3D játék fejlesztés. Hogyan kell ezt elképzelni?
2014-03-24T17:39:25+01:00
2014-03-24T17:39:26+01:00
2022-06-30T12:06:33+02:00
  • Helló!

    Kicsit össze vagyok zavarodva a játékfejlesztés lépéseivel/részeivel és az ehhez felhasznált programokkal kapcsolatban. Szeretném ha segítenétek kicsit tisztábban látni.

    Szóval pl egy cégnél hogyan is épül fel ez a folyamat, milyen főbb részekből áll?
    Modellezés, programozás, animálás, renderelés?

    Illetve nem tiszta, hogy milyen típusú programokat kell használni. Gondolom van egy adott programnyelv (pl c++) amiben megírják a játékot, de ehhez a nyelvhez is kell egy külön kezelőfelület, ahol lehet programozni vele? Illetve hogyan jön ide az OpenGL vagy a DirectX?

    Modellezni, animálni és renderelni lehet pl 3ds max-al. Ilyenkor a modelleket a programozással viszik be a játékba vagy van külön valamilyen "fő program" (grafikus motor? pl cryengine, unreal engine) amiben minden egyesül. 

    Láthatjátok, hogy nagyon zavaros az egész. Légyszi magyarázzátok el (akinek van ideje és türelme lehet kicsit részletesebben is) ezt az egészet akár csak vázlatosan. (Nem csak azokat amikre konkrétan rákérdeztem)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd