Böngészős játék termelés
2014-03-13T20:33:25+01:00
2014-03-13T20:54:04+01:00
2022-07-22T22:37:27+02:00
  • Szerveren tárolod a jelenlegi időt. Ekkor kezdődött a termelés.
    Ha később a szerverhez fordul a játékos, akkor az akkori időből kivonod a mentett időt, megtudod mennyi telt el, ez alapján kiszámolod mennyit termelt, hozzá adod az eddigiekhez, mented, majd mented a jelenlegi időt.

    Kliens oldalon meg egy JavaScript nagyjából ír egy eredményt, hogy hol tart a termelés, de ez csak jóslat, egy körülbelüli érték.
    Az nem jó ha a JavaScript számolja ki a termelést és küldi a szervernek, mert akkor csalni tudnak.
    Annyit tehetsz, hogy Ajax-al szinkronizálod a kettőt. (Néha meghívsz egy PHP szkriptet, ami kiszámolja és elküldi, hogy hol áll most a számláló, te meg a megjelenített számlálót ehhez igazítod. De nem biztos hogy erre szükség van.)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Sziasztok,
    Szerintetek úgy jó a nyersanyag termelés, ha lefut egy siledbar, és a végén hozzáadja a termelést az összeshez?
    Vagy miket ajánlotok?
    Hogyan oldjam meg?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Címkék
abcd