Windows phone eltérő kijelző felbontások
2014-04-09T16:08:05+02:00
2014-04-09T19:19:43+02:00
2022-06-29T07:50:33+02:00
  • Néhány lebegőpontos szorzás nem fogja megzavarni a cuccot, nyugodtan mehet futásidőben.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ha valaki esetleg hasonlóan akar egyszerűsíteni:

    800:az eredeti kijelző magassága (amin meg lett írva a progi)
    480:az eredeti kijelző szélessége (amin meg lett írva a progi)

    double aranyX = XScr/(double)800; //XScr az aktuális kijelző magassága double aranyY = YScr/(double)480; //YScr az aktuális kijelző szélessége for (int i = 0; i < 800; i++) { xT[i] = (int)((double)i * aranyX); } for (int i = 0; i < 480; i++) { yT[i] = (int)((double)i * aranyY); }
    Ez után az eredti X koordináta helyére elég ennyit írni pl: x=200 ---> xT[200]
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szevasztok!

    Egy xna játékot fejleszek windows phone 8-ra. Lassan kész is csak szeretném ha nem csak a 800x480-as kijelzős telefonokon nézne ki úgy ahogy megterveztem hanem más felbontásokon is. 
    A favágó módszer ugye, hogy minden kijelző típusra külön tesztelem és mindenhol beállítom a megfelelő x,y koordinátákat de szeretném ezt meg gyorsítani ha lehet.
    Az érdekelne nem-e tud valaki valami jó módszert erre problémára?
    Gondoltam ilyenre hogy:

     x:200 y:100 ---> 200/800=0,250 ; 100/480=0,208

     és akkor a másik kijelzőn pl:
     1280x768 --->
    x= 1280*0,250=320 ; y=768*0,208=160 (kerekítve persze) 

     Csak szerintem ez túl idő igényes futás időbe!
    Esetleg valami relatív vagy arányos koordináta megadási módszer, ilyesmik?


    Előre is köszönöm a segítséget!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd