Mennyiért vállaljam el?
2011-07-21T19:34:42+02:00
2011-07-22T19:34:05+02:00
2022-07-19T05:27:41+02:00
  • +1 :D hehehe
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nem. Egyáltalán nem. Kivéve, ha kisgyerekekkel akarsz játszani, nem profikkal és az egész projekt ötlete úgy ahogy van halott, akkor persze, hogy pofátlan lúzer szemszögből.

    Első találatom lap árra: ezt nézd meg

    Egyébként add ki a melót vworkerre vagy freelancerre, ott adnak majd árajánlatot neked dögivel kis pakisztáni pajtások, neked meg semmi dolgod nem lesz, csak zsíros haszonnal lehúzni az éhbér rabszolgáidat.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Mondjuk határidő nincs.

    Az nem jó, akkor sosem lesz kész
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hú de nem vagyok tisztában az árakkal

    Az ötletek alapján kiszámolom az árat jövő héten (ugyanis nyaralni megyünk).

    Mondjuk határidő nincs.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Reális piaci árakon, nulláról felfejlesztve, záros határidőn belül nem.
    Egyébként is alapszabály:
    A megrendelő felfelé nem fog alkudni.
    Inkább kérjél többet és abból alkudjon le egy neki elfogadhatóra, mint te kapjál kevesebbet, mint amennyit ő adott volna.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Azért ne legyünk már pofátlanok 700E FT nem sok egy kicsit érte?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ha el tudsz kérni ezért 700e-t, akkor szólj és vállalom 200-ért a streamlejátszó részt;)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hát nekem általában be szoktak jönni ezek a találgatások. Lehet lottóznom kéne...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Meghatározol egy órabért (pl: 2500)
    ...
    hány óra alatt csinálnál meg


    Tomorebben: csapj a hasadra es mondj egy szamot...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Én a PrestaShopot ismerem, tuti nem írnék újat.

    somewho: Ha van alapod akkor jó, bár én akkor sem biztos, hogy újat írnék.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Kösz a javaslatokat. Esetleg arra gondoltam, hogyha felhasználom a saját CMS-emet (tovább butítani nem kell, mert pont annyit tud, amennyit kell neki tudnia), akkor már rengeteg dologgal nem kell foglalkoznom (pl. felhasználókezelés, fájlkezelés, bonyolultabb merevlemez-műveletek, sablonkezelés, adatbázis- és munkamenet-kezelés), tehát nem kellene az egészet a nulláról kezdeni, hanem megírom bővítményekként.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Amúgy két módszer van, elkezded a nulláról megírni az alkalmazást valamilyen keretrendszerrel, vagy valamilyen létező rendszert butítasz le (cms,webshop,etc). (A projektek döntő többségénél lebutítani kell, és nem hozzárakni, ezért általában ez utóbbi a gyorsabb, ha már ismered azt a bizonyos rendszert.)

    off:
    öhh, ezt a kérdezőnek címeztem volna

    szerk:
    webshop: zencart, joomla+virtuemart, drupak+ecommerce amiket ismerek
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nincs mit, legközelebb bezippelem, hogy még tömörebb legyen
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • +1, ugyanígy csinálom...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Kösz a tökéletes összefoglalót
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Meghatározol egy órabért (pl: 2500), utána lebontod a projektet olyan kis részekre, amikre már tudsz becsülni. Megnézed melyik részt hány óra alatt csinálnál meg, beszorzod 1.5-el, aztán kiszámolod az árat.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Most konkrét árat nem akarok mondani, meg eleve sok minden függvénye, de én ha bizonytalan vagyok az árban, azt szoktam csinálni (amit amúgy is minden a kicsinél nagyobb projektnél szerintem kötelező megcsinálni), hogy előre összeírom a use case-eket.
    Ez alatt azt értem, hogy tényleg aprólékosan lebontva (lehet, hogy ez most fölösleges melónak tűnik, de implementáláskor is nagyon sokat segít) összeírom, hogy a rendszernek miket kell csinálnia. Értem azt úgy, hogy felbontom először nagy csoportokra:
    Admin felület
    - Felhasználók áttekintése
    - Felhasználók keresése (adott kritériumok szerint)
    - Felhasználók törlése/tiltása
    - Megrendelések áttekintése kritériumok, árak stb szerint.

    Áruk hozzáadása
    Itt meg kell beszélni a rendelővel, hogy milyen extrák kellenek:
    - tárolja, hogy hány darab van az áruból
    - Akciók
    - Késleltetett berakás

    stb-stb-stb.


    Ezek, miután már kisebb egységek, meg tudod saccolni, hogy kb menyni idődbe fog kerülni (majd megszorzod mondjuk 1.5-el ), beszorzod a kalkulált órabéreddel, plusz (ami nagyon fontos) pontosan meg tudod beszélni a megrendelővel, hogy ő mit is vár el, meg miért is fizet.
    Na de mivel amint a fentiekből is látszik, elég sok extrát bele lehet pakolni a határ a csilagos ég. (legjobban egyébként úgy jársz, ha fogsz egy eCart-ot, rászánsz pár napot, utánaolvasol, majd azt személyre szabod. Annál jobbat úgysem fogsz tudni összerakni.)

    Az órabér szerintem több tényezőtől is függ, például:
    - Mennyire tudsz gyorsan dolgozni
    - Mennyi szabadidőd van
    - Mennyire kell a pénz
    - Mennyit hajlandó fizetni a megrendelő
    - Várható e a megrendelőtől további meló

    Iránymutatásként, én az ilyen mellékes melókért suli mellett kb. 10 euros órabért szoktam számolni (Ausztriában).

    Remélem tudtam valamit segíteni, de majd a többiek, akik ezzel foglalkoznak éjjel-nappal, biztosan jobban meg tudják mondani
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Üdv!

    Felkértek egy alkalmi munkára. A feladatom két weblap elkészítése lenne PHP-ban, egy webshop, valamint egy internet tv.

    A webshopban a termékrendelést, kosárrendszert, a felhasználók kezelését kellene megvalósítanom, a kártyás fizetést nem. Ehhez tartozna egy adminisztrációs menü, amivel hozzá lehetne adni a termékeket.

    Az internet tv-s projektben a streamelt videó megjelenítése lenne a dolgom. Mivel a kliens-oldali programozáshoz nem igazán értek (főleg Flash/Silverlight, de ezt tudattam a megrendelővel), a weblapon egy létező lejátszót használnék fel. A videó egy Icecast szerverről menne. A weblapon credit rendszer lenne SMS fizetéssel (csak a kreditek kezelése lenne a dolgom, a fizetést ellenőrző kódot nem én írnám). Az adminisztrációs menüben kellene szabályozni, hogy mely videó vagy csatorna érhető el publikusan, és melyik az, ami a csak regisztrációval érhető el.

    Ez lenne az első megbízásom, de sajnos nem tudom, hogy mennyit kérjek érte, vagy mi alapján kalkuláljak árat. Ebben kérnék segítséget. A két projekt árát külön-külön számítanám fel, tehát nem egyben az egészet. Magánszemély a megrendelő.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd