szintén node based "script" editor.
    a C++ -ba még nem másztam bele, jelenleg messze nem tartok ott, hogy szükségem lenne rá.
    A c#-ot pedig jól ismerem, szvsz az jó ötlet volt a unity-be

    Sajnos projekt összehasonlítást nem tudok mutatni, mert a Unity-ben egy tutorialt csináltam meg, és fejlesztettem tovább, unrealban meg egy régebbi projekt cuccait vettem elő, és azzal nézegetem.
    Ehhez kell egy rakat postprocess, ami a unity-ben csak pro verziótól van... de feltételezem a végeredmény kb ugyanaz lenne
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Úgy érzem ezeknek a unity-s cikkeknek egyedül én vagyok a célközönsége. :)



    Egyébként eléggé ígéretesek az újítások GUI terén.

    Korábban EZ GUI-val próbálkoztam, de nem volt szimpatikus a filozófiája és egyenlőre úgy tűnik minden feature-e megvalósításra került a Unity 4.6.

    Kicsit sajnálom hogy a 2d fizika nem bővült olyan triviális dolgokkal mint a 3d-s kompenensei között található constant force.



    Van itt olyan aki próbálkozott már unity-vel és unrealengine-el? Érdekelne a minőségbeli különbség..mit melyikkel könnyebb összedobni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd