A hónap végén érkezhet a Windows Phone 8 SDK

A hónap végén érkezhet a Windows Phone 8 SDK
2012-07-03T13:09:11+02:00
2012-09-28T14:31:35+02:00
2022-10-24T18:05:32+02:00
  • 1, Kijött már a win8 SDK? honnan lehet lehúzni?
    2, Mikor jelenik meg az első WIN8-as telefon/tablet?
    3, Ha írtam egy appot WP7 OS-re, akkor sok dolgot át kell majdan írnom rajta, hogy fusson 8-on?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nekem a visszafelé iránnyal van a gondom. Nem igazán akarok fél évente mobilt cserélni csak mert kijött egy új proci, és a progik fele már csak ezen megy.


    Generáció váltás kb 2 évente van. Amit te írsz, az adott generáción belül egy újabb modell.

    Ha a megrendelő kitalálja, hogy neki teszem azt PHP-s weboldal kell


    A megrendelő annyit talál ki, hogy neki weboldal kell, ami ezt és ezt kell hogy tudja. Ha kiírást kell teljesíteni ott is az van meghatározva, hogy mit, a hogyan az nem az ő dolguk. Architektúrális döntéseket a megfelelő szakembereknek kell hoznia az alapján, hogy mi a célszerű, miben van nagyobb tapasztalata a fejlesztői csapatnak, melyik a hatékonyabb, ha esetleg a performacia is kérdéses stb.

    A portable konzolok eddig sem voltak átütő sikerek. Azok a próbálkozások pedig amik az átlagpolgár mobiljából próbáltak konzolt faragni csúfos bukásnak bizonyultak (a nokiának volt ilyenje ha jól emlékszem).


    Azóta már teljesen átformálódott a piac. Anno az Amiga CD 32 is bukás volt, ettől függetlenül az optikai meghajtóval felszerelt konzolok szépen megvannak napjainkban.

    Wo Hu: Igen, vagy Angry Birds JS-ben és HTML5-ben. A bejelntett Halo-t viszont bajosan fejlesztenék le mobil eszközökre XNA-val.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Értem, szóval a >gép< az nálad a mobil. Illetve a meglévő xxx program - ami az új mobilon már nem megy - az valójában egy új programot jelent, amit az elozo mobilra meg sem írtak.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • A portable konzolok eddig sem voltak átütő sikerek. Azok a próbálkozások pedig amik az átlagpolgár mobiljából próbáltak konzolt faragni csúfos bukásnak bizonyultak (a nokiának volt ilyenje ha jól emlékszem).
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ha a megrendelő kitalálja, hogy neki teszem azt PHP-s weboldal kell, akkor nem fejleszthetsz neki asp.net-eset. Illetve igen, csak nem fogja kifizetni. Ez persze a másik irányba is igaz. Kevés az olyan megrendelő, ahol szabad kezed van, általában meglévő infrastruktúrába kell beilleszkedned - vagy ha dobozos terméket csinálsz, akkor olyan platformot célszerű választani, ahol userek is vannak. Hiába fejleszted ki Pl. a hazai piacra a legjobb desktop linuxos szoftvert, ha a célközönség néhány száz ember és azok sem szeretnek fizetni a szoftverért.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nekem a visszafelé iránnyal van a gondom. Nem igazán akarok fél évente mobilt cserélni csak mert kijött egy új proci, és a progik fele már csak ezen megy.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Lehet Java-ban is 3D engine-t írni, legfeljebb hozzád vágja a felhasználó, hogy élvezhetetlen és csak magaddal tolsz ki.


    Minecraft
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Én abban fejlesztek, amit megfizetnek.


    Abban kell fejleszteni, ami adott feltételeknek megfelelő a számodra. Ehhez se a megrendelőnek, se a felhasználónak semmi köze és legfőképp beleszólása nincs. Lehet Java-ban is 3D engine-t írni, legfeljebb hozzád vágja a felhasználó, hogy élvezhetetlen és csak magaddal tolsz ki.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Pedig amit megirtak egy P4-re az kesobb mukodott Core-on majd Core2-n es ma pedig mukodik i7-en is. Es a P4 nem tegnap jott ki, hanem 10 éve.

    Az hogy nálad a highlevel kornyezet évente változik (néha meg borul ) az nem a 3-4 evente fejlodo (es nem atalakulo) vas sara.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Olyan csőlátó vagy, hogy az már vicces. Ha nem látsz potenciált a DirectX-ben és "portable gamer konzolban" as kvarcjáték, az a te bajod. Lesz rá Halo is és fognak vele játszani, másképp, de fognak, ahogy Xbox-on is egér és billentyűzet nélkül remekül elvannak. Az, hogy a számlázóprogramot is ilyen eszközökre kell megírni és, mint az indy játékfejlesztőknek JS-ben célszerű már külön frusztráció neked.

    Szerintem, ha indy fejlesztő lennék, nem feltétlenül viháncolnék az örömtől, hogy minden usernek oda kell adnom a komplett forráskódot.


    Mert eddig XNA/SL esetében a .NET IL kódot senki sem tudta visszafejteni legalább annyira könnyen, mint egy obfuscatált javascript kódot. Bezzeg a suxx natív C++/Dájrekiksz kódot nem olyan egyszerű visszafejteni, illetve magát a magasabb szintű forrást lehetelten visszaállítani és ezt rajtad kívül mindenki előnynek fogja fel. Szintén előny, hogy ahogy le is írtad: gyengébb képességű eszközökön, realtime alkalmazásokat nem managed rendszerben kell futtatni, hanem lehetőség van lemenni a "bányába", mert igen a profik így csinálják akár tetszik, akár nem.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Én abban fejlesztek, amit megfizetnek. Ha az assemblyért fizet valaki eleget, akkor azt csinálom. Amúgy a win8-cal én speciel jól járnék ha elterjedne, elvégre a C#, xaml elég jól használható ott - sokkal inkább mint Pl. az Androidon, és ha kell a C++-szal is elvagyok, jó pár évig nyomtam. Mind user viszont nem annyira szeretem a procifüggő megoldásokat.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szerintem, ha indy fejlesztő lennék, nem feltétlenül viháncolnék az örömtől, hogy minden usernek oda kell adnom a komplett forráskódot. Ez nagyjából arra lenne garancia, hogy ha sikeres a game, akkor három hónapon belül teli lenne a market a klónjaival.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ezt az Indy vonalat úgy látszik kinyírták, pontosabban áttevődik Javascript HTML5 canvas technológiára a 2D játék.


    Háát nem tudom, tableten nálam elég gyatra teljesítménnyel izzadnak a canvas-os játékok (legalábbis nem nagyon találtam élvezhetően játszhatót), míg a 2d-s natív játékok szépen, gyorsan működnek.

    (középkategóriás tabletem van, 2 magos 1,2 GHz-es proci, 1 GB RAM)
    Tudom, ez csak saját tapasztalatom, de hát engem nem győzött meg.

    Viszont kicsit tesztelgettem, és sima html img elemeket használva, elég jó teljesítmény érhető el képek cserélgetésével.

    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ennek a nagy szabadságnak felhasználóként azt az eredményét fogod látni, hogy ha tegnap vettél egy gépet, az már holnap nem fogja futtatni az xxx progit - pedig fizikailag bőven el tudná vinni, csak épp X verziójú proci kellene hozzá, de neked csak X-1 van. Azaz gép kuka, iránya a bolt az X-es prociért. Ami akár fél évig is kihúzza, mielőtt kijönne az X+1. Ami persze azt is jelenti, hogy az egész gép mindenestől kuka. A gyártók imádni fogják. A környezetvédők kevésbé.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Rossz lehet, hogy te az elmult 5 évben szépen beletunyultál a böszme, eroforraspazarlo favágásügyvitelbe es ekozben az MS nemhogy mégböszmébb technologiákat találna ki, amin te, mint jövőkutató tovább tudnál haladni, hanem visszakacsintgat a régi - maximalis programozoi szabadsagot nyujto - dolgok felé. Hogy gondolják ezt?! Fuccsoljanak be vele, de rögtön!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ja. Nyilván mindenki profi konzolos és PC-s játékokkal akar játszani, óriási igény van az LCD TV-re vagy számítógépes monitorra kitalált, atomerőmű erőforrásigényével rendelkező, a kontroller összes gombját kihasználó gamék kvarcjátékon való futtatására. A causal gamereknek sincs más vágya mint egy 120 órás konzolos vagy PC-s gamét végigtolni okostelefonon. Ehhez már igazán csak a DirectSUX és a C-- hiányzott. Esetleg, ha még assembly-t ha lehetne. Vagy legalább Forth-t. De a MS és az EA így is biztosan betegre fogja keresni magát az okostelefonokon. Szegény Andoid és IOS becsukatja a boltot...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ezt az Indy vonalat úgy látszik kinyírták, pontosabban áttevődik Javascript HTML5 canvas technológiára a 2D játék. 3D játékról meg úgy gondolják, hogy az a profik asztala és DirectX. Valahol érthető, ha gamer területen komolyan labdába akarnak rúgni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Várom én is, igaz én pont az XNA további támogatását (értsd: új verzió) hiányolom. Viszont élmény lesz saját útvonal menedzser progit írni a saját (leendő) telefonomra
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Király, rajta leszek. Ez a C++/DirectX-es fejlesztés mobilra, tabletre, surface-re, PC-re vonzónak tűnik. Végre nem kell az XNA-val bohóckodni, lehet normális API-t használni mobilon is.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd