3D-s forráskódokat nyitott meg a DreamWorks
2012-11-23T10:57:03+01:00
2012-12-01T09:56:47+01:00
2022-07-23T18:31:16+02:00
  • Elég sokan néztétek meg az animomat..
    köszönet....


    persze aszem tartozom ennyivel hogy a végleges még nincs kész de azért alakúl....

    itt a ruhánkénti szimuláció számolása bizony bő egy óra, de a piros szoknyás pl 2.
    A real time rendering megjelenítése pedig majdnem ugyan ott tart mint 10 évvel ezelőtt, kevés faces vagy polygon textúra trükkök...
    persze az is igaz, hogy a GPU-k sokat fejlődtek és nagyban támogatják, és mikor ezt az ember szeretné is elhinni mindig jön egy új 3d bench mark ami letöri a hiú illúziókat..
    (Stewen subjektív)

    Komplett catwalk anim...

    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szerintem a webGL még gyerekcipőben jár és igen csak böngészőfüggő.

    Jó magam is 3d rajongó vagyok de ezek a real time 3d-s oldalak (mint a sajátom is)még mindig nagyon messze vannak a hétköznapi userek vágyaitól. Ráadásúl ami ma is megjeleníthető javarészt Flash platform, és mint olyan megjelenítése korlátozott, iphone ipad alma, ahol nincs flash alma.

    Kiváncsi leszek mikor lesz végre egy megjeleníthető rendes szabvány ami nem java script alapú, hanem sokkal egyszerübb.

    A Real time rendering meg mindig is ingoványos talaj, mert ezt megjeleníteni pl real time-ba még a 3770K-s processzoroknak is az animot leszámolva bő fél óra lenne. (ráadásúl a catwalk csak egy renderelt háttérkép)

    Saját sétáló avatár próba...

    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szerintem ott kezdődik a kérdés, hogy: OS?
    Mert már az gáz, ha egy browser app "csontra fagyasztotta" a gépet...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Browser, 3D card ?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hm,2 gépen próbáltam ki, mindkettőt csontra fagyasztotta.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • A webGL is két nyelvből áll, az egyik a JS, a másik pedig a GLSL shaders, ami egy C közeli nyelv és a GPU programozására szolgál.
    Ez utóbbival sok mindent meg lehet csinálni amit a GPU-al meg lehet oldani. Többek között itt van egy real-time render:
    WebGL Real time path render
    Röviden most már a megfelelő böngészővel ( chrome, ff ) és egy 3D kártyával el lehet kalandozni a 3D grafika világában. Persze C, C++ -ban biztosan gyorsabban fog futni a program, viszont így azok is kedvet kaphatnak a 3D világához, akiknek nincs annyi idejük rá, mint azoknak akik komolyan elmélyültek a témában.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Mutasd a teljes hozzászólást!
  • A portolás nem szükséges, mert hogy eredetileg is JavaScript-ben írták meg és csak onnan konvertálták át C++-ba. Vagy nem is JavaScript volt az, hanem PHP, és a HipHop-pal vitték át. Már nem is emlékszem...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Kétlem, hogy valaki megcsinálná, ez az engine ugyanis nem realtime effektek létrehozására való.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Remélem lesz egy bátor, igazszívű fejlesztő, aki portolni fogja JavaScriptbe. :)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd