Webes játékfejlesztésre fejlesztő(ke)t keresek
2011-09-09T21:32:29+02:00
2011-09-12T08:55:26+02:00
2022-06-30T04:33:08+02:00
  • Egyszer mindenkinek joga van egy lakás árát beletolni az álmaiba, és utána jól pofára esni


    ámen!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hát sok sikert hozzá. A reklámjáték dolog jó ötlet, csak az a gond, hogy nagy hirdetőt nehéz hozzá találni (mivel azok csak webaudit top10-et látják). A kicsik meg nem hoznak eleget. Én biztos nem költeném (mégegyszer) a pénzem olyasmire, ami olyan szinten bizonytalan mint a kutya vacsorája. Egyszer mindenkinek joga van egy lakás árát beletolni az álmaiba, és utána jól pofára esni
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Valójában nem az itt a lényeg, hogy rokongyerek kapja meg a nyereményt, hanem hogy a nyereményt biztosító cég ingyen adja, esetleg fizessen is egy kis pénzt a promócióért (mondjuk ez már ritkább). Mi csináltunk ilyen oldalt, és sosem csaltunk, mert nem volt értelme (a játékosok pár hónap után úgyis tudták, hogy a nyeremények melyik 3 csendes őrült között fognak megoszlani). Kivételt képezett ez alól az a manőver, amikor az 1., a 10., a 100., és az 1000. volt a díjazott.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • az alap terv az, mint a legtöbb ilyen game-nél.
    Maga a játék ingyenes, de lesznek extrák, amik fizetősek lesznek.
    Ez ahogy látom az ilyen tipusu játékoknál bevált.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Arra azért figyelj majd oda, hogy ha ingyenesnek indítod el, abból az atyaúristen sem fog fizetőset csinálni, ellenben az összes látogatód nagyon meg fog sértődni, amikor megpróbálod:))
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Többen is írtatok, de most éppen párommal töltöm a hétvégét.
    Nem azért nem válaszoltam azoknak, akik jelentkeztek, mert kamu a dolog, hanem mert hétvége van.
    Több cég is kért személyes találkozóra időpontot, illetve többen is jeleztétek, hogy részletesebben érdekelne a dolog.
    Fogok válaszolni.

    Amúgy egy dolgot elfelejtetek.
    Nem csak a konkrétan fizetős játékokból lehet pénzt csinálni.
    Biztos vannak köztetek olyanok, akik tudják, hogy mi reklámbevételt jelent egy látogatott lap. Főleg az olyan, ahol egész nap a gammer képébe lehet világítani a cuccokat (az, hogy milyen mértékben pofátlan a reklám, az más kérdés. Maga a lehetőség fel sem merült itt - hacsak nem siklottam el felette -).

    No de nem is azt kérdeztem itt, hogy szerintetek hogyan éri meg. Az hagy legyen az én dolgom.
    Nekem a fejlesztés a fontos.

    Megpróbálok mindenkinek válaszolni holnap!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nagyon szépek a képek amiket küldtél a készülő játékról! Csak így tovább!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ha akarsz, mint tulaj tudsz csalni. (Ha van nyilvános fórum, nyomon követhető a mások fejlődése stb. akkor nehezebb.)

    De pont akkor van ennek csak értelme, ha becsületesen van kiosztva a nyeremény, így lesz híre, jó híre az oldalnak. A kamu nyertesek nem ugyanazt az eredményt hozzák, így a tulaj magával szúr ki.

    Nem kell akkor nagy nyeremény, venni kell 20-30 darab 1000 ft-os teljes játékot, esetleg 1-2 értékesebb dolgot és kész. Persze van az a pillanat, amikor sajnálja az ember a nyereményt és azon gondolkodik jobb lenne ez nekem, de akkor nem szabad olyan nyereményt választani ami csábítást okoz, vagy be kell vonni 1-2 embert a felügyeletbe hogy kénytelen legyen tisztességesen eljárni az ember.

    Sajnálom, ha vannak akik nem tisztességesen csinálják ezt.

    Én ezt úgy csináltam, hogy nem volt túl értékes a nyeremény (nem estem csábításba), a végén pedig közöltem a nyertes nevét, pontszámát, dátumot stb, és ez azóta is nyilvános, de a játék alatt is bárki megnézhette regisztráció nélkül az aktuális állást. Így volt /van mód arra, hogy bárki reklamáljon. (Persze a számokat manipulálhattam volna, de a nyertes megtalálható, kideríthető hogy megkapta e a nyereményt, rokonom e stb.)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Igazából ezeket úgy szokták, hogy a nyeremények nagy része fiktív, a többi részét meg az ismerőseid+rokonaid nyerik meg (ismi marketingesének ugyanez volt a javaslata).

    Persze ezzel nem azt mondom, hogy Te is így akarod csinálni, csak hogyan biztosítod a játékosokat, hogy itt nem erről van szó?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nekem van: El kell rejteni néhány tárgynyereményt a játékban, mondjuk aki teljesíti hamarabb a kitűzött feladatot (legyőzi a sárkányt, eléri a 68-adik szintet, összeszed egy millió aranyat), akkor kap ajándékba egy X-Box 360-at, laptopot, mobiltelefont, jogtiszta játékszoftvert stb.
    Vagy a regisztráltak között sorsolni valamit.

    Nem kell nagyon nagy összeget költeni erre, csak legyen valami amit rövidebb-hosszabb távon megnyerhet a játékos. Egy ilyen játék meg csak megér 100-200 ezret, még többet is költeni kellene rá.
    Ez mondjuk arra jó, hogy pár száz-ezer ember kipróbálja, játsszon vele egy ideig.
    Hosszabb távon meg ki tudja mi a sikeres játék receptje, talán még a nagy kiadók sem.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Jó, értem, egy 200-500 fő aktív játékos sem rossz.
    Arra céloztam, hogy 500 aktív játékoshoz is kell több ezer regisztrált felhasználó, mert sok regisztrált felhasználó játszik 1-2 hetet aztán többet vissza sem néz.
    Ezeket esetleg lehet törölni egy idő után, ne foglalják a helyet.

    Ha gondolod küldd el az oldal címét privátban, szívesen megnézem.

    Szerintem is úgy lenne érdemes csinálni a dolgot, hogy egy olcsó szervert indítani 1-2 ezer játékossal, és ha látszik hogy sikeres a játék, "nagy a túljelentkezés", akkor bővíteni (persze már az elején betervezni a bővíthetőség lehetőségét).
    Vagy kockáztatni, de akkor ne legyen probléma, ha anyagilag nem lesz nyereséges a dolog.
    Ha nyernék a lottón engem sem izgatna, hogy vissza kapom e azt a 20 Millát vagy sem. (Vagy ha uniós támogatásból készülne a dolog. )
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szerintem ezekkel a játékokkal az a legnagyobb baj, hogy hogy oldod meg, hogy elkezdjenek vele játszani. Hirdetheted te, ahogy akarod, ha én nem akarok, nem fogok, legfeljebb még szidom is a fejlesztőt, hogy minek nyomja a pofámba, ha egyszer nem érdekel.

    Márpedig ha nem játszanak, nem lesz belőle zsé.

    Erre van valami nagyon ütős ötleted?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ne "kanyaríntsd" meg a dolgot :) Mint írtam 200-500 fő hogy ebből mennyi lesz éppen On az tőlük függ, egy szóval nem írtam hogy ez az On játékosok száma. Nem azt írtam hogy ennyi lenne az On gamer, csak annyit hogy kb ez lenne a tag mennyiség. Mellesleg nem csak számok tologatásából állna :) Bár ezt nem írtam, így jogos a felvetés. Én értem hogy itt mindenki szeret hatalmas számokban gondolkodni, de a legfőbb célom inkább az hogy magam fejlesszem, nem igazán törekszem a több 10 ezres felhasználó mennyiségre. Lehet kicsit fura... de hát ez van, én így tudom magam "fejleszteni"... Mellesleg az aktív játékosok száma javában függhet a játék minőségétől illetve milyenségétől is. Elég érdekes becslés hogy a 200-500 regelt tagból kiindulva rögvest 5-10 ezer játékost fabrikáltál... Amortizáld le ezt a számot arra amit írtam;) ennyi a tervem nem több.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • minimum 200e regelt tag

    Ez kevés. Ha webes játékot akarsz, abból gyakorlatilag micropayment az egyetlen járható út, hogy pénzt húzz be. A micropayment fizetési hajlandóság pár ezrelék (mindenképpen 1% alatt). És ezek se vesznek meg mindent, max egy évnyi játékhoz befizetnek 8-10eFt-t egyszer, oszt jónapot. 200K regisztrált tag esetén 200 fő fog neked 10eFt-t fizetni fejenként, ha jó a játék. Ha nagyon jó, akkor mondjuk 500 fő. Ez 2-5MFt, "szuperbruttó", amiből lejön az ÁFAn túl ha mobilos akkor annak a költsége (durván a fele pénzed marad meg), ha bankkártyás akkor meg annak (mondjuk az nem sok). Ha MMO online játékot akarsz csinálni és nem akarsz rajta bukni akkor a _minimum_ felhasználói szám amit meg kell céloznod az 3-5M fő. Ez így valószínűleg egy nullás játék lesz, és a következő már lehet nyereséges, mert abban felhasználhatod az első játékon szerzett tapasztalatokat, és megspórolhatod a vargabetűket.

    - fel kell mérni, hogy 1-1 játékos körülbelül mekkora terhelést okozhat (értelem szerűen ez legalább 100-as, vagy 1000-es szorzó mellett kellene, hogy gyakorlati terhelést jelentsen) => itt az általános adatlekérésről beszélek, illetve a keretrendszer betöltéséről

    Mivel ezer fő hoz bruttó 10-25eFt-ot éves szinten, és egy szerver 1 évre hostinggal együtt minimum 300eFt nettó, így rohadtul nem lehet megelégedni azzal, ha 1000 klienst ki tudsz szolgálni. 30K a minimum, amit egy db, sarki boltban, igényes alkatrészekből összerakott, 200eFt-s PCnek el kell vinnie 2 éven keresztül (nincs SCSI, nincs hotswap, nincs semmi). A másik lehetőség hogy a játékmenettel garantálod a játékosok egyenletes eloszlását, vagyis minden este 8-9 között nem fog fellépni a regisztráltak 80%-a, csak max 20% - mert ilyenkor elég ha 5-10K főt kiszolgál. Ha ez nem megy, akkor a játék már azelőtt elbukott, hogy elkezdted volna írni.

    - a játék alap magja, illetve a ráépülő kiegészítések erőforrás igényének felmérése adott userszámoknál (itt a terhelés növekedése nem lehet lineáris a userszámmal, mert akkor meghal az egész kevés userszám alatt is)

    A játékosszámmal lineáris terhelés növekedésnek nagyon-nagyon örülhetsz.

    - megfelelő adatkezelés kiválasztása (programnyelv, adatbázis, szerver)

    Az első terheléstesztek után majd rájössz, hogy a sima adatbáziskezelők nem is feltétlenül lesznek elegek ahhoz, ami neked kell. Hiába tud a postgres mondjuk egy üres táblába beszúrni mondjuk 2000 rekordot másodpercenként, ha neked 10000-re van szükséged, egy 20 millió rekordos táblában.

    - az alap keretrendszer megírása (beléptetőrendszer,nyersanyagok,egységek,épületek kezelése,világok kezelése,aztán jöhet a frontend megjelenítés, majd az idő múlásának leprogramozása, azaz az eseményfeldolgozó library, illetve a csata szimulációs rész, ..stb.)

    Valójában sokkal jobban megéri először írni egy 30K főt kiszolgáló torpedó játékot, mert annak a szerver része talán használható lesz. Ha ez se megy, legalább 3 hónap után szélnek tudod engedni a fejlesztő csapatodat, és nem kell őket 1-2 évig fizetned.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • így már érthető a 200-500 koponya is


    Ennyit szeretnél, hogy egyszerre online játsszon, vagy naponta ennyien játszanak (így egyszerre vagy 20-50 játékos lenne online, max 100).

    Ez amúgy nem kis szám, mert ha 100-an játszanak egy nap, akkor az 500-1000 aktív játékost jelenthet, ehhez meg kell vagy 5-10 ezer regisztrált játékos. (Regisztráltak között akad sok aki az életben nem tér vissza az oldalra.)

    Reklám nélkül, pénz nélkül nem könnyű ezt elérni.
    Én is készítettem böngészős játékot (egyszerű Flash és Java játékok), és a legjobb játékokat is hetente ha 10 alkalommal elindítják már sokat mondok. Hasonló játékok látogatott weboldalon heti több ezer játékost számlálnak.

    Amúgy szerintem a "statikus" böngészős játékoknak nem sok jövőjük van, tehát amikor a képernyőn csak egy nagy halom táblázatot meg számot lát a játékos és csak a számokat kell tologatnia. (Na, ilyeneket hamar össze lehet dobni.)

    Pár ilyen oldalon regisztráltam már, de egy hét alatt meguntam.
    Még a Travian is kevés volt, hogy lekössön. Lehet én öregszem, de nekem ha küldetésem van, akkor az kössön le és ne csak annyi legyen, hogy a böngésző kiírja a képernyőre: "elmentél vadászni és fogtál két tyúkot, most 2 percig nem mozoghatsz".
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • A fél év nálad 24 hónap?


    A minimum az fél év, 3-4 fejlesztővel számolva.


    4 fejleszto * 6 honap = 24 emberhonap.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • "200-500 fő egy game-re? Ne haragudj, de az nagyon nem sok."

    De nem is szeretnék beleölni akárhány millát :D Nevezhetsz komolytalannak nyugodtan, de ettől a te elképzelésed sem lesz hitelesebb. Én azért kezdtem bele mert szeretném látni hogy van e kereslet arra a fajta játékra amit én kitaláltam, s azért mert kódolás közben én is fejlődök (mellesleg inkább hívnám garázsprojektnek mintsem mindent megmozgató vállalkozásnak, így már érthető a 200-500 koponya is). S valahogy amondó vagyok, hogy ha még nem fejlesztettél hasonló játékot addig szerintem te is mérd fel hogy megéri-e a pénzt, időt, stb...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Vagy naív vagy, vagy nincs pénzed, vagy lenézed a szakmát.


    Véleményem szerint mindhárom. Privátban érdeklődtem nála arról, hogy vannak e már fejlesztők és felajánlottam neki, hogy szívesen megosztom vele a tapasztalataimat (persze lehet hogy a kvizbiznisz nem üti meg a mércét) a Fejedelem úrnál, de hogy rá sem nézett a linkre amit küldtem neki az is biztos sőt válaszra sem lettem méltatva. Persze nem gond csak úgy említésre méltónak tartottam. Nyilván attól fél a tisztelt topic nyitó, hogy lenyúlnám az ötletét. Csak azt felejti el, hogy egy ilyen játék reklámhadjárat nélkül kb 0 amit ér, és nekem momentán nincs pár 10 millám arra hogy a lenyúlt ötletéből Monacoba költözzek.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nem értem, hogy ez miért lenne 1 év (Ugye itt alap rendszerről beszélünk. Még nincs levelezés, szövetségek, meg ilyenek. Csak az alap game).


    Nem is 2-3 hónap!
    Vagy naív vagy, vagy nincs pénzed, vagy lenézed a szakmát.

    Én ebben próbálkozom, de nem pár hónapban gondolom a témát:
    SmartFox2X
    SmartFox
    OpenSpace
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • En ovatos lennek az idobecslessel. Ket-harom honapnal rovidebb ido egy olyan projecten, ami uj nem realis. Harom honap is csak akkor, ha nem toltesz idot "balanszolas"-val, finomhangolassal es hibakeresessel.
    Az elso par het el fog menni tervezessel, aztan johetnek az implementacio alapjai, teszteles, a teszteles tapasztalatai alapjan modositasok... A multiplayer jatekok tesztelesi idejei a tapasztalataim szerint exponencialisan nonek a szimpla egyfelhasznalos jatekokhoz kepest. Nem azt mondom, hogy nem lehet egy fejlesztovel kivitelezni, csak joval tobb idot kell hagyni a nem vart problemak kezelesere.
    Amugy szerintem ha egy ilyen fejlesztes eredmenyet ennyi ido alatt *SIKERESEN* es *HATARIDORE* szeretned latni, ne bizd amatorre. Nagy a kulonbseg a kozott, aki lelkesen irogat a forumra, meg a kozott, aki mar sokadszorra csinalja ugyanezt. A hozzaszolasokbol nekem ugy tunt, eleg sokan hiszik azt, hogy ok tudjak milyen egy ilyen fejlesztes... Hiszik, de nem tapasztaltak.


    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nézd meg az ikariamot. Nem egy nagy durranás. Igazából majdnem mind egy kaptafa, csak más a történetük. Vannak persze teljesen más jellegűek, de többnyire csak a kerettörténet más.

    A 100K usert azért írtam, mert a game-et nem csak 1 nyelven szeretném üzemeltetni. Jelenleg 7 nyelvre tudom lefordíttatni.

    200-500 fő egy game-re? Ne haragudj, de az nagyon nem sok.
    Nem értem, hogy a 10e userrel mi a gondod. Szerintem, ha valaki egy ekkora projektbe kezd, akkor ne olyan játék legyen a cél, amit maximum 500-an játszhatnak. Az Ikariamot is kb több 10e-n játszhatják (saccolom). Vagy amit nemrég hagytam abba: KingsAge
    26 nyelven, több világ nyelvenként. Ahol én játszottam, ott majd 4e user volt (és 6 világ magyar nyelven).
    Megnéztem, de 100 világnál abbahagytam a számolását, azaz ha világonként csak 2e emberrel számolunk, az minimum 200e regelt tag (ebből persze van aki inaktív, meg van többszöri regisztráció).
    Mégis megy. Effektív a játékmenet megfelelő.
    Szóval szerintem nem lehetetlen a dolog, csak jól kell megtervezni.

    A feladatot én az alábbi módon közelíteném meg:
    - fel kell mérni, hogy 1-1 játékos körülbelül mekkora terhelést okozhat (értelem szerűen ez legalább 100-as, vagy 1000-es szorzó mellett kellene, hogy gyakorlati terhelést jelentsen) => itt az általános adatlekérésről beszélek, illetve a keretrendszer betöltéséről
    - a játék alap magja, illetve a ráépülő kiegészítések erőforrás igényének felmérése adott userszámoknál (itt a terhelés növekedése nem lehet lineáris a userszámmal, mert akkor meghal az egész kevés userszám alatt is)
    - megfelelő adatkezelés kiválasztása (programnyelv, adatbázis, szerver)
    - az alap keretrendszer megírása (beléptetőrendszer,nyersanyagok,egységek,épületek kezelése,világok kezelése,aztán jöhet a frontend megjelenítés, majd az idő múlásának leprogramozása, azaz az eseményfeldolgozó library, illetve a csata szimulációs rész, ..stb.)

    ÉN így képzelem el a megvalósítást NAGY vonalakban.
    Persze sok más módon is lehet.
    Nem értem, hogy ez miért lenne 1 év (Ugye itt alap rendszerről beszélünk. Még nincs levelezés, szövetségek, meg ilyenek. Csak az alap game).
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nah ezt azért végigolvastam :) Érdekes az alap dolog amit fejedelem felvetett, hisz ezek szerint nemsokára egy sokkal nagyobb cég fog kinőni a "semmiből" mint pl az upjers (ilyen kertbirodalom, meg "miafeneféle" dolgokat írogatnak) és persze őket nem tartom olyan hatalmas brigádnak, de ha eléred pl 2-3 év alatt a 100 ezer koponyát (ezt nem írtad de a gyorsaságból ítélve simán kinézem hogy ennyi idő alatt szeretnéd ezt elérni) akkor veregetheted a vállad rendesen, és elmondhatod hogy példakép vagy;) Mondjuk apróságokról nem is beszéltem, pl hogy ezen idő alatt - amíg eléred akár az 50 akár a 100 ezer főt - folytonos kiadásaid lesznek amik igencsak lassan fognak kompenzálódni (avagy sosem). Én jómagam részéről php / mysql - ban kezdtem egy játékot írni egyszál egyedül ( lehet sajnálni:D ), meló és család mellett, s terveim szerint tökéletes lenne egyelőre 200-500 fő is én már csak ilyen vagyok, belekapaszkodom a realitásba (nah jó ez nem mindig sikerül);) Nah meg a kezdeti postban olvastam hogy szeretnéd a 10 ezres weboldaladhoz csapni a gamet... picit azééé nah :) egy weboldal meg egy játék 2 külön dolog, az meg hogy "odacsapsz" egy pl fél év alatt elkészült játékot ami az ikariamot agyonveri avagy elküzd vele... hát az komoly :)

    Mindenesetre sok sikert és igen komoly pénztárcát neked, habár azt nem tudom hogy 5 avagy 20 milla az "ikariamagyonverő" game (ha nem übereli az ikariamot szinte kár is elkezdeni) ára de ha csak 2 milla (ez csak felvetés), azért az is komoly összeg ahhoz hogy sikertelenség esetén a kukába dobd...

    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Sok-sok-sok.
    Először is:
    1év 1webshopnak rengeteg idő.

    Másodszor:
    Érdemes,ha már ilyen nagyban gondolkozol,ajánlom,hogy ha elkezded megíratni valakikkel ezt a projectet komolyba írasd,több szerver bevonásával.
    MSSQL-el lenne érdemes,elvileg a MySQL-nél sokkal rugalmasabb,gyorsabb.

    Érdemes a statikus tartalmat külön szerverről,a dinamikus tartalmat külön szerverről lekérdezgetni.
    Én ajánlanék egy szervert a nagy mennyiségű számítások elvégzésére.
    És akkor még nem értünk a végére,ugyanis ezeken illő lenne nem futni SQL-nek.
    Szval újabb szerver lenne szükséges.
    És mindezeket érdemes úgy leírni,hogy a későbbiekben,esetleg egy új Játékszerver beüzemelésekor elég lenne kb 4-5 sort írni egy SQL táblába,ami utána a hozzájuk társított paraméterekkel csatlakozik a különböző szerverekre.

    Ezesetben érdemes egy CISCO (hálózat üzemeltető) mely szabvány szerint alakítja ki a gépek egymás közti kapcsolatait.

    Egyelőre maga a környezet ennyi lenne.

    Erre jön a programozás.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Mint mondtam ez egy nagy M.o.-i aukciós portál (nevezzük nevén:vatera) koppintása. Ebben benne volt a fórum, hírlevél,szavazás,egy a Vaterától eltérő díjfizetési rendszer kialakítása, aukció hozzászólásokkal,stb,stb.
    Mennyiért? Az maradjon az én titkom,de annyit mondok hogy 176 tábla van most az adatbázisban, több millió soros táblák (nem "felhasználók"), arany kereskedéssel foglalkoznak a megrendelők.
    Ne értsd félre, nem a munkád minőségét minősítem, mert "jó pap holtig tanul", ugyan úgy tudnál nekem újat mutatni, mint én neked. Nem ismerem a specifikációt a webshopodhoz, de nekem soknak tűnik a 3 embernek az 1 éves webshop fejlesztés. Amennyiben meg akarod tekinteni a az általam fejlesztett aukciós portált, írj privit (nem a vita miatt, csak h lásd h nem a levegőbe beszélek).

    De ami miatt kicsit nehézkes, hogy itt meg van socket, meg firebird. Az se kisebb csapás hidd el...

    Igen ezt elismerem h nem 2 perc, de még mindig tartom magam ahhoz hogy 3 embernek 1 év fejlesztés sok egy webshopra. Ez esetben vegyük fel a kapcsolatot privátban és taníts néhány fogást ez ügyben! Ezt nem gúnyosan mondtam hanem teljesen komolyan, viccen kívül!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • A fél év nálad 24 hónap? És igen olcsó árat írtam a fejlesztésre, ez tény.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ki mondta itt hogy egy csúcs szuper játék előállítási költségét mondtam? Egy alap játék elindulásának költségeit mondtam amivel el lehet komolyabb közönség elött tesztelni és fejleszteni. ELINDULÁS-nak a költségét írtam le (abba mibe szerintem kerülne, úgy hogy sose fejlesztettem még ilyen játékot.)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Jajj, úgy látszik kicsit félreértettetek!
    Nem azt mondtam, hogy most uram azonnal lesz 100K gammer.
    Dehogy is:)

    Az alap game kellene, hogy elkészüljön minél hamarabb.
    Azt hiszem sehol sem mondtam, hogy csakis egy fejlesztő jöhet szóba.

    Az elv az lenne, hogy egy alap rendszer (keretrendszer) legyen meg minél hamarabb, ami az alap funkciókkal rendelkezik.
    első nekifutásból a zárt teszt után lenne egy bővebb teszt, ez lenne 100 fős, ahol a gyakorlati balance-os és egyéb 5letek kerülnének nagyító alá. Aztán onnantól tart a fejlesztés a végtelenségig és amikor lehetséges, akkor élesbe betolni.

    A neheze a keretrendszer, hiszen ott kell aprólékosan és okosan megírni, hogy a későbbiekben ne legyen gond.

    a realtime dolog ha nagyon megoldhatatlan normális keretek között, akkor lehetséges a körökre osztott megoldás is.
    A játékba úgy is tervezve van egy játéksebesség opció is. Akkor max adunk neki minimumot..
    Éppen az ilyen meglátások és tapasztalatok lennének a fontosak.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • frankdavid:
    És akkor azt se feljetsd el, hogy a Nettó fizetéseknek majdnem ugyan annyi a (adó, szja, ..) járuléka is.


    Fejedelem:
    még kb 2 hónap a fejlesztésre

    Ha valahonnan nem "veszitek" át a kódot, akkor ez szerintem édes kevés.
    Persze egy "tilotoli"-hoz elég, de azzal sok esély nincs a piacon.

    Szerintem 100.000 Játékos meg Magyarnyelven elég vakmerő ábránd, nemzetközi (minimum angol) fejlesztésnél meg már elég érdekes.
    (BattleStar galactikát harangozták be egy hónapja, hogy magyar, de még mindig jócskán vannak angol szövegek, pedig az "csak" egy fordítási feladat, úgy, hogy jó pár nyelvre lefordították már)

    Sok sikert, ha kész szólj, szívesen lennék a 100.000 között!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Lehet 2-3 hónap alatt is működő játékot készíteni

    Lehet egy délután is. Kezdő programozóként egy délután alatt megírtam egy tili-toli játékot a nulláról JavaScriptben, még 2000 előtt, amikor nem volt jQuery meg ilyenek. Most azt se tudnám hogy fogjak hozzá, mert öregszem és butulok De ügye arról volt szó hogy úgy kell megírni, hogy 100e felhasználót kiszolgáljon a szerver. Két hónap alatt úgy tudod kivitelezni, ha már csináltál ilyet és felhasználod azt a kódot, amit abban is felhasználtál. De azt meg illene megfizettetned.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Lehet hogy én dolgozok nagyon gyorsan de nekem egy webshop max 2 hónap,

    Nézd, ha arra gondolsz hogy feltelepíted a joomlát, meg a virtuemartot, akkor az annyi (se).

    De ez egy komplett weboldal volt. A következőket tudta: CMS, blog, gyík, hírlevél, szavazás, kérdőív, webshop értékeléssel, hozzászólással, hasonló termékekkel, kapcsolódó termékekkel, különböző címeken kiemelt termékekkel, cikkek tulajdonságokkal, összehasonlítással, SAP rendszerrel kapcsolattartással (SOAP - kategória, cikktörzs, árak, raktárkészlet, partnertörzs, rendelés), 4 szintű regisztrációval. Visszaigazolás PDF-ben, az ügyfél kínjaival. Caca 80 tábla és 45 plugin Symfonyval. Hát ha ez neked 2 hónap egyedül mindenféle keretrendszer nélkül, akkor gratula! Mennyiért dolgozol órabérben? Ha a kódod is emészthető, szívesen alkalmazlak

    Másrészt egyedül neked már csak fél év volt egy másik összetettebb webshop
    - igen, ugyanis ez valóban csak webshop (persze itt is van cms, meg kimutatások, stb). De ami miatt kicsit nehézkes, hogy itt meg van socket, meg firebird. Az se kisebb csapás hidd el. És természetesen itt sem maradhat el egy másik ügyviteli rendszerrel történő kapcsolattartás (socket). És a problémákból csak annyi, hogy 3 kosarad van, egy rendelés, egy előrendelés, és egy árajánlat kosár.

    Ez már csak ilyen, joomlát, meg virtuemartot bárki tud telepíteni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd