Gráfelméleti problémán alapuló iOS puzzle játék

Gráfelméleti problémán alapuló iOS puzzle játék
2013-06-20T10:38:53+02:00
2013-06-20T14:03:10+02:00
2022-10-23T16:10:33+02:00
  • Szia!

    Köszi a visszajelzést. Jó ötlet hogy jobban kellene koncentrálni a 'betanításra', valahogy erre az aspektusra nem figyeltem eléggé. Nagyon egyszerű játékról van szó, ennek ellenére fontos amit mondasz, mert az is sokat számít, ha 1 perc helyett fél perc alatt értik meg a játékot. Pláne ha hozzávesszük, hogy egy csomó user nem tud nagyon jól angolul; akkor egy kevés szöveget tartalmazó tutorial mód sokat dobna a játékon.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Tudom, hogy mennyi munkával jár egy ilyen kis egyszerű program is, így a kritikámat ennek megfelelően kezeld: userként azt tapasztalom, hogy nagy a dömping, és ezért nagyon fontos, hogy a program adja magát, ne kelljen leírásokat olvasgatni, hogy az ember használni tudja azt.

    Célszerű lenne első indításkor valamilyen animáció - tutorial -, ami röviden megmutatja a lényeget a lehető legegyszerűbb példán. Egy kéz ide-clickel, oda-clickel, látszik, hogy ez nem jó, amoda clickel, siker!

    Még én is azzal kezdtem egyből, hogy Play, aztán mehettem leírást olvasgatni...

    Gratulálok az eladásokhoz és sok sikert kívánok!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Sziasztok,

    Mostanában nagyon kevés időm van hobbyprojektekre, de azért egy pici iOS puzzle játékot csak összedobtam.

    Az a különlegessége, hogy egy gráfelméleti problémán alapul (maximum clique problem), persze ezt a játékosoknak nem kell tudniuk, a játék szabálya nagyon egyszerű, gyerekek is megértik. (A legkisebb fokozaton 3/6 az 5 éves lányom is szeret vele játszani, persze magas fokozaton nagyon nehéz is tud lenni a játék, beállítás kérdése. Szerintem 4-es maffiaméretű beállítások a legélvezetesebbek.)

    Itt a játék weboldala:

    Find the Mafia!

    Szívesen olvasom a véleményeteket.

    Ebbe az appstoreos üzleti részébe is most tanulgatok bele (csakúgy mint az iOS fejlesztésbe, amit szintén ezen a projekten keresztül tanultam.)
    Pénzes appként indítottam az appstore-ban, az első napokban pár száz dollárt be is hozott, viszont ahogy ez lenni szokott, az első napok után folyamatosan csökkent a letöltések száma. Akik rámennek a weboldalamra, azok közül normális mennyiség veszi meg, csak kevesen mennek a weboldalamra.:) Tegnap ingyenesre állítottam most pár napra (hétre?), hogy hadd ismerje meg több ember, hadd legyne róla több review, mielőtt visszaállítom 1 dollárosra. Majd meglátjuk mi lesz belőle, új letöltési adataim csak délután lesznek, de a rankingból úgy látom, hogy az eddigi USA-beli letöltések mellé az ingyenesség miatt kezdenek beindulni az olyan országok, mint Kína.:) Érdekes ezeket a statisztikákat nézegetni, ez is egyfajta játék.:)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd