Védekezés számolása php

Védekezés számolása php
2011-08-25T11:43:30+02:00
2011-09-03T12:55:24+02:00
2022-10-26T05:25:32+02:00
  • Shakes & Fidget-bn vannak egyenletek. De egyébként nem nehéz döntés szerintem, találd ki magad. :D
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ha ez a 4 érték van, akkor az életerő lehet a karakter életpontjainak száma. A sebzés, amit inkább egy fegyverhez vagy képességhez szoktunk rendelni, illetve ez az amit az alapértékek módosítanak vonódik le találatonként az életerőből, gyakran a páncél mértékével.
    A kitartás mint alapérték vagy csak az életerő mennyiségét határozza meg, vagy az egységnyi idő / kör alatt a karakter rendelkezésére álló fizika energia mennyiségét.
    Egy többszereplős játék esetében a kitartás lehet az játékos akciópontjainak a mutatója is. Minden aktivitással csökken, ha pihen a karakter, akkor meg nő.
    Az ügyesség szintén hasznos alap érték. Általában az ellenfél eltalálásában, illetve e kitérésben segít.


    A dungeons and dragons szerepjátékban volt jellemző, hogy vannak alap értékek ( erő, ügyesség, intelligencia, bölcsesség, karizma, egészség ), ezek javították vagy rontották a különböző cselekedetek sikerének az esélyét.
    A mai számítógépes "szerepjátékokban" gyakran a harcot közvetlenül befolyásoló értékeket kap a karakter, ami azért hasznos, mert így a játékosok jobban látják, hogy mit kell változtatni ahhoz, hogy a kiválasztott irányba fejlődjenek.
    Erre egy jó példa a: Deep Realms a facebook-on. Ott egyedül a HP (életerő) a szintfüggő érték. Van közelharc/távtámadás/varázslat találati esély, sebzés, páncél és kitérés. De ezek a tárgyakon és a képességeken szerepelnek. Aminek a száma limitált.
    5 tárgy: kesztyű, sisak, mellvért, lábvért, lábbeli. 3 képesség és 3 támadás. A 3 támadáshoz lehet berakni fegyvereket és/vagy képességeket. Ami érdekessé teszi a játékot, mert alacsony és magas szinten is ugyanennyi lehetőséged van, csak a választékod nagyobb. Így kiegyensúlyozott a rendszer, és eséllyel szállhatsz harcba még magasabb szintű ellenfelekkel szemben is, ha jobb a felszerelésed, illetve az aktuális ellenfeled ellen jobb a felállásod. Visszatérve a klasszikus sok alapértékes megoldáshoz, ott a nodiatis.com (java) érdemes ránézni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Öööö, ahogy csak akarod?
    Csak hogy pár példát mondjak:
    védelem = ( kitartás + ügyesség ) / 2
    védelem = ( kitartás / 5 ) + ( ( 100-ügyesség ) / 2 )
    védelem = életerő - ( ( kitartás / ügyesség ) * 100 )
    védelem = ellefél_sebzése - kitartás - ügyesség
    stb...

    Szóval a válasz: Találd ki!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ne haragudj, de ennek nincs bevált formulája, a te játékod, alkosd meg a saját képletedet!

    Ez nem programozási vagy matematikai kérdés, ez egy "üzleti" döntés.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nem tudtam jobb nevet adni a témának, a leírásban érthetően elmagyarázom a kérdésem. (Nem a programozási részét szeretném hanem a matematikait)

    Van egy játék és abban 2 karakter aki kihívja egymást harcolni.
    4 képesség van.(életerő,kitartás,ügyesség,sebzés)

    Hogy kombináljam ki mindkét félnek a védekezését ezekből a képességekből?

    Gamerpen
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd