PHP server terhelés vizsálat

PHP server terhelés vizsálat
2011-11-18T08:14:59+01:00
2011-11-18T12:40:24+01:00
2022-10-25T19:10:38+02:00
  • Köszönöm a válaszokat.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Vannak erre eszkozok, lasd JMeter, Loadrunner, "load test tool" a kulcsszo!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Van valami online módszer, valami bot szerű, hogy ezt leteszteljem?

    Olyan, ami úgy hajtja meg a szervered ahogy a programod is tenné, nyilvánvalóan nincs.

    A legegyszerűbb mód az ilyen tesztelésre az, hogy valahogyan rögzítesz néhány tipikus játékmenetet (pontosabban azokat a kéréseket amiket intéz a kliensed a szerver felé), és azokat, mint egy kvázi felvételt visszajátszod, csak úgy, hogy ebből már párhuzamosan több fut. Így életszerűen terheled a szervered, nem valami szintetikus tesztet futtatsz, ami alapján szinte biztos, hogy teljesen hamis adatokat kapnál.

    Aztán így látod, hogy kb. mennyi tipikus játékot ill. játékost tud kiszolgálni a szervered egyszerre - és nyilván ehhez kell méretezni majd a kapacitásokat. Ill. efölé, mert hogy amint kapacitáshatár közelébe érsz, onnantól kezdve exponenciálisan romlanak a válaszidők, így azt sosem szabad kivárni, mert záros időn belül meghal minden.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Helló!

    Van egy standalone játék project-em, aminek van online módja is és egy web-serverrel kommunikál a játék. Nemsokára a nyílvánosság elé tárom már a játékot, de nem tudom hogyan lehetne teszelni a webserver terheltségét.

    A servert bérlem. A játékban, ha csak 1000 fővel számolok, előfordulhat olyan, hogy másodpercenként hívás érkezik a server felé, nem tudom mennyit bírhat a server.

    Van valami online módszer, valami bot szerű, hogy ezt leteszteljem? Tudnék saját módszert is , de hátha van jobb...

    Videó a játékról: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=6zkwKhjmZog

    A chat lenne az a része ami a legtöbb hívást intézi a server felé. Valamint, ha online módban vannak, akkor a hal kifogása után is indul egy hívás a server felé. Valamint ha lekérik a fogásnaplót. A bejelentkezés és kijelentkezés során is a webserver felé fordul a játék.

    A dolgot bonyolítja, hogy android-ra is publikálva lesz a játék és azon még nagyobb lesz a játékosok száma

    Ezen a videón a szóban forgó online funkciókat is láthatjátok: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=6zkwKhjmZog
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd