.FBX típusú fájl DAE Collada fájllá konvertálása
2012-06-09T18:23:17+02:00
2012-06-10T11:10:00+02:00
2022-07-19T05:17:33+02:00
  • köszönöm szépen, hogy válaszoltál, ezt fogom csinálni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Gondolom blenderben nem látod az animációt...

    Mod-ban csinálj egy szimpla plane-t.
    Tedd 0 pozicióba
    csinálj egy animot, ami mondjuk 10 egységgel mozgatja az x tengelyen.

    Menstd el FBX-be. AZ FBX FORMÁTUMA ASCII LEGYEN!!!!!
    gondolom ezt visszaolasva a modban lefut az anim
    nyisd ki egy szövegszerkeszővel
    látni fogod benne az animáció leirást.
    nem lesz egy bonyolult dolog megtalálni

    blender
    csináld meg ugyanezt
    feltétlezem, ha importálni lehet, akkor exportálni is
    szóval mentsd el dae formátumba
    olvasd vissza, az animnak láthatónak kell lennie
    nyisd meg a dae file-t egy szvegszerkesztővel
    a dae XML alapú, meg fogod találni benne az anim leirását

    jöhet a konverter
    fbx->dae
    nyisd meg egy szövegszerkesztővel ezt a dae file-t és nézd meg, hogy benne vannak-e az animációs leirások

    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Köszönöm, hogy elolvassa problémámat.
    Szeretnék egy animált FBX fájlt (softimage mod tool-ban animált bár ez nagyjából mindegy) átportolni blender-be ezért az Autodesk konverterrel átkonvertáltam az egyetlen közös, szóba jöhető formátumra ez a DAE Collada formátum. Azt szeretném kérdezni, hogy az animáció ekkor megmarad? Két helyen veszhet el
    - Akkor, amikor átkonvertálom az Autodesk konverterével
    - Akkor amikor beimportálom blender-be

    Köszönöm a választ, a választól függ, hogy folytatom-e az erőfeszítéseimet.

    üdvözlettel:
    Attila
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd