HTML 5 3D rerderer fejlesztése
2011-10-29T13:34:52+02:00
2011-10-29T15:39:30+02:00
2022-07-19T05:17:03+02:00
  • De nem az a lényeg h 3d-s modelleket ki tud rajzolni. :)
    Hanem itt maga egy kép szerkesztése lenne a lényeg.
    Egy kóddal le lehet írni hogy mit hova rajzoljon.
    De nagyon komplex utasításokkal lehetővé lehet tenni szinte bármely alakzat könnyű előállítását ilyen módon.
    De most hogy belegondolok akkor már inkább webgl.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nem igen láttam még ilyet neten


    Azért akad
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Sziasztok!

    Csak fun kategória, szerintem érdekes feladat.
    html5+Javascriptben szeretnék fejleszteni egy 3D-s renderelő alkalmazást. Nem egy vray-t szeretnék összehozni és leginkább csak mindenféle absztrakt kép generálását szeretném megoldani.
    Odáig már eljutottam hogy kockákat simán rendereljek még sok dolog van hátra, alapvető transzformációk forgatás, nyújtás aztán majd valami pathracing féle fénykezelés.
    Textúrázás és komolyabb dolgok nem tudok lesznek-e az még nagyon távoli jövő.
    Kikapcsolódásként fejlesztem (végigvittem a quake 2-t kell valami más).
    Aki szeretne csatlakozni az írjon. Nem igen láttam még ilyet neten, tehát az kajak jó lenne ha valami profi cuccot összehoznánk.
    Ha nem szeretnél csatlakozni de valami információd vagy tapasztalatod van ilyen téren akkor megoszthatod velem. :) köszönöm.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd