Böngszős Játék - Designer Partnert Keresek

Böngszős Játék - Designer Partnert Keresek
2011-10-22T10:20:41+02:00
2011-10-25T10:40:09+02:00
2022-10-25T20:41:59+02:00
  • Állandó előfizetőnek azt számoljuk, aki havonta legalább 500 forint értékben támogat (és van olyan játékos, több is, aki az általad említett összegen felül utal/hó).
    Egyébként a Larkinor nevű (nagyon retro) kalandjátékról beszélek.


    Jut eszembe, egy tanács phptanulo-nak:
    próbálj olyan támogatót találni, aki elhelyezi a szervergépedet a szervertermébe.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Gondolom az szupertitkos hogy melyik az a játék, amely ilyen durván jó számokat produkál. Amúgy "állandó előfizető"-nek számítjuk azt is, aki évente 1x vesz 5000Ft-ért aranyat, és beosztja? Mert az 40-50 fővel számolva épp csak a szerverbérletre elég.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Saját tapasztalatom az, hogy az általam karbantartott játékban az aktív (napi, kétnapi szinten játszó) játékosok ~42%-a állandó előfizető. De ha a ritkábban benéző játékosok számát is hozzávesszük, akkor is ~11% a fixen előfizetők aránya, ehhez jönnek hozzá az alkalmanként fizető játékosok.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • 40-50 fizetős. Ami a 0.1-1% közötti fizetési hajlandóságot alapul véve 4000-50000 játékos.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nem értek egyet a több tízezer játékossal... Saját tapasztalat alapján, egy játék fentartási költségei akár csak 40-50 aktív játékosból megvannak. Valószínűleg a legjobb egy 150-250es aktív játékostábor, 40-50 rendszeres havi előfizetővel. Persze egy játékot fejleszteni kell, fogalkozni kell a játékosok igényeivel, stb. Bár ahhoz nem árt az extra profit, amit vissza tudsz tenni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szerintem ez nem jó ötlet a részedről. Egy játékot grafika nélkül (értsd: piros, kék, és zöld téglalapok) segítségével is el lehet készíteni, lehet súlyozni, tesztelni, akár az automata terhelés tesztet is meg lehet csinálni grafika nélkül. Grafikus csak akkor menjen bele közös munkába részesedésért, ha már kész a játék.

    A grafikai meló előre sokkal jobban becsülhető, mert valószínűleg nem lesz az, hogy fát tudsz rajzolni, de házat nem. Programozási részről van hogy 100%-ban működő játéknál jön ki pl olyan teljesítmény beli probléma, amit a programozó nem tud megoldani, így vagy a teljes fejlesztés kuka, vagy mondjuk rollback 70%-ra.

    Egyébként nekem is van félkész játékom a vinyómon, amihez másfél éve nem nyúltam. Nem elakadtam, egyszerűen csak munkahelyet váltottam, és nincs már rá időm. De addig nem fogok grafikusnak szólni, amíg nem fog működni, mert nem a grafikán múlik a befejezése. Főleg azért nem, mert így minimum 50%-ot kellene adnom, ha meg kész, jól működő játékról van szó, akkor lehet hogy olcsóbb egy kockázati befektetővel kifizettetnem a grafikust, mondjuk 20%-ért (vagy ha 50-ért, akkor ő viseli a teljes üzemeltetési költséget is). Persze ennek a módszernek is megvan a maga hátránya: így tovább tart a fejlesztés, mintha párhuzamosan menne.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Itt is található néhány tipp illetve link, hogy hol lehet ingyen vagy olcsón használható grafikai elemekhez jutni:

    Játékfejlesztés és grafika
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hát jó, neked elhiszem... csodát tenni bármivel lehet csak nem mindegy, mennyi idő alatt.
    x év fotósopmentesség után és úgy, hogy ki merem jelenteni hogy mindent tudok legalább 95%-ban egy másik programról amit felhasználói szinten csak tudni lehet, én azt mondom, hogy egy ökör voltam, hogy azzal bszakodtam, ahelyett hogy emebbe fektettem volna több energiát önmagam szívatása helyett.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Na-na:) Én nem szeretem/ismerem a fotóboltot. Nincs jobb a Gimp/Inkscape párosnál. Aki pro az ezeken is csodát tud tenni.

    Szerk:)
    eskü kijárom a grafikai nobeldíjat


    Kezdheted, persze nem nekem :)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Mondjuk aki ezt gimppel összehozza, annak eskü kijárom a grafikai nobeldíjat, és ő lesz az első díjazott.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • :DD
    Asszem ez így marad akkor.

    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nemrég találtam egy oldalt, ahol egy fazon ingyenes 2d-s és 3d-s asset hegyeket ajánl fel, csak annyi a megkötése, hogy a játékban szerepeljen, hogy az ő általa készített grafikákat használta az illető.

    About
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • kar, hogy nincs idom, meg mar ilyen oreg vagyok, 15-25 eves korom kozott pont egy jo grafikus hianyzott a jatekaimhoz :(((
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Amúgy én ha ráérek, szívesen grafikáznék játékot. Ingyen nem (mert az ingyen munkának nincs becsülete, és rendszerint az a vége, hogy még te örülj, hogy csinálhatod), de mondjuk nagyon olcsón. A hecc meg a referencia kedvéért, hogy volt ilyen is.
    Abban a formában esetleg nem érdekelne valakit, hogy kitalálok hozzá egy koncepciót, rajzolok pár figut, aztán egyeztetünk, és ha tetszik, csinálunk rá valamit? Lehetőleg ne tök kezdővel.

    (bocs hogy más topicjába írom, de ez nem ér egy sajátot)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Vegyétek ezt a topikot tárgytalannak, köszönök minden hasznos, haszontalan hozzászólást.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nem haragszom a kifogásaitokért, ez eggyértelmű hogy persze kezdő vagyok, egy nálam tanultabb fejlesztőnek, de ne a regisztrációs dátumom ítéljen. :)

    Köszönöm a hozzászólásokat! :)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Bocs, de ez most kicsit bunkó lesz. Eleve eléggé megfontolandó az, hogy 4 hónapja regisztráltál phptanulo néven, és a feltett kérdéseidből ítélve egyértelmű, hogy kezdő vagy. Ez persze nem baj, csak így elég nehéz lesz olyan grafikust találni, aki részesedésért száll be egy olyan projektbe, aminek a backendje hát... kétséges.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Üdv.

    Úgy gondolom sem a grafikai munkák árával sem a ráfordított idővel nem vagy tisztában.
    Itthon nagyon megy a részesedéses megoldás. Jó grafikával is
    lehet a játék csúfos kudarc, mert programozóból avanzsált önjelelőt játékfejlesztők. A játék bukásának kudarcát ne a társak,segítők, hanem a befektető viselje.

    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Egy kezdőt lehet hogy nem érdekel a pénz, csak hogy elkészíthesse élete első komoly játékát (ha grafikához ért, programozáshoz nem akkor ez egy jó lehetőség).

    Én azt nem értem, miért gondolják sokan, hogy a grafika = photoshop (esetleg GIMP).
    Ezek mellett is van még több ezer rajzprogram (lehet akár saját fejlesztés is), és szerintem a végeredmény számít, nem az hogy mivel dolgozik az ember.

    Ezen kívül ilyenkor jó lenne mutatni 1-2 grafikát, hogy mi az a szint (stílus) amit el kéne érni. Egy profi valószínűleg nem fog ingyen dolgozni, egy kezdő meg nem fogja elérni a profik színvonalát. De gyanús, hogy a játék programozás része sem lesz profi, így el kell fogadni, ha nem a legprofibb grafikus jelentkezik a feladatra.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Igazad van. De azért nagyon vigyázni kell az ilyen kijelentésekkel mert mi van ha egy zsenit beszélsz le arról, hogy játékot csináljon nekünk? Nem phptanulora gondolok, őt mindenképp le kell beszélni erről
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Miért akar mindenki egy világmegváltó ötlettel hitegetve ingyen dolgoztatni?

    Ha tudna bármi olyat a játék, ami miatt elterjedhetne, akkor is több tízezer játékos kell ahhoz, hogy legalább néhány fizessen a játékért. A fenntartási költségek bőven túlszárnyalják a bevételt legalább az első évben, utána meg kb. fedezik, ha tényleg elterjedt a játék. Belekezdeni is felesleges valós tapasztalat nélkül.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Üdvözlök minden olvasót.

    Nos már szinte a lényeg a címben van. Keresnék magam mellé egy jó designert, ez alatt azt értem, hogy képeket szerkeszteni a weboldalához.

    Ha jól értesz a
    - Photoshop akár melyik verziójához
    - GIMP akár melyik verziójához
    mely képes gyönyörű grafikai képek létrehozására jó kezekben.

    A dolgok a következők:

    Én fejlesztem a játékot, a designer pedig a játékhoz tartozó képeket, előre megbeszéljük a játék műfaját, és egyéb részleteit aztán belekezdünk.

    Már van egy 46%-ban kész karakter építős játékom, igen szép és okos alkotás, de ezt nem szeretném az úgymond közös munkába helyezni, de meg mutathatom a leendő partneremnek.

    Azért keresek designer partnert mert nem vagyok valami jó képszerkesztő, de a legrosszabb sem :)
    és nincs valami nagy kedvem a szerkeszgetéshez, jobban szeretek fejleszteni.

    Nem sorolom fel hogy mihez értek, mert ez már részlet kérdés, ezt megbeszélhetjük későbbiekben is.

    Szóval ha úgy érzed, hogy képes lennél olyan "grafikák" elkészítésére mint pl a BattleKnight játék akkor kérlek keress fel

    Későbbiekben a játék törvényes futtatása is meglesz, az ebből származó jutalékok 50-50%-osak.
    Ezentúl a játékban 50-50% a tulajdon rész mind 2-nknek.

    Üdvözlettel!

    (Elérhetőségek: MSN(EMAIL): nemesys@hotmail.hu - Hétköznapi címem)


    (Kérnék minden kedves olvasót, ne offolják a topikot, köszönöm!)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd