Android cpu idő és lemerítés/hőmérséklet
2013-01-16T13:58:43+01:00
2013-01-16T13:58:44+01:00
2022-07-23T16:51:13+02:00
  • Tehát:

    Tudom, hogy van traceview, amikor az én appomon nézem, akkor azt kellett hogy tapasztaljam, hogy az újrarajzolások nagyon sok cpu időt vesznek el.

    Ez egy olyan alkalmazás, ami egy adapterrel van megoldva, több száz sor van egy adapterben. Elég sok adatmennyiség jön egy threadbe ugye egy socketről, ami után aztán handlerrel/vagy runonUIThread-el refreshelem az éppen adott UI dolgot. (adapter notifychanged)

    A tapasztalat nagyon rossz, cpu időt nagyon sokat elvesz ez a traceview szerint, van hogy 25-40% cpu usage. Pedig egy Note2.

    Olyan ez mint amikor egy sima adaptert, ami grafikus, és egyedi, scrollozol ide-oda, akkor is 30% fölé megy a cpu usage simán. (pl. pizza.hu app, vagy facebook görgetés)

    Erre van valamiféle megoldás, vagy ezzel együtt kell élni? A folyamatos adapter frissítés és rajzolás ennyi időt elvenne?

    Ezáltal ugye hamarabb le is merül az eszköz, és a hőmérséklet is hamar megnőhet. (Folyamatos stressznél)

    [android-developers] Re: How to use traceview to analyze performance problems?

    Kb ez a másik problémám, kép traceviewről:

    http://www.kepfeltoltes.hu/130116/traceview_www.kepfeltoltes.hu_.png

    Jól értelmezem, hogy a rajzolások/inflate-ek/addviewek vesznek el ennyi cpu időt? Vagy rosszul? Saját gombjaim is vannak, amiket onDraw method-al rajzolok.

    Esetleg, ha van itt valami traceview szaki az írhatna. :)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd