Regisztrációs menü készítése adobe flash-ben
2012-06-25T09:08:15+02:00
2012-06-27T09:45:31+02:00
2022-07-24T00:32:21+02:00
  • Okés.
    Te értesz az adobe flashhez watcher?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szerintem nézd meg jQuery-t is. Nem tudom mennyire sperpektíva a flash a jövőre nézve.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Értem. AMúgy már kvízt tudok csinálni. Most snaken dolgozom.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • ha kezdő vagy, akkor a "flash" szerintem a jobb választás, mivel a C++ egy általános programnyelv, azaz valójában, magában a C++-ban egy ablakot sem tudsz létrehozni, csak az egyes C++ környezetek biztosítanak erre lehetőséget, illetve az adott operációs rendszerre támaszkodva megteheted, ha az támogatja az ablakozást, emiatt meg a "komoly" C++ könyvek (azok amelyek magáról a C++-ról "nyersen" írnak) szerintem nem foglalkoznak azzal sem, hogy hogyan kell egy ablakot létrehozni, mert a nyelvnek, magának ehhez "semmi köze", amelyek meg belemennek az ilyen jellegű gyakorlati felhasználásba, azok meg valójában nem a nyelvről írnak, hanem az adott C++ fejlesztői környezetről, továbbá C++-t nem szoktak első nyelvnek ajánlani,


    szerintem sehol sem "egyszerű" az általad felsoroltakat megírni, bár csak hallomásból ismerem őket,
    először kezd valamilyen könnyebbel: egyszemélyes tenisz, falbontó, memóriajáték, 15-ös játék, stb. ("flash"-ben ezeket nagyon rövid idő alatt össze lehet hozni, ami persze csalóka lehet, főleg akkor, ha nem magad találod ki, hanem valamilyen segédlet után mész, és nem gondolod át, hogy mit-miért, hanem csak gépiesen lemásolod az adott segédletet)


    ismétlés a tudás anyja: djjjozsi: "
    Első programtervem nekem pl egy csirkenevelde lett, amit 5 év programozás után tudtam csak megcsinálni.
    "


    ps. ha van könyvtár a közeledben, akkor nézz körül, hogy van-e ott bármilyen ilyen jellegű könyv, és lapozzál bele, ha van rá lehetőséged; látni fogod, hogy mire készülhetsz fel; ugyanezt megpróbálhatod könyvesboltban is; ezt csak azért írom, mert szerintem egyelőre nagyobb az álmodozás, mint a realitás, azaz "félek" attól, hogy szülinapodra megkapod a könyvet, de rövid időn belül megbánod az egészet, mert esetleg az első sikerélmények nem fognak korán jönni...


    szerkesztve: ha egy zenész fórumon valaki ezt írná: hallottam a ... legújabb slágerét (vagy a ... zeneszerzőtől a ...-t), nem játszom semmilyen hangszeren, de tetszik a szóló benne, én is ilyet akarok írni, akkor most mit tanuljak? gitározni vagy zongorázni? kb. most ez a helyzet a veled,
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ha én most 14 éves lennék nem játékot próbálnék írni! Feküdj rá a matekra a nyári szünetben. Egyelőre ne foglalkozz a programozással. Járj a korosztályod előtt legalább 3-4 évvel matekban. Ha kellőképpen belemerülsz, meglátod nagyon szórakoztató tud lenni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • szbsz.2

    Ha mondjuk választhatok egy könyvet, mert kapok a szülinapomra(tegyük fel).
    Akkor a flash-t válasszam, vagy inkább a C++-t?
    Melyikkel lehet könnyebben jó játékot írni? :)
    Ott vannak pl.: a Shakes and fidget, ikariam,travian.
    Ezeket hol egyszerűbb megírni?
    Mert én nagyjából ilyet szeretnék készíteni.


    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • "
    Még annyit, hogy te értesz valamilyen programozási nyelvhez?
    "

    nem értek semmihez sem , csak dumálok a levegőbe


    "
    Van C++ programom is.
    Az hogyan működik?
    Azzal is lehet traviant meg ilyet csinálni?
    Vagy az csak flash.
    Vagy más. :)


    "mindenben lehet", pld. C++ programmal előállíthatsz flash tartalmat is, stb. de szerintem te még nem igazán érted az alapokat,
    lehet, hogy nem kellene belemennem, de leírom röviden, hogy én hogyan látom (kicsit konyhanyelven, azaz nem teljesen lesz pontos):

    1) vannak a natív programok, amik a számítógépeden úgy futnak, hogy az adott architektúrára lettek "előállítva", azaz feltételezett a fejlesztő egy minimális hardver hátteret és valamilyen operációs rendszert; a legkomolyabb játékprogramok ilyenek, azaz, ha van egy Windows XP-re írt ilyen programod (egy exe-d), akkor azt a "verziót" nem tudod közvetlenül Apple gépen Mac OS X-en futtatni (nem tud mit kezdeni az exe "kiterjesztésű fájllal), hiába abban is valamilyen Intel processzor van, stb., virtualizációval megoldhatod esetleg, meg persze úgy is, hogy az (Intel processzoros) Apple gépre installálhatsz Windows XP-t is, és úgy is bootolhatsz, úgy is elindíthatod az Apple gépedet; a virtualizáción azt kell értened, hogy elindítasz egy olyan programot, amelyik az adott gépen egy másik rendszert "szimulál", azaz virtuálisan, látszólagosan egy másik rendszert is elindítasz (nem látszólagosan indítod el, hanem látszólagosan fut rajta egy másik rendszer is), tehát az Apple gépeden egy ablakban "elindíthatsz" egy Windows XP-et, és abban a játékodat; nyilván ez nem lesz szerencsés, mert lesz egy köztes réteged, a virtuális géped, amelyik erőforrásokat (processzor teljesítményt) használ fel a működéséhez, azaz a játékod esetleg érezhetően be fog lassulni, ha egyáltalán működésre lehet így bírni;
    nyilván, ha az adott játéknak van Mac OS X-es verziója, akkor persze gond nélkül futtatható az Apple címkés gépeden (ha az megfelel a játék minimális igényeinek), de ez a verzió hasonlóan az előbbi irányhoz meg nem futtatható közvetlenül Windows XP alatt;
    C++ nyelven tipikusan ilyen programokat írnak, azaz egy adott hardver/szoftver környezetre fejlesztenek, vagy egyszerre több OS-re (operációs rendszerre), de az mind-mind külön programtermék lesz (a Photoshop-nak is van Windows illetve Mac OS X alatt futtatható verziója, és nyilván nem teljesen külön fejlesztik a kettőt, csak az eltérő OS miatti részeket kell külön-külön megírni, ami persze sok munkát is jelent),

    2) a "flash" és társai: a böngészőben futó flash alkalmazás, az swf az nem kötődik szorosan egy adott hw/sw környezethez, mert nem közvetlenül az swf-et futtatod, hanem az swf-et a flash lejátszó hajtja végre; ennek az a legnagyobb előnye, hogy amikor előállítod a flash tartalmat, az swf-et, akkor "nem kell" foglalkoznod azzal, hogy milyen gépen fog futni: egy Windows XP-n, vagy egy Mac OS X-en, vagy ... minden olyan gépen futhat, amelyiken van az adott swf verziónak megfelelő flash lejátszó, igazából a flash tartalom előállításakor nem is tudsz OS specifikus kódot előállítani (ez mondjuk nem 100%-osan igaz, mert lehet, szóval inkább mondjuk úgy, hogy nem szokás); nyilván az a hátránya, hogy az adott gépen a futtatáshoz kell lennie flash lejátszónak, ha nincs (pld. iOS alatt úgy-e, az iOS az Apple okostelefonjának, az iPhone-nak, a táblagépének az iPad-nek az opercációs rendszere), akkor nem tudod a flash alkalmazásodat használni, illetve nyilván az is előfordulhat, hogy az adott felhasználó nem installálta fel a flash lejátszót és nincs is szándékában, vagy a böngészőjében futtat olyan "kiegészítőt", amivel blokkolja a flash tartalmat... (az egészet felfoghatod úgy is, hogy ugyanaz az eset áll fenn, mint az 1)-nél, csak most a flash lejátszó tölti be a virtuális gép szerepét, magában a flash lejátszóban a "kódot végrehajtó részeket" így is hívják: AVM1 és AVM2, azaz ActionScript Virtual Machine 1, és ActionScript Virtual Machine 2; azért van jelenleg két AVM, mert az ActionScript3 megjelenésével teljesen újraírták az AVM-et, azaz az AS0/1/2-es, röviden AS2-es kódot az AVM1 "hajtja végre", az AS3-at pedig az AVM2, az AS0/1/2 és AS3 az ActionScript, tehát a flash technológia programozási nyelvének az egyes verzióit jelenti, értelemszerűen a 0-s volt a legelőbb, de hivatalosan nem nevezik 0-asnak, nincs is 0-s, hanem csak AS1,AS2 illetve AS3 van, én csak azért szoktam megkülönböztetni mégis őket, mert valamilyen szempontból elég nagy különbség van közöttük kódírási stílust tekintve is, meg nyilván egy régebbi verziójú flash lejátszó nem feltétlenül képes megjeleníteni helyesen egy újabb AS kódot tartalmazó flash alkalmazást, tehát, ha lenne egy 6-os lejátszód, akkor az nem tudná az AS2-es kódot megjeleníteni, kivéve persze, ha csak azt a részét használod, ami már az AS1-ben is megvolt, hivatalosan egyébként az 5-ös lejátszóban jelent meg az első ActionScript verzió az 1-es, de mivel már előtte is lehetett szkriptelni, már a 2-es verziótól volt erre minimális lehetőség, én ezért használom bizonyos esetekben az AS0 kifejezést, azaz olyan szkriptekre, amelyek a lejátszó 5-ös verziója előttiek)

    ezek alapján olyan egyszerűbb játékprogramot, amelyiket az interneten "el lehet érni", nyilván nem C++-ban érdemes megírni, hanem "flash"-ben (a flash technológia programozási nyelve az ActionScript), vagy "Silverlight"-ban (ez is valójában egy platform, mint a "flash"), vagy Java Applet-ként (itt a nyelv a Java), vagy html5/css3/javascript-ben, mert ez utóbbi a böngésző "natív" környezete, azaz nem kell hozzá semmilyen lejátszó külön, vagy ...-ban (nyilván mindegyiknek megvan az előnye, meg a hátránya a többihez képest),



    "
    Kérem írja le valaki az elejétől a végéig a kódot.
    "

    a kód ott van, meg minden egyéb, ami szükséges, csak sajnos olyasmi nincs benne a leírásban, amire 2004-ben még nem lehetett számítani: ilyen például az, hogy a leírásban szereplő kód AS1-es, azaz ahhoz, hogy tud használni a jelenlegi Flash szerkesztőben, az Adobe Flash CS6-ban (vagy bármelyikben a CS3-tól kezdődően, tehát mióta az Adobe a gazdája), ahhoz a dokumentumod ActionScript verzióját AS2-re kell állítanod, ezt a dokumentumod Properties panelén teheted meg, meg persze akkor is, amikor létrehozol egy újat...

    azért ajánlottam, hogy kezd egy könyvvel, mert szerintem rengeteg olyan dolgot nem tudsz még a technológiáról, ami a minimális előrelépéshez szükséges, persze lehet próbálkozni (van olyan haverom, akinek semmi, de semmi köze a programozáshoz, tényleg semmit nem tud róla (azt sem, hogy mi változó, az értékadás, a szekvencia, az elágazás, a ...-t, azaz tényleg semmit), de mégis össze tud "hegeszteni" különálló szkripteket is, úgy, hogy a végén általában működik neki és azt csinálja, amit szeretne, de szerintem ez nem járható út,


    hajrá,


    ps. nyilván hasznos, ha értesz valamit a programozáshoz is, bár azt írtad, hogy inkább a grafikai részével foglalkoznál, főleg azért, mert talán így jobban megérted azt, hogy programozni nem annyi, hogy csak megnyomjuk a megfelelő gombokat a megfelelő sorrendben... azaz komolyan veheted djjjozsi kijelentését: "
    Első programtervem nekem pl egy csirkenevelde lett, amit 5 év programozás után tudtam csak megcsinálni.
    "
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • elküldtem privátba.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • El küldöd nekem a linket, hogy te melyiket nézed?
    Vagy Te tudod kívülről?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • ok, sok sikert hozzá.
    nekem is van tutorialom regisztrációhoz

    ám sajnos ilyenekben nem tudok segíteni. Nem születtem időmilliomosnak sajnos.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • És jó lett?
    Te nem tudnál nekem segíteni?
    mOst olyat csinálok, hogy név,jelszó,email
    regisztrációt.
    Fent van a youtube, onnan nézem :)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • aki nem kapzsi.

    Aki pénzért dolgozik nem kapzsi, csak meg kell élnie.
    Ingyen én sem dolgozok. ÉS szerintem túl nagyba vágtad a fejszéd.
    Első programtervem nekem pl egy csirkenevelde lett, amit 5 év programozás után tudtam csak megcsinálni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • igen, lehet tanulni interneten keresztül is.
    Mutasd a teljes hozzászólást!


  • Te eltudnád nekem magyarázni a PHP-t.
    Szeretném megtanulni az alapjait.
    Szeretnék egy csapatot létrehozni,majd készíteni egy játékot.
    Én megrajzolnám a játékot. Valakinek meg a programozási részét kéne elvállalnia.
    14 éves vagyok, pénzt nem tudok kínálni.
    De remélem,hogy így is elvállalja valaki, aki nem kapzsi.
    Te elvállalnád djjjozsi
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • PHP-t lehet interneten keresztül is tanulmányozni?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • miért pont a legnehezebb programmal kezded a tanulmányokat?

    nyiss ki egy php mysql könyvet, és ott írj egy alap programot, aztán térj át a login készítésre, ha az kész máris eltudod menteni kinek hány pontja van. Ugyanis lehet hogy flash program csillog villog, de nincs kapcsolata szerverrel, akkor nem ér semmit sem. Előbb kell a szerver oldali folyamatokat leprogramozni, utána jöhet a dizájn és a flash.
    Egy poker játékot PHP+mysql lel is szépen meglehet oldani.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Kéne nekem flashbe egy kódrendszer, amivel a pontok növekedését érem el.
    Kérem írja le valaki az elejétől a végéig a kódot.
    Köszönöm.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • szbsz.2

    Van C++ programom is.
    Az hogyan működik?
    Azzal is lehet traviant meg ilyet csinálni?
    Vagy az csak flash.
    Vagy más. :)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Köszi az infót.
    Te tudnál nekem segíteni?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Még annyit, hogy te értesz valamilyen programozási nyelvhez?

    amikor ráklikkelsz az ember nevére, látod összesítve miben szerzett már pontokat, és pontokat általában értelmes és gyors hozzászólásra osztanak, ergo láthatod miben jártas.
    Ahová professzionális van kiírva, jelentheti, hogy látott már olyan nyelvet.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Köszönöm a linkeket.
    Még annyit, hogy te értesz valamilyen programozási nyelvhez?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • szerintem leírt mindent a szerző, de ezek szerint nem egyértelmű számodra, ez esetben azt ajánlom, hogy elsőre próbálj meg valamilyen könyvet elolvasni e témakörben, hogy tisztában legyél a technológia alapjaival,

    az Adobe Press - Flash CS4 Tanfolyam a könyvben szerintem talán a legjobb választás jelenleg, régebbieket (pld. Flash 5 Biblia, Flash 8 egyszerűen nem feltétlenól jó kezdésnek elolvasnod, mert már jóval előbbre tart a technológia, és esetleg emiatt lesznek nehézségeid (például tudtommal a "9-es alpha" Flash lejátszóban (2006-ban) jelent meg az ActionScript3, és "azóta" (jobban mondva a Flash CS3 megjelenése óta) "nem illik" (nem érdemes) ActionScrip1/2-ben szkriptet írni, azaz valójában nem érdemes olyan kódokkal foglalkoznod, csak annyira, hogy megértsd azokat, ilyen szempontból persze nem volt szerencsés az ajánlatom a 2004-es leírással. de hirtelen nem találtam újabbat...)

    ha nem akarsz könyvre sok pénzt költeni, akkor nézz szét a közeli könyvtárban, vagy angol nyelvű könyvet egyszerűen találhatsz a net-en is (ennek "kivitelezését" rád bízom), illetve például a vatera.hu-n is elég nagy szokott lenni a kínálat, de leírom még egyszer: Flash esetén jelenleg csak a CS3/9-es verziótól felfelé érdemes neki kezdeni tanulni (szerintem),
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • szerintem elsőre ne egy "goodgame póker"-rel kezdj, bár nem néztem meg, de vélhetőleg te még elég messze vagy tőle...

    bocsánat, de nem érek rá érdemben "komolyabban" foglalkozni senkivel sem, mert (szó szerint) a mindennapi megélhetésért küzdök, stb., azaz az belefér, hogy néha hozzászólok itt a prog.hu-n egy-két témához, esetleg hosszabban is, de...

    ha valamit nem értesz (pld. kliens), akkor valamelyik ismertebb keresőt használva szerintem elég sok találatot kaphatsz;
    értem én, hogy nehéz megszűrni a találatokat, meg elsőre nehéz bármit is megérteni, hiszen minden magyarázat feltételez bizonyos előismereteket, de valahol el kell kezdened, én sem úgy születtem, hogy értettem volna bármihez is (lehet persze, hogy most sem értek semmihez sem, de ez már "filozófia"), talán a sírás, az evés, a k.k.l.s és egyéb funkciók mentek, de... mindenki így kezdi, senki nem születik zseninek, szerintem, legfeljebb csak az adott időben fogékonyabb bizonyos dolgokra, mint a kortársai, meg persze az számít, hogy tudsz-e valakitől tanulni; nyilván sokat számít a személyes kapcsolat, hatás, szerencsésebb, mint az esetleg személytelen web, de...

    ha elsősorban a Flash technológia/az ActionScript érdekel, akkor:
    Adobe.com > Flash Developer Center
    gotoandlearn() - Free video tutorials from Lee Brimelow on Adobe Flash
    wonderfl build flash online
    kirupa.com - Flash and HTML5 Tutorials for Designers and Developers!
    Flash & Math - ActionScript 3 Tutorials
    stb.

    magyarul:
    Swf.hu 2.0 - flash és webfejlesztés (régen frissült "valódi" tartalommal, de szerintem még hasznát veheted)
    ELTE programnyelvek portál > Macromedia Flash ActionScript 2.0 és ActionScrip 3.0 (ez vélhetőleg kicsit "nehéz" lesz számodra, de ...)
    Blog, vagymi - Giruna (jó régi, de talán még tanulhatsz "belőle")
    Ducky ActionScript 3 Blog (nem vagyok érte oda, de ...)
    stb.

    egyébként nem egy konkrét programozási nyelvet érdemes tanulni, hanem valamiféle szemléletet, de nyilván azért kell/érdemes valamilyen nyelvhez kötődnöd, mert valamilyen úton el kell indulnod...

    sok szerencsét, hajrá...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nem értem.
    Nem tudom megcsinálni azt a rangsort.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Sziasztok!


    szbsz.2 lenne egy kérdésem.
    Csatoltál egy linket egy ranglista készítéséről.
    Ott elakadtam,hogy nem tudom hova kell beírni a kódokat,amit mond.Meg tudod nézni légyszíves?
    Nem tudom,hogy magába az action script 2.0-ba kell, vagy a kis Layerekbe.
    Kérlek nézd meg és segíts nekem.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Illetve,
    én flash-el dolgozok.
    Az jó program, ha olyan goodgame pókert szeretnék csinálni?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • szbsz.2

    Az a link, amit Te elküldtél, nagyon jó.
    Az a top lista készítése.
    Köszönöm szépen.
    Esetleg tudnánk alkotni egy komolyabb csapatot?:)
    Nagyon-nagy szűkségem lenne egy okos emberre, aki segít.
    Köszönöm szépen!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szia!

    Én még 14 éves vagyok, nem tudtam ennyit foglalkozni az informatikával, meg a programozással. De most nyári szünet van, ezért kezdtem el.
    Kérlek, mindent magyarázz el.Például, mi az a kliens?Bocsi, de még nem vagyok jártas a programozásban. Amit tudok, az össz-vissz egy kis kvízes játék.
    Igazából olyan játékot szeretnék, mint a goodgame póker.
    Nézzétek meg kérlek azt a játékot.
    Olyasmit szeretnék, csak nem tudom, hogyan fogjak hozzá.
    Először rajzoljam meg, vagy írjam meg a kódokat és csak utána rajzoljak?
    igazából, a kódokkal is gondban vagyok.
    Aki el tudja magyarázni érthetően, hogy mit hogyan kell azt kérem,hogy írjon ide: borbas.gergely@gmail.com
    Vagy egy olyan kedves illetőt keresek, aki ha megrajzoltam segít megírni, vagy egy-két sort, amit nehéz elmagyarázni azt meg is írja.
    szbsz.2- te ebben tudnál nekem segíteni?(a kódokban)
    Ha kérhetem, akkor ne itt mindenki előtt írd le, hanem a korábban már feltüntetett email címre.
    Köszönöm!

    Én magában már ott elakadtam, hogy hogyan kell elérni a pontok növekedését.
    Láttam ezzel kapcsolatban már olyat is, hogy beírt egy pár sor kódot, amitől ha felszedett valamit akkor kapott pontot.
    Csak a videóban túl homályos volt, ezért nem tudtam bemásolni.
    Ezért kérdeztem meg tőletek a kód rendszert, amivel ez elérhető.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • "flash"-ban, magában nem tudod megoldani, mert legfeljebb csak a kliens gépére, azaz lokálisan menthetsz, feltéve egyáltalán azt, hogy az engedélyezett (ezt ún. Local shared object-tel, más néven ún. flash cookie-val tudod megtenni, alap esetben nincs tiltva a használata, szerintem kevés felhasználó él a tiltás lehetőségével, mivel nem is tud róla, és például a böngészési előzmények törlése sincs rá hatással, mivel a flash lejátszó kezeli őket), de ez valójában nem jó neked, nem arra való, amire szeretnéd, hiszen így csak lokálisan, helyileg tudsz menteni (például felhasználói beállításokra célszerű használni, azaz arra, hogy az ismételt látogatáskor a már korábban kiválasztott beállítások megmaradjanak, stb. meg pornóoldalak is előszeretettel használják ezt a technikát, de nem tudom, hogy mire...), csak azért említettem meg, hogy tudjál róla, meg ha véletlenül belefutsz, akkor legyen már valamilyen rálátásod,

    szóval a flash alkalmazásodból nem tudsz közvetlenül menteni a szerverre, azaz, az elért eredmények "globális" kezeléséhez valamilyen szerveroldali megoldás kell, egy szerveroldalon futó program/szkript, amivel a flash alkalmazásod kommunikálhat és amelyik valójában elvégzi a mentést, stb.
    értelemszerűen az adott szerverhez kell alkalmazkodni, ha azon PHP szkriptet lehet a legegyszerűbben futtatni, akkor szerintem PHP-ban érdemes a szerveroldalt megírni;
    egy toplistához nem biztos, hogy érdemes relációs adatbázist használni, simán tárolhatod fájlban is a pontszámokat, nyilván ez akkor előnyös, ha az általad használandó tárhelyen esetleg nincs lehetőség valódi adatbáziskezelésre (bár ez nem jellemző),

    egy régi (2004-es) leírás (AS1/2-es, jobban mondva nem AS3-as): swf.hu > Toplista alkalmazás készítése Flash játékokhoz

    újabbat meg könnyen találhatsz a kedvenc keresőddel... (vagy nézz szét az általad használt AS verzió help-jében, hogy a szerveroldali kommunikációhoz milyen osztályokat használhatsz, a szerver oldalán meg úgy-e "mindegy", hogy a kliens oldalán mi fut, valójában miben van megírva az, aki küldi az adatot, valójában az "interface" számít, azaz az, hogy hogyan küldi...)


    szerkesztve: utólag átolvasva vettem észre, hogy a "
    Csak majd azt nem tudom,hogy a pontom hogyan növekedjen egy egy jó megoldásnál.
    " mondatoddal kicsit elvittél az erdőbe, azaz ezen válaszom az elért eredmények nyilvántartására vonatkozott, ha normális beléptető rendszert stb., akarsz, akkor nyilván érdemes adatbázist használni, a kommunikációt valahogyan védeni, ahhoz, hogy ne tudjon valaki fals adatokat küldeni a szerverre, így a toplistát befolyásolni, stb., a lényeg az, hogy flash-ból "ugyanúgy" tudsz csak kommunikálni, mintha mondjuk Javascript-et használnál, azaz a szerveroldalon kell feldolgoznod a "kéréseket", stb.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Megkérdeztem egy ilyen informatikus ismerősömet. ő azt mondta, hogy ha felteszem a netre, akkor már a PHP-ban könnyen meg tudom csinálni(elvileg). Szerintetek is? Vagy egyszerűbb lenne egyből flashben, és úgy tölteni fel?
    Csak majd azt nem tudom,hogy a pontom hogyan növekedjen egy egy jó megoldásnál.
    Ezt a kódot meg tudjátok mondani?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd